Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp 8 uger
  • #1   23. jun 2012 min hvalp Cito var ude en gang de første 2 dage ellers har han ALTID sovet hele natten..

• #2   23. jun 2012 Ok er jeres os meget forsigtig? Vi har haft ham hjemme i 4 timer !!

• #3   23. jun 2012 Mine hvalpe har næsten været renligt når de kommer til deres nye hjem, jeg forslår altid de nye ejer af hvalpe at de forsætter med rutine jeg har givet dem og det har virket, og i løbet af ca.2 dage er der næsten ikke nogen uheld og de sover hele natten.

• #4   23. jun 2012 nej vores var fuldstændig lige glad han tænkte jamne her skal jeg bare være også var det det..:) bare han ku få mad og vi ville lege med ham så var han glad:)

• #5   23. jun 2012 Luka har aldrig været uden om natten.... men kl. 6 var han trængende :o)

Han kom hjem da han var 8 uger.... og han var bestemt ikke forsigtig, selvom hans første møde var med 5 katte, der alle var større end ham...

• #6   23. jun 2012 vores som vi har fået hjem for 2 uger siden kommer ud kl 4 om morgenen for der står min mand op men ellers sover han igennem.
    Han var også lidt forsigtig da han kom men han er også lidt forsigtig af sind

• #9   23. jun 2012 Floyd blev vækket en enkelt gang i løbet af natten , den første uges tid, derefter sov han igennem uden problemer

• #10   23. jun 2012 Den første nat, bar (vi har trapper) jeg vores hvalp ud midt på natten, men ellers har hun ikke været ude, for hun bad ikke om det og har heller ikke tisset på gulvet om natten.
    Vi var nok ret heldige, for hun var 100% renlig, før hun var 12 uger, også om dagen.
    Hvis hun beder om, at komme ud nu, så er det fordi hun har dårlig mave, eller skal brække sig.

Hvis det stod til hende, så ville hun absolut ikke ud og tisse, efter kl 20 om aftenen, og hun vil helt bestemt heller ikke stå ud af sengen før efter kl 9 om morgenen.
    Hun hader, når jeg vil tidligt i skoven, og kan sagtens holde sig i over 12 timer om natten.

• #11   23. jun 2012 Hvorfor har I hentet en hvalp sent om aftenen?
    Man henter en hvalp tidligt på dagen, sådan så den kan nå at lære syet at kende før den skal falde til ro og sove.
    En hvalp skal have rolig introduktion til det nye hjem. I skal lade hunden tage det i eget tempo.
    Det er forskelligt hvor ofte hvalpe skal ud om natten. Nogle skal een gang i få dage, mens andre skal ud flere gange indtil de fylder seks mdr.

• #12   23. jun 2012 Vores Chika var 10 uger da vi fik hende:-)) Og hun har været ude en gang en nat:-))) Og der har kun en gang i dagtimerne været et uheld. Hun er god til at vise når hun skal og vi er gode til at læse hende:-))))

• #13   23. jun 2012 Nicolai & Malene det kan da kun være din egen regel at hvalpen SKAL hentes tidligt på dagen, det er da ikke et must. Nu er der jo faktisk nogle opdrættere der har et arbejde, så ingen af mine hvalpe er blevet hentet tidligt på dagen, nok snarere sen eftermiddag/ tidlig aften. Ingen af dem har taget skade af det.

• #14   23. jun 2012 Hvis man ikke kan tage fri og hente sin hvalp tidligt, bør man vente. Hvalpen skal have tid til at lære det nye sted at kende før den placeres i en kurv for natten.
    Du sælger måske også til mennesker, der bare tager afsted på arbejde dagen efter hvalpen er kommet hjem?

• #15   23. jun 2012 Laika skulle en gang, og det var kl 2. smiley Der gik en lille uges tid før hun ikke skulle det mere.

• #17   23. jun 2012 Vi fik Joey hjem torsdag (aften!) og han har sovet igennem, so far. Dog første nat sparkede jeg har ud kl fem, hvilket han ikke var synderligt tilfreds med. Så i nat lod jeg ham sove indtil han selv vågnede kl otte også gik vi ud smiley

Derudover ser jeg INTET problem i at hente hunden om aften.

• #18   23. jun 2012 Se det fra hundens synspunkt. Den fjernes fra det eneste sted, den kender. Den fjernes fra mor og søskende. Den fragtes i bil og sættes af i en kurv, hvor, det forventes at den sover hele natten.
    Det er altså ikke for hundens skyld, hvis man gør det sådan. Det er for ejerens.

• #19   23. jun 2012 Gaston kom hjem i går eftermiddag, skulle lære os, huset, haven og vores anden hund at kende, gik ud som et lys omkring 23 og sov til 5:30, han er ni uger

• #20   23. jun 2012 Det er vel de færreste som bare planter den nye hvalp i en kurv og forventer at den skal sove med det samme; hvor har du dog det fra Malene?

Vi hentede også vores om aftenen. Var hjemme ca. kl 20.30 og så futtede han ellers rundt og kiggede på det hele. Var i haven og hygge og tisse et par gange, og så gik vi i seng kl 24.
    Der kom ikke et eneste piv fra den lille fyr og han har sovet godt lige siden...

• #23   23. jun 2012 Da min Hund var hvalp vågnede hun de to første nætter og skulle luftes. Så snakkede jeg med en nede fra klubben og sagde at hendes hund sov i bur, og den allerede sov igennem den første nat. Jeg fandt buret frem, og siden har Malou sovet igennem smiley

• #24   23. jun 2012 Malene vi sad i bil kø i Ålborg i 4 timer og bor i Billund så stop de smarte og kloge kommetar

• #25   23. jun 2012 Ja da kan vi godt

• #26   23. jun 2012 En ft springer spaniel billeder kommer nok på i aften

• #28   23. jun 2012 Ja kan lige skrive når han er faldet til

• #29   23. jun 2012 Malene sikke nedladende tanker du har om andre mennesker. Tror du seriøst ikke de fleste hvalpekøbere har sat sig ind i " den første tid i hjemmet" og tror du ikke at de fleste opdrættere giver vejledning med herom? Og sikke en springene tankegang du har, hvordan hænger det lige sammen at vi taler om, at hente hvalpen om aftenen, til at du tror mine hvalpekøbere tager på arbejde dagen efter? Jeg oplever seriøst at du er ude på dybt vand i dine argumentationer. Undlad venligst at tolke på noget, du i bund og grund ikke har dannet dig dine egne erfaringer til at kunne udtale dig om og ergo det kan du jo ikke gøre når du kun har solgt morgenhvalpe.
    Min erfaring siger mig dog, at mine hvalpe har været dejlig afslappet og trætte efter en lang dag med mor og kuld søskende og de har derfor hurtigt faldet til ro sammen med deres nye familie.

Kommentér på:
Hvalp 8 uger

Annonce