18.160 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

min hund er begyndt at savle fra dag til dag... min hund er begyndt at savle fra dag til dag...

Hvad kan dette skyldes?
Han har aldrig savlet før...
Han er en lab blanding på 2,5 år...
Han begyndte pludseligt at savle i går og nu i nat har han lavet store savleplamager på lagnet... Det lader til at han kun savner når han slapper af... Andre der har prøvet det? Og hvad kan det skyldes?
Han spiser og leger som han plejer...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hund er begyndt at savle fra dag til dag...
  • #1   29. maj 2012 varme ? ;:)

• #3   29. maj 2012 Kan da godt være at det er varmen... Men synes bare det er mystisk at det så først kom i går aftes...
    Tror ikke han har ondt i munden/tænderne.. han spiser som han plejer og leger bide leg med vores anden hund... Adfærds mæssigt er han den samme som han altid har været...

• #4   29. maj 2012 ja men det kan stadig være den har ondt , prøv ring til dyrlægen og spørg det er gratis smiley

• #5   29. maj 2012 Kvalme, ondt i en tand, fremmedlegeme i halsen... Ja, der er mange muligheder.
    Hvis han ikke har gjort det før, ville jeg kontakte dyrlægen.
    Sidst min hund pludselig begyndte at savle, var det p.g.a. rottegift....

• #6   29. maj 2012 Når den pludselig begynder at savle kan den ha ondt et eller andet sted...... så nok en go ide at få den tjekkek hos dyrlægen....

• #7   29. maj 2012 Tandpine - Forgiftning..

Synes en dyrlæge ville være en god ide

• #8   29. maj 2012 Tak for svar allesammen:-) vi prøver at ringe til dr. Dyr...

• #9   29. maj 2012 tænker om den er stukket af noget i mund eller svælg...eller har spist noget der giver den kvalme.... giv gerne up-date

• #10   29. maj 2012 Dr. Dyr bad os undersøge mund og svælg for sår/fremmedlegemer og så tage hans temperatur... Det har vi nu gjort, og der er intet at komme efter... Han har en temperatur på 38,1 og der er intet i munden/svælget... Så vi ser tiden an til i morgen, og så må vi en tur forbi dr. Dyr, hvis det ikke er blevet bedre...
    Men som sagt, så er det kun når han slapper af/sover at han savler helt vildt...

• #11   29. maj 2012 ok, lyder jo fint som intet, stik eller infektion.... men der kan jo stadig være noget med tænderne som det blotte øje ikke kan se..... giv endelig up-date.....

• #12   29. maj 2012 Når en hund pludselig begynder savle.. så KAN det faktisk være pga en skævhed i nakken.. hvis hunden har leget voldsomt eller løbet ind i noget eller der er hevet hårdt i linen.. KAN det gøre at atlas i nakken bliver skævt og så får hunden bla hovedpine, svimmelhed og savlen.. dette kan en hunde kiropraktor så klare.. så jeg ville opsøge en sådan og få hunden tjekket.

• Kirstine W
    Kirstine W Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #13   1. aug 2013 Jeg har lige været inde med min hund, som da jeg kom hjem efter 1 time alene havde savlet over hele lejligheden og hun savler normalt ikke.
    Jeg fandt dette indlæg og ringede med det samme til dyrlægen, hun sagde det ikke var rottegift, men noget andet hun ikke kunne tåle og fik aktive kul piller og det hjalp med det samme. Det så bare virkelig voldsomt ud, hun er en dværg pinscher og der er jo normalt aldrig savl..

Kommentér på:
min hund er begyndt at savle fra dag til dag...

Annonce