{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi har lopper : (
  • #2   16. jun 2013 Jeg mener heller ikke man må bade 48 timer inden en pipette, fordi virkemidlet inder sig til hudens fedt.
    Jeg mener bstemt det er 48 timer inden og 48 timer efter pipette.


  • #3   16. jun 2013 Jeg ved ikke noget med at bade inden, men jeg ved at der står at man efter behandling skal undgå at hunden bliver våd 48 timer efter behandling og først efter 2 uger må man bade med shampoo

  • #4   16. jun 2013 På indlægsseddelen står der "Hvis der er bliver nødvendigt at vaske hunden med shampoo anbefales det at gøre det inden påføringen af Bayvantic, eller vente til to uger efter." Der står ikke noget om at hunden IKKE må være nyvasket ved påføring.
    Dog mener jeg også at have hørt det med de 48 timer som Malene er inde på.


  • #5   16. jun 2013 Hvorfor bade...Hvis du har fundet levende lopper på hunden så er der sikkert masser af lopper i huset. Jeg ville give pipetten uden bad. I øvrigt så bader jeg meget nødigt mine hunde, kun hvis jeg har en som ruller sig på vores strand i rådne fisk.

  • #6   16. jun 2013 Nu har vi badet ham, så må vi se om det virker alligevel, vi har vist fanget det meget tidligt for der var nogle få døde voksne og nogle få levende voksne.

  • #7   16. jun 2013 Snow: Det var ligeså meget for at fjerne det afføring han havde i pelsen. Og så kan jeg bedre klare tanken om at røre ved ham og have ham i nærheden når jeg ved at han er ren. Jeg har det meget slemt med insekter.

  • #8   16. jun 2013 Det var så også mere for at fortælle dig, at lopperne lever i huset og er kun på hunden når de skal spise af den...

  • #9   16. jun 2013 Huset bliver skam også gjort rent

  • #10   16. jun 2013 Uha lopper er ikke en god ting...ad...

    Min kat var ramt rimelig slemt sidste forår men efter en loppekur og komplet støvsugning af alt hverdag i 14 dage var de væk og har ikke været her siden.

    Hverken hund eller kat har fået lopperkur i 2013 endnu.


  • #11   16. jun 2013 Øv hvor irriterende smiley Gaja blev slemt angrebet sidste år da vi flyttede ind i vores nuværende lejlighed.. Tror hunden som boede her inden har haft lopper og der så har ligget æg, føj føj.. Det tog næsten et halvt år at komme af med trods ihærdigt rengøring og behandling smiley

    Nå men jeg ville faktisk også bare sige at vi fik at vide at det var en god idé at vaske gulvet i sæbespåner da det indkapsler eventuelle æg så de dør og så sprøjtede vi med frontline (spray) i paneler og områder hvor man ikke kan komme ordentlig til. Og ellers alt det normale med vaske alting eller i fryseren.

    Håber Enzo kommer af med dem ASAP smiley !


  • #12   17. jun 2013 Vi har desværre gulvtæppe i stuen hvilket er en ulempe lige i den situation, men vi kom af med dem efter første behandling da vi havde dem i 2011, så jeg må bare i gang med grundig støvsugning. Men vi er i gang med at pakke lejligheden sammen fordi vi flytter om 14 dage, så det kunne næsten ikke have været et værre tidspunkt.

Kommentér på:
Vi har lopper : (

Annonce