1.176 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

vi har lopper ! :( vi har lopper ! :(

Hej

Hvad skal jeg gøre for at få lopperne væk ?

Har vasket min hund i loppeshampoo og givet hende frontline. men hvad gør jeg med hjemmet ? Det er jo noget med de sidder i sofa, gulv osv. Ved man kan sprøjte noget rundt i lejligheden, men vi har en lille dreng på 3 måneder og han må jo ikke indånde sådan noget.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig smiley

Hilsen Sandra

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vi har lopper ! :(
  • #3   16. jul 2012 Har hørt man skal vaske alt man kan komme til (betræk, puder, dyner osv) så varmt som det nu kan tåle, og så støvsuge meget grundigt, gerne flere gange smiley

• #4   16. jul 2012 jeg har mistet en hellig birma til trinol,sidste år,han blev forgiftet og selvom vi var hos dyrlægen flere gange og han også var der en nat,døde han

• #6   16. jul 2012 frys, støvsug og vask alt hvad der kan. Derudover ville jeg også anvende noget andet end frontline. Da vi brugte trinol 810 sprøjtede vi om fredagen og kom først hjem igen søndag aften.. der lugtede stadig lidt af trinol, men en hurtig udluftning og så var det stort set ovre.. Men ville nødig være i huset umiddelbart efter hele hytten er blevet sprøjtet.

• #7   17. jul 2012 tak for alle svar smiley jeg er igang med den store vaske tur i dag og rengøring smiley

Kommentér på:
vi har lopper ! :(

Annonce