Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til Golden-retriever-folket..
  • #1   18. mar 2012 Nej! Det kan den ikke. Det ligger i racens navn: Golden = gylden.

Det der er en blanding.

• #2   18. mar 2012 Men se, der er resultatet af at folk bare vælger at kalde deres blandingsavl for EN race, istedet for at sige det som det er. At det er blanding af dit og dat

• #4   18. mar 2012 Det kunne du faktisk godt have ret i, Gitte smiley

• #5   18. mar 2012 Der er en årsag til at det hedder en GOLDEN retriever:-))

Ja, det ligner mere en flatcoated retriever:-)

• #6   18. mar 2012 Jeanette..
    Jeg har diskuteret det med hende nogle gange. Jeg er opvokset med Golden Retriever, og mente derfor godt jeg kendte standarden for en Golden Retriever. Den der synes jeg slet ikke ligner en Golden Retriever over hovedet.

• #7   18. mar 2012 har faktisk hørt det samme om et stamtavle kuld hvor denne hvalp skulle være fra- men den var blvet gemt af vejen når der kom købere. den var rotweiler farvet dog med noget gyldent i det der skulle være sort, men den var eksteriørmæssigt som golden og pelsen også.

jeg tænker at racen jo engang i sin ungdom måske har været i flere farve varienter end mørk og lys (det gyldne skær var faktisk som en mørk golden i farven)

er det helt hen i vejret? den skulle altså komme af et kuld hvor resten af hvalpene fik stamtavle (hunden var voksen da jeg mødte den)

• #8   18. mar 2012 ang hvalpen på billedet så ligner den klart mere end flatcoated med det lange snudeskaft og små øjne end en golden

• #9   18. mar 2012 Nej en golden er aldrig sort. Jeg har i hvertfald aldrig set en. MEN jeg har her på HG set billeder af en sort og gul plette labrador. Ganske ægte og MEGET usædvanlig. Så man kan vel aldrig helt sige aldrig. Men jeg tvivler stærkt på at det er tilfældet med den sorte "golden" på billedet.

• #10   18. mar 2012 (link fjernet)

der er vist noget om at det sjøldne gange kan forekomme

• #11   18. mar 2012 Genfejl kan jo ske... :b

• #12   18. mar 2012 Ja, men man kan også finde en plettet labrador. Den LIGNER dog en labrador bortset fra farven. Den sorte "golden" ligner slet ikke en golden:-)

(link fjernet)

• #16   19. mar 2012 Ja blis'en kan man ikke afgøre det på smiley

• #17   19. mar 2012 Men hvis man læser det her i Louise's link, så kan man jo godt komme til den konklusion, at den sorte golden var et mixed gen:

"According to the Theory One naysayers, the gene was found present in the early 20th century and isn’t something new. Dog enthusiasts who support this theory point out that after the war, the number of golden retrievers and other breeds of dogs feel drastically; some kennel clubs allowed “pink form” registrations. What does that mean? It means that at the time, if a dog looked like it met breed standards then it was considered a purebred and could be registered as such. Lots of folks believe that this particular registration period may have been the catalyst for the expansion of the gene pool in golden retriever breeds and hence the “black” gene in some golden retrievers."

"Hvis den levede op til standarden, så var det en ren race og kunne blive registreret som sådan. " Det betyder jo ikke rent faktisk at hundene ER rene.

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #20   17. aug 2015 Jeg har en blanding af sort labrador og golden retriever hun er sort med en gylden plet på brystet og har bygning og udseende som en retriever

Kommentér på:
Til Golden-retriever-folket..

Annonce