{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Michelle W
Michelle W
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hund piber for at komme ud {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har lige fået mig en 10 mdrs hvalp, der har været vandt til at være have hund. Nu er hun flyttet på 1.sal og sidder ofte foran døren og piber.

I starten lukkede jeg hende selvfølgelig ofte ud, da jeg nødig ville have uheld indendøre, men ofte laver hun ikke noget når hun kommer ud.

Jeg har luret nu at hun trækker ekstremt meget når hun skal lave noget, men aldrig med det samme vi kommer ud. Der går lang tid før hun sætter sig og det virker på mig frustrerende, da vi jo nogen gange går hjem uden resultat, for at hun kort efter piber igen og vil ud.

Har nogen oplevet det samme og i så fald, hvad gjorde i??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund piber for at komme ud
  • #1   17. mar 2012 Hun har måske været vant til at når hun piber kommer hun ud.. Ignorer hende, med mindre det virker til at hun faktisk skal tisse eller andet..

• Michelle W
    Michelle W Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   17. mar 2012 Jeg prøver virkelig også at trække tiden mellem hun gør det. Men ja, hun er jo stadig stor hvalp, så man ved aldrig om det er reelt smiley

• #3   17. mar 2012 Nej, det er jo også det. Og hvis du lige har fået den kan det jo også være svært at læse den. Derudover kan hunden jo være stresset over at være flyttet, samt at hunden har unghunde energi...
    Så der er en del faktorer der spiller ind..

• #4   17. mar 2012 Nogle hunde skal have maven rigtigt i gang før de sætter sig. Min Ronja, feks hun skal gå længe, når vi går tur, og lukker jeg hende i haven, så løber hun faktisk ret længe rundt, før hun sætter sig. Tror nogle hunde lige skal have rigtigt gang i det hele.

• #5   17. mar 2012 Kan se det er en jagthund-blanding. Den kræver jo også aktivetering af den anden verden, især hvis du bor i lejlighed, så den ikke kan komme i en have og brænde af. Måske derfor den piber, og vil ud. SImpelhen indebrændt energi. smiley

• #6   17. mar 2012 Alle gåture bør jo give mulighed for både vådt og.....tørt. Mine skal være yderst trængende, inden de sk.... i vores egen have. Hvilket vi bestemt heller ikke ønsker. Så på med snoren og ud med vappen..indtil det behager frøkenen at "gøre".
    Der er kæmpe forskel på mine tos' toiletmønster. Balder tisser og laver lige så snart trangen melder sig. Hvor imod Buddy er en Hertug, der skal gå temmelig meget længere, før han kan bestemme sig til noget som helst. Og hører han en lyd, eller hvis der kommer nogen, så kan han blive så distraheret, at der går endnu længere tid, inden der sker noget. Ikke så fedt, når man er drøn søvnig og vakler rundt på de mørke villaveje kl. halv tolv om aftenen. Men jeg har det nu bedst når begge hunde er luftet ordentligt af, inden de skal ind under dynen ;o)
    Så din lille pige har det nok som min Buddy. At hun ikke lige "gør", når det passer ind i dine planer. Men kræver en lidt længere tur, hvor maven får lov til at arbejde og "levere".

• #7   17. mar 2012 Er derudover også enig med Chiko

• #8   17. mar 2012 Er enig med det andre. Den blanding du har dig kræver en del, den skal helst trænes med og luftes frit minimum en gang om dagen ud over de almindelig gåture. Tror også at det er indebrændt energi som gør at hun piver.

Kommentér på:
Hund piber for at komme ud

Annonce