{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.274 visninger | Oprettet:

skimmelsvamp {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der herinde ved noget om skimmelsvamp i ens hus kan give blærebetændelser igen og igen hus hund og nu også hos mine to misser...... Har spurgt dyrlægen og hun siger nej kun luftvejesygdomme............ Er meget bekymret for jeg er ofte syg og ja det er nok svampen men har lige måtte sige farvel til min lille hund på 3½ år efter 1½ års kronisk blærebetændelser, hvor alt blev gjort, og nu de to misser også..........Jeg bor til leje og prøver selv at få bugt med svampen for udlejer vil ikke, og jeg er lidt bange for at få en ny hund ind i huset hvis den også bliver syg.............Jeg elsker at bo her og vil helst ikke flytte men heller ofre nogle penge på at få det væk svampen, har en pragtfuld stor have og de værelser jeg har brug for og bor rimeligt billigt........ Dyrene og jeg skal jo helst ikke blive syge af at være her så om en mdr kommer en bekendt og går igang med at bekæmpe svampen. Har undersøgt hvad det koster at få gravet op og støbt nyt fundament i baggangen og lagt gulvvarme og viduer sat ind der kan åbnes, hold da op det vil jeg ikke ofre på et hus der ikke er mit............Håber bare jeg kan blive boende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skimmelsvamp
Kommentér på:
skimmelsvamp

Annonce