{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.087 visninger | Oprettet:

Løbetid og træthed. {{forumTopicSubject}}

Flora kom i sin første løb i lørdags (måske fredags er ret sikker der måske var en enkelt brunlig plet på hendes tæppe)
Men synes hun er ret træt for tiden. Er hun mon bare i en vokse periode eller er det normalt at tæver bliver lidt trættere end normalt når de er i løb?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af IKEA badeværelsesmøbel med vask (102 cm) – klar til ophængning 1.700 kr.
  • Flytte loftslampe 500 kr.
  • Fældet et stort træ 3.850 kr.
  • Skift af lås i kolonihave 1.740 kr.
  • Montering af IKEA seng, sofa og gardinskinner 2.550 kr.
  • opsætning og tilslutning af lamper 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid og træthed.
  • #1   14. maj 2012 De kan godt køre lidt ned i gear i en løbetid, men det bør ikke være helt overdrevent.

Mange tæver modnes også under de første løbetider, så hvis der er lidt mindre pjat end der plejer at være, kan det også være det. Min første tæves lømmelalder stoppede i forbindelse med første løbetid (gud ske tak og lov) og Lia besluttede sig under første løbetid at hun ikke længere ville sove i soveværelset, men ude foran hoveddøren så hun kunne holde vagt.

• #3   14. maj 2012 Lúa havde lidt ondt af sig selv under løbetiderne. Hun sov mere.
    Nanna er upåvirket.

• Tossen J
    Tossen J Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 103
    #4   14. maj 2012 Det er ganske normalt at de er mere trætte end normalt, når de er i løbetid ;o)

• #6   14. maj 2012 Vores gamle tæve på snart 12 år, har altid været meget træt især efter løbetiden er ovre. Hun sover Både det meste af dagen og da også hele natten i tiden efter smiley

• #7   14. maj 2012 Det er ganske almindeligt, jeg har oplevet at mine har været helt smadrede, specielt i de første løbetider, hvor kroppen stadig er i udvikling.

Alle mine 3 er i løbetid pt., det kom de indenfor samme døgn og nej hvor var der stille den første uge, der sov hele bundtet stort set hele døgnet.

I disse dage er de alle højlæbske og fuldstændig skudt i roen alle 3, de "parrer" hinanden på kryds og tværs, ro er der ikke længe ad gangen.
    Visse tidspunkter af døgnet, er de temmelig billigt til salg smiley

• #8   14. maj 2012 Højløbske smiley

• #9   14. maj 2012 Så er jeg mere rolig. Lømmelalder har der ikke været noget af men en anelse spøgelsestid har jeg alligevel oplevet.

• #10   14. maj 2012 Vivi - Du kan være heldig og slippe for lømmelalder af betydning, mine to yngste har ikke vist antydning af denne og nu nærmer de sig begge de 2 år, så jeg tror ikke det kommer.

• #11   14. maj 2012 Har Ipsen på 11 mdr, hun kom i første løb for små 2 mdr siden, synes hun er blevet heeelt vildt rolig og stille efter det... der er ingen larm og ballade mere, de to kan lige svinge sig op til leg max 2 gange om dagen af 5 minutters varighed og så glæden over dagens tur i skoven, ellers sover de efterhånden hele tiden..... Sagde lige i går til manden at vi da vist er nødt til at få en hvalp mere.... udover at det er svært for os at finde pasning til 2, så er det næsten for nemt at have 2, nu da voksen aldren åbenbart også har indhentet den lille....

Kommentér på:
Løbetid og træthed.

Annonce