{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.835 visninger | Oprettet:

Hvalp - dårlig mave {{forumTopicSubject}}

Øv min lille vaps har fået tynd mave...

Mener at kunne huske med min første hund, som også fik en omgang dårlig mave som hvalp, at jeg skulle tage hans mad væk i et døgn og kun give rigeligt med vand ???

Men synes også mange skriver kogt kylling og udkogte ris....

Hjælp hvad skal jeg gøre ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp - dårlig mave
  • #1   7. apr 2012 Har lige googlet Zoolac - lyder som det absolut bedste smiley

    Men hvor får jeg lige fat på det??? Er det kun på apoteket man kan købe det eller ???


  • #2   7. apr 2012 1000 tak - smutter lige forbi en dyrehandel når jeg har fri, mener de har åben til kl. 16.00... og ellers må jeg på døgnapoteket....

    Tak for råd og god påske =)


  • #3   7. apr 2012 Martin J

    Det anbefales ikke at faste en hvalp.

    Nu ved jeg godt nok ikke hvor gammel din hvalp er, men jeg ville også købe zoolac og ellers give kylling og ris smiley Det gjorde vi med vores da hun var hvalp og havde mange problemer med dårlig mave smiley


  • #4   7. apr 2012 Nej jeg synes nemlig også et døgn er LANG tid, hun spiser jo hele tiden normalt smiley - hun er 4 mdr.

    Kan ikke huske hvor gammel min første hund var dengang, det er mange år siden, kan bare huske at dyrlægen anbefalede mig at faste ham et døgn...

    Har lige talt med dyrehandlen som heldigvis har Zoolac, så jeg smutter ind forbi når jeg kører hjem og så må jeg ellers igang med at koge ris.
    Har også hørt at torskerogn skulle være godt ??? Ved i noget om det? Ville jo være lidt nemmere at købe det og så slippe for at koge kylling =)


  • #5   7. apr 2012 Ved ikke med torskerogn, men ved at nogle bruger de der fiskeboller du kan købe på dåse smiley

Kommentér på:
Hvalp - dårlig mave

Annonce