Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid Berner Sennen?
  • #1   14. apr 2013 Løbetids intervaller er ikke race relaterede ... det er forskelligt fra hund til hund, spm hos kvinder ..

Men den første løbetid kommer som regel mellem alderen 6mdr og op til 12 mdr ... nogen kan komme før nogen senere ...

Men med en alder på 8 mdr kan det sagtens være det der er på vej...

Er hun hævet i området.... jeg tager som regel et stk toilet papir og tager en test med om der er blod .... det er nemlig ikke sikkert hun bløder meget, slet ikke de første dage ...

Når de er i løb er mellemtiden også forskellig .. nogle har 5 mdr imellem andre op til 8-9 mdr ...

• #2   14. apr 2013 som Hanne m skriver smiley

• #3   14. apr 2013 Det kan variere rigtig meget. Vores to yngste tæver er begge lidt sent på den. Den ene var 13 måneder før hun kom i løb, og vores unghund Lillemin er 10 måneder og ikke kommet endnu.

Ja det kan det være, men også andre ting, så hold lige et ekstra øje med hende, og evt. Mærke hende bagi for at se om hun er lidt blød/hævet ift. Hvad hun plejer.

• #4   14. apr 2013 Nå ja som Mor til lappedyret skriver, så skal man da holde øje ... det kan jo være andre ting ...

• #5   14. apr 2013 Vores bernertæve på 9 mdr. har lige afsluttet sin første løbetid, og hendes appetit var helt i bund, hun er ellers meget madglad. Hun har næsten ikke blødt i de 3 uger man normalt siger de er i løb, men det gør hendes mor, som vi også har, hellere ikke. De hæver til gengæld meget, så man er ikke i tvivl om de er i løb. Mine er rigtig fjollet måned op til, og så bliver de mere rolige/stille under og efter løbetiden. Mine kommer i løbetid med 6 mdr mellemrum. Vi har også en tæve mere og hun kommer i løbetid med 8 mdr. mellemrum, her ligner det så et slagtehus i alle 3 uger. Alle vores 3 bernertæver har været 8-9 mdr. ved første løbetid. Så mon ikke du kan regne med din er på vej ind i sin første løbetid smiley

Kommentér på:
Løbetid Berner Sennen?

Annonce