{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.568 visninger | Oprettet:

Bed for min hund {{forumTopicSubject}}

Karma hader mig. Men hvorfor det skal gå udover mine hunde forstår jeg ikke.. Lige nu er buller hos dr dyr, og der skal han blive natten over. Der er mistanke om diskos udover hans ødelagte ryg og hofter som han pt er i behandling for. Jeg mistede Tinka i januar og frygter det værste for buller.
Vil i ikke nok have ham lidt i tankerne denne aften..
(Selv sidder jeg på skadestuen, så kommer nok ikke online før senere eller i morgen)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bed for min hund
  • #1   7. maj 2012 Krydser også fingre smiley

  • #3   7. maj 2012 Øv Mulle pige, krydser også fingre her!

  • #4   7. maj 2012 Aw, er jeg ked af ):

  • #5   7. maj 2012 Jeg skal gerne sende de varmeste tanker og de bedste energier i din og din hunds retning.... Håber at du kommer med godt nyt imorgen... Krydser alt der krydses kan for ham!!

  • #6   7. maj 2012 Mine to hunde og jeg beder for jer! Hvor er det synd det altid skal gå ud over de bedste':-( good luck ! smiley

  • #7   7. maj 2012 Positive tanker er sendt og fingre, poter er krydset.
    Tror og håber på godt nyt i morgen


  • #8   7. maj 2012 Soory, hvor skrækkeligt, vi krydser poter og figre her, og sender posetive tanker ud i nattens løb.

  • #9   7. maj 2012 positive tanker og krydsede poter her fra

  • #10   7. maj 2012 Tak alle sammen.

    Vi er lige kommet ind af døren fra hospitalet, og manden er ved at skrive til jobbet at han ikke kommer ind i morgen..

    Jeg aner ikk hvor jeg skal gøre af mig selv lige nu. Den lille trold er så livsglad, så jeg håber at Dr dyr har "gode" nyheder i morgen.

    Skriver selvfølgelig når jeg hører noget..


  • #11   7. maj 2012 Håber også dyrlægen har godt nyt til dig, samt at du kan få sovet i nat selvom det sikkert bliver svært at finde roen til det :o/ *Krammer*

  • #12   8. maj 2012 Ja også herfra Mulle Pigen, sweet dreams, hvis det lader sig gøre.

  • #13   8. maj 2012 Mange tanker og bønner i din retning smiley

  • #14   8. maj 2012 Totalt lorte nat.. For en gangs skyld har min ryg opført sig super godt, men armen har holdt mig vågen.. Jesus..

    Intet nyt om Buller endnu.. Har lige haft sekretæren i røret som bekræftede at Buller havde det fint lige nu (Han vrikkede på hoved da han hørte min stemme i røret), men der er stadig ikke status på hvad der skal ske med ham.. Sekretæren havde kun hørt at dyrlægerne havde diskuteret ham under frokosten og mere kunne hun ikke sige lige pt..



  • #15   8. maj 2012 Årh, sikke en laang dag det også bliver så, jeg føler virkelig med dig. Vi krydser stadig poter og fingre her.

  • #16   8. maj 2012 Så er der nyt..

    Dyrlægen ringede med besked om at Buller er kommet tæt på himmelen.. Jeg var lidt i vildrede omkring om det var godt eller dårligt, og hun sagde det var godt. "Godt som i at jeg skal komme og sige farvel eller komme og hente ham?"
    Og det var komme og hente ham. Han er kommet på kraftig morfin og var simpelthen blevet en pain in the butt smiley
    Han har fået et morfin plaster på, og ligemeget hvad de gav ham på af tøj eller forbinding, for at han ikke skulle kunne pille det af, fik han det af..

    Så jeg er lykkelig over at have min lille hundeprut hjemme igen..

    Men -

    Han har det stadig ikke for godt. Der er 4 hvirvler i ryggen på ham som er ved at vokse sammen, og som dyrlægen sagde det: "så er det noget der trækker tænder ud"
    Han skal på endnu kraftigere smertestillende og nu kan kun tiden vise om hvirvlerne kommer til at klemme hans nerver eller han går fri..
    Jeg har med en smadret skulder fået syet en lille trøje til ham, som han ikke burde kunne vride af og komme til plastret. Det er vigtigt at han ikke får spist det plaster, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre i morgen når manden er på job, og jeg skal i skole..
    Jeg tror på ingen måde at han kunne finde på at spise det, selvom han skulle få det af, men tør jeg tage chancen.. (?)
    Sådan noget skidt..Vi starter eksamen om under 14 dage og i morgen skal jeg afleverer det sidste eksamensprojekt som jeg først kan lave færdigt på skolen..

    Krise..


  • #17   8. maj 2012 Pyha, jeg blev lige forskrækket, da jeg startede med, at læse dit indlæg, men det blev du så også, da du startede samtaleb ned dyrlægen. Ja sådan noget kommer altid, når det ikke skal, håber han klarer sig, og lader plasteret sidde.
    Pøj pøj med eksamen.


  • #18   8. maj 2012 Mulle. Jeg ved ikke hvor i stor kbh du holder til. Men jeg bor i albertslund og vil gerne kigge efter ham imens du er til eksamen, hvis du ikke kan finde andre løsninger.

    Jeg har dog selv en lille DP pige. Det ved jeg ikke om han kan klare?


  • #19   8. maj 2012 Eller aflevere eksamensprojekt smiley

  • #20   8. maj 2012 Mulle pige, ja du gav da også mig et lille chok hehe dejligt du har ham hjemme igen, håber det bedste for ham :o)

  • #21   8. maj 2012 Hvor er det sødt, og betænksomt af dig Helena

  • #22   9. maj 2012 Jeg fik godt nok også et chok.. Dyrlægen tænkte slet slet ikke over sine ord da hun ringede.. Som regel plejer vi at joke virkelig meget med hinanden og hundene, det hjælper mig med at holde på nerverne, så denne her kom "naturligt" mellem os, uden at jeg var klar på det.. Men ja.. Buller var godt nok i himlen da jeg hentede ham smiley Han har sovet siden vi kom hjem og står ikke særligt godt på benene, men om en lille halv time bliver han vækket så han kan komme ud og gå smiley

    Helena E

    Mener du virkelig det ??? Jeg er født og opvokset i Albertslund og går på hf der. Flyttede til taastrup sidste år..
    Sender dig en privat besked med mit nummer smiley Har siddet med den lille i armene siden de sidste par timer så har ikke kunne komme til pcen smiley


  • #23   14. jan 2013 hvad skete der med din lille hund?


    blade havde hvirvler i ryggen som voksede sammen og jeg ønsker nu vi var stoppede inden han fik smertestillende piller..det er ikke værdigt a skulle ha pille hverdag ...


  • #24   14. jan 2013 Hej Frk-Vestergaard smiley

    Buller tog livet af mig et par gange og en enkelt gang, var vi en time fra at tage livet fra ham.

    Det viste sig at han havde slem spondylose (staves) Det samme som det lyder til at din også havde. Det der hvor der vokser noget ud af hvivlerne og derefter vokser sammen med det fra næste hvirvel.

    Han havde meget ondt et par uger, og fik kraftigt smertestillende. Pludseligt stoppede han med at have ondt et par uger, og så var smerterne ellers tilbage. Dyrlægen besluttede så, at nu var nok - nok.
    Jeg fik lov til at sætte mig vrælende i baglokalet og vente på at min mand skulle komme og sige farvel. Efter en time, dukker manden op, og bom - køteren havde ingen smerter igen ! Han var helt frisk og vildt glad for at se min mand.

    Dr Dyr var fuldstændig paf. Det havde hun aldrig oplevet før. Hun ville selvfølgelig ikke aflive ham alligevel, for han var ikke klar til at give slip på livet trods smerter. (hun værdsætter livet lige så meget som mig, og afliver ikke bare fordi hun kan. Der skal være en seriøs grund)

    Så nu ligger køteren ved min side og snorker.. Og rå skider.. Nuuuiiii han lugter smiley

    Siden august hvor vi ville aflive ham, har han haft ondt i ryggen to gange. Men ikke mere end et par dråber metacam har kunne klare.

    Han er helt sig selv igen, og tager gerne livet af mig i ny og næ med nogle af de stunds og saldoer han laver.

    Han er en spøjs en. En rigtigt Mand med stort M - piver af h t hvis han får lidt ondt i maven, men brækker han hoften eller får spondylose - Ingen problemer.

    Heh.. Og så er han lidt gnaven nu, fordi jeg bare må nulre ham - men heldigvis ikke mere end at han godt lige kan overkomme at trille om på ryggen så jeg kan klø hans brystkasse smiley


  • #25   14. jan 2013 Dejligt nyt smiley Min træner har lige fået opereret sin Schæfer for det samme ( tror jeg) den fungere fint nu, var det en mulighed for jer også ?

  • #26   14. jan 2013 Jordnødden og jeg.

    Nej det var ikke en mulighed. Både pga Bullers alder, 9 år, og så sad nerverne mer eller mindre i klemme. Det var kun et spørgmål om held, om det ville gå godt eller ej.

    Jeg ved godt at det var en chance jeg tog, men ville ikke af med ham, når der er en chance for at han "bare" skal lide lidt for at få det godt igen resten af livet smiley
    Var det gået galt, så ville jeg selvfølgelig slutte det, hvilket også var meget meget tæt på, men ikke når han er livsglad og selv kæmper for at kommer sig smiley


Kommentér på:
Bed for min hund

Annonce