Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde der minder om pudlen
  • #1   26. jun 2012 Arbejdsviljen finder du bla. retrieverhundene oh hyrdehundene så som, labrador, sheltie, collie, golden retriever af brugsliner smiley Men pudlen er noget for sig, en helt unik hund, som jeg helt klart havde anskaffet mig pga. af dens arbejdsvilje, fantastisk hund. Men jeg bryder mig bestemt ikke om dens udseende...

• #2   26. jun 2012 og*

• #3   26. jun 2012 Det er også det jeg tænker - det er jo en fantastisk hund, men udseendet er heller ikke lige mig.
    Det kan selvfølgelig være at man vænner sig til det. smiley

• #4   26. jun 2012 Dansk/svensk??????????

• #5   26. jun 2012 En Dansk svensk gårhund er en livlig lille hunderace. smiley - til loppen

• #6   26. jun 2012 Jeg er heller ikke vild med pudlens udseende men derimod elsker jeg dens temperament, så jeg har en blanding mellem en toy pudel og en malteser som har pudlens temperament. Ved godt at det ikke er så populært at forslå dette herinde, men en pudel blanding , altså blandet med den anden mild race, kunne måske være noget.

• #7   26. jun 2012 "Gårdhunde er lærenemme, samarbejdsvillige og glade for at lære kunster." står der på DSGK, og det minder jo meget om pudlen - men ved ikke helt med aktivitets niveau

• #8   26. jun 2012 Hvis man kunne finde en opdrætter som tjekker forælderhundene inden avl kunne det godt have interesse - men det sker nok ikke at man finder sådan én.

• #9   26. jun 2012 Husk bare at med blandinger kan ingen love noget som helst om temperament, str. pels eller aktivietsniveau..

Så kan du godt lide pudlen vil jeg finde en race med samme egenskaber i stedet for at gamble med blandinger der muligvis giver dig hvad du ønsker..

• #10   26. jun 2012 hehe stod selv i samme dilemma dengang jeg tjekkede racer.. Fandt aldrig en tilsvarende race med et andet udseende, så jeg så bort fra at pudlen ikke var den smukkeste race i mine øjne.

Og kæft hvor er jeg glad for det idag, for en race der er så sjov, intelligent, glad, komisk og med et pleaser hjerte skal man lede længe efter...

Hun er iøvrigt blevet meget smuk i mine øjne med tiden smiley

• #11   26. jun 2012 Nu kender jeg ikke så meget til den dansk/svenske, men dem jeg har mødt synes jeg slet ikke man kan sammenligne dem med pudlen, men jeg tager sikkert fejl. smiley

• #12   26. jun 2012 Der skal også meget til, hvis jeg skulle købe en blandingshund (siger hende med en profil hvor der er opdrettet 3 blandingshunde, men jeg har desværre ikke været med til at vælge dem.)

• #13   26. jun 2012 Og at blande to racer, er jo ikke en garanti for at den får et sind og udseende fra begge racer.

Eksempelvis aner mine forældres Golden retriever/schæfer ikke at han er blandet.. Han er 100% Schæfer af sind smiley

• #14   26. jun 2012 Jeg syntes nu heller ikke den dansk/svenske minder om pudlen men jeg har aldrig haft en så jeg kan jo have fejl:-)
    Min Maltipoo minder meget om en pudel i temperament , meget lidt i udseende og de få jeg har mødt har samme træk selvom de kommer fra forskellige steder
    Jeg ved ikke om det er fordi Malteseren ikke har så udprægede træk at Pudlen tager over, eller om det er en gentagne tilfældigheder, men selvøgelig kan man ikke være sikker, men det mener jeg nu heller ikke man altid kan når man køber rene racer, dog skal man være sikker på at forældre m.m er sundheds tjekket.

Kommentér på:
Hunde der minder om pudlen

Annonce