1.193 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

hvornår må en hvalp egentlig rejse med? hvornår må en hvalp egentlig rejse med?

Hej hg smiley

Tænkte på, hvornår må en hvalp egentlig komme med ud og rejse længere ture? (har familie på læsø fx. Så hvornår vil en hvalp kunne klare en færgetur + 2 timers kørsel i bil?) ved self. Der skal være stop på vejen osv. Men tænker mest mentalt smiley

Hvor gammel skal den ca. Være? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvornår må en hvalp egentlig rejse med?
  • #1   29. jul 2012 Så snart den er tryg ved sine nye ejere.... Min har været med mig rundt siden han var 9 uger

• #3   29. jul 2012 Vi hentede vores tøser som 8 uger ca. 600 km oppe i Sverige smiley Så vil egentlig tro at man ret hurtigt kan tage den med smiley Selvfølgelig skal der, som du selv siger, indlægges stop og tissepauser undervejs, og ellers skal man vel bare læse sin hvalp: hvis den er OK med at køre i bil, og ikke bliver syg eller stresset kan man i teorien godt tage den med fra starten af..

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl smiley

• #4   29. jul 2012 Nu spørger jeg også kun for at blive klogere. Kunne jo være den skulle være fx mindst 3 mdr for at kunne klare det oven i hovedet o.l. smiley men okay, så hvis bare man giver hvalpen en masse tillid og gør den tryg hos os , så skal vi ikke være bangefor at tage den med os ud? smiley

• #6   29. jul 2012 Tayson har været med mig siden 8 uger . Det eneste han ikk har er med i fly ..
    ellers er han med over alt . Har han altid været .. smiley

• #7   29. jul 2012 det handler nok mere om hvornår er i klar mentalt til at have en hvalp med på den lange tur. - her tænker jeg på tisseture i tide og utide. evt opkast pga køresyge og den evige bekymring om det lille pus nu også har det godt *gg*

tag i bare afsted. og beregn god tid til stop og have tæppe - vand - køkkenrulle og lidt legetøj med....

• #8   29. jul 2012 Hehe ja det nok os der måske er for pylrede:) vi har ikke hunden endnu, men vil gerne tage vores forholdsregler. Men tid skal vi nok bruge på det, og hunden skal også lære fra start af, at køre i bil. Det mest færgen jeg bekymrer mig om smiley

• #9   29. jul 2012 Da vi hentede vores 2 første malteserhvalpe havde vi en 12 timers køretur hjem:-)

• #10   29. jul 2012 Bailey var 10 uger da hun kom med på camping, hun to det hele i stiv pote så at sige.
    Lidt flere stop, lidt piben og et hav af tålmodighed så skal det nok gå

• #11   29. jul 2012 Det lyder som om at vores kommende hvalp bare skal med ud oh have en på opleveren smiley

Kommentér på:
hvornår må en hvalp egentlig rejse med?

Annonce