{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Hjælp gammel hund og hvalp gåtur {{forumTopicSubject}}

ja som set i overskriften. jeg går med min hvalp og min 10 årig lab. hvalpen går fint men det mere den gamle hun går så langsomt og laver grynte lyde. hun gider slet ikke på tur. hvalpen har fået en del opmærksomhed og den gamle er nok blevet lidt overset smiley så jeg prøver at lave så mange ting med den gamle men hun er for gammel til det.. hun vil nærmest kun sove med mig nu. hvad kan jeg lave med hende? og den kamp om opmærksomhed imellen dem?. prøver virkelig at give dem lige meget !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp gammel hund og hvalp gåtur
  • #1   26. apr 2012 Husker du alene tid med dem begge, også alene gåture, her kan du så lave de ting med labben den kan lide, spor, appotering eller hvad det nu er den kan lide.

• #2   26. apr 2012 Hvad med almindelige tricks som sit, dæk, rulle, gi pote, halse, osv.

• #3   26. apr 2012 jamen, hvis det er Nolly er hun samme alder som Trunte 10 år, og de bliver mere magelige vil ikke så meget ud i det hele taget helst være sig selv....om aftenen flyde i sofaen med mor.....Rødtop er 12 år mere frisk men på turene flere meter bagude.....men vi venter pænt ved lågen, og hun kommer da.......her er hvalpen Mulle fra 14/9 011 fridsk og glad, vil meget gerne kysse Trunte (hun er en collie) og Rødtops mad smager da bedre end hendes......

• #5   26. apr 2012 Alenetid med hende, for.eks en gåtur på hendes præmisser hvor hun får lov til virkelig at bruge tid på at snuse.

Giv hende en dejlig massagetur det plejer de at nyde

• #6   26. apr 2012 Vil også sige alene tid, din hvalp vil også nyde at have dig helt alene, og vil også gøre det nemmere for den, når den gamle ikke er der mere.
    Og den gamle vil nyde at have dig helt for sig selv, at gå ture i hendes tempo, bare at sidde og nyde verden sammen med hende på en bænk, massage som der også er forslået, putte med hende, og de øvelser hun kender når hun har lyst til det.

• #7   27. apr 2012 den gamle er jo bare en snart 11 årig lab. der virkelig ikke gider de der ting. og med hensyn til hvalpen for hun mere end riglig opmærksomhed andgående ture, triks ovs. hun skal bruges til jagt og bliver små trænet.
    da hun var 9 uger havde jeg gjort hvalpen stueren. og som 12 ugers kunne sitte,dække.spille død så hun bliver trænet. kun til hun bliver træt eller ikke gider mere. men sådan en lille formel 1 som brugshund skal der gå og løbe til . og da de begge er meget kompakte og stærke går jeg os hver for sig med dem. men ville lige tage den gamle med da hun er blevet lidt mere nå agtig - hun leger med hvalpen ovs og vi nusser da og de for alene tid ovs. prøver alt. så det var mere om i kendte nogle gode lege til gamle hunde.
    -og igen af dem er syge eller har lidelser

• #8   27. apr 2012 har du prøver med noget aktivitets legetøj, men kan købe det eller man kan lave det selv af tom cola flaske med huller i , deri putter man godbidder den så skal få ud, det er ikke fysisk anstrengende men en udfordring for hjernen.

Kommentér på:
Hjælp gammel hund og hvalp gåtur

Annonce