896 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hjælp til hvilken race hun var? Hjælp til hvilken race hun var?

Vil hører af ren og skær nysgerrighed om i kan gætte hvilke racer min himmelhund Dina var en blanding af? Vi har aldrig selv vidst det da moren til Dina var en blandingshund (vidst noget labrador og noget andet) og faren kender vi ikke.

Her er et link til hendes side med billeder: http://hundegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=21916

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til hvilken race hun var?
  • #1   6. apr 2012 UMIDDELBART ville jeg sige lab/schæfer/DSG.

• #2   7. apr 2012 syntes ikke den ligner en blanding af lab,shæfer og dsg, for det er min rocky og alle hvalpe fra det kuld han er fra ligner hianden....

• #3   7. apr 2012 Ja den er meget svær. Mine forældre som hentede den og kom hjem med den da jeg var en 10-11 år (som en stor DEJLIG overraskelse efter at ha plaget om det i flere år ;o)) er heller ikke helt sikker på om det var labrador moren var. Så ja den er lidt svær. Men kunne være sjovt at vide hvad der var i hende.
    Tusind tak - hun var også rigtig sød! Fantastisk dejlig og min bedste ven smiley

• #4   8. apr 2012 Der kunne snildt være noget lab/dsg inde over - prøv at se min Karla (som er den blanding)... der var to sorte hvalpe i det kuld og 2 black/tan hvalpe. Karla er så endt i den lille end. Men hendes bror er mellem 45 og 50 cm over ryggen og vejer et eller andet sted mellem 15 og 20 kg...

Kommentér på:
Hjælp til hvilken race hun var?

Annonce