{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

alene hjemme træning {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo det problem at jeg har været så dum ikke at lære hundene at være alene hjemme selv, og da jeg ikke kan gå med dem begge samtidig (ikke særlig godt i hvert fald) så SKAL de jo lære det.

Jeg er lige startet på alene hjemmetræning i dag.

Startede med at lukke dem hver for sig, med en låge imellem, så den ene var i køkken og den anden i stue, det gik fint ... da Molly så var i stuen hvor de altid er når de er alene hjemme, tog jeg bella og satte mig ud foran hoveddøren et par min. .... da der ingen reaktion var på det gik vi ind igen ... lidt efter smed jeg hundesnoren ude foran, og gav så Molly et par gulerødder, og så tog jeg Bella med ud, sad lidt igen ... og gik så en tur med hende på 10 min ... INGEN PROBLEMER med Molly overhoved.

Så prøvede jeg at bytte .... gik ud og sad med Molly, og Bella HYLEDE op som en sindssyg, og er helt rundt på gulvet nu da vi er kommet ind igen, øv - jeg troede lige at jeg havde lurede den.
Jeg prøver igen senere når de er faldet lidt igen, for mon ikke de lige nåede at køre hinanden lidt op, under "skiftet"?

Men er det den rigtige måde at gøre det på? eller ?

(jeg har desværre ikke kæresten, eller andre i nærheden til at hjælpe, så jeg skal kunne gøre det selv.)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alene hjemme træning
  • #1   22. feb 2012 Altså hundene kan godt være alene sammen - men ikke hver for sig smiley

• #2   22. feb 2012 Nalah - jeg gik også ind kort efter ... i starten hørte jeg en hund hyle, men det lød som en lille hund, så troede det var naboens der var ude ..indtil det gik op for mig at det var Bella ... men tror også bare at jeg må sætte mig lidt ud på trappen med Molly engang imellem her i starten smiley

• dan p
    dan p Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
    #3   22. feb 2012 da jeg startede alene træning med min den første (lige da vi fik ham), startede jeg med at når jeg gik ind i et værelse eller udenfor så lukkede jeg døren efter mig med hunden på den anden side , også selv om det kun er for et par sekunder og så udvide tidsrummet derfra

• #4   29. feb 2012 Da min kun kan være alene i bilen - i kortere tid, plejer jeg at sætte hende der og lufte den anden.. Ellers kører jeg simpelthen ud til et stort område, hvor begge hunde kan være fri..

Kommentér på:
alene hjemme træning

Annonce