{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Urenlige hunde {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået et kæmpe problem. Hele vinteren har jeg sovet på sofaen sammen med mine hunde. Nu er jeg så begyndt at bruge mit soveværelse hvor hundene ikke må være. Det resulterer i at mine hunde tisser og skider på gulvet flere gange hver nat. Hvis jeg sover i stuen er der ikke noget. De laver heller ikke noget når jeg er på arbejde men hvis jeg kører nogen steder i weekenden så skal jeg lige bruge et kvarter på at tørre op efter dem når jeg kommer hjem. Det er enormt irriterende når jeg ved de sagtens kan holde sig.

Hvad kan jeg gøre ved det??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Urenlige hunde
  • #1   5. aug 2012 Du har jo vænnet dem til at sove sammen, og så pludselig ændrer du tingene. Du burde have lavet gradvis tilvænning, dvs stille og roligt vænne dem til at sove alene. Fx kunne du tage en madras og sove på, og så rykke den lidt længe væk for hver nat.
    Men hvorfor må hundene ikke være i soveværelset? De kan have en kurv på gulvet eller lige uden for døren måske.


  • #2   5. aug 2012 Hvorfor må dine hunde ikke være i soveværelset?

  • #3   5. aug 2012 Fordi jeg nyder at have et rum uden hår. Jeg har gjort sådan de sidste par år og der har det kun været et par dage de har gjort det og så er de holdt op igen men den her gang bliver de bare ved. Problemet er at jeg ikke har noget varme i mit soveværelse så derfor kan jeg ikke sove der om vinteren

  • #4   5. aug 2012 Hjemme hos os må Uffe heller ikk komme oppe på loftet hvor værelser, soveværelse og badeværelse ligger.. Kan ikk se nogen mening i at han skal rende op og ned af trapper.. Han sover i bryggerset om natten og når han er selv hjemme.. Resten af tiden er han sammen med os i resten af underetagen..

    Men ja, vil sige som Malene og Nicolai... Ryk lige så stille væk fra hundene.. Jeg sov i køkkenet de første 3 dage vi havde Uffe, han sov i bryggerset, så vi havde kun en dør imellem os... Men han faldt først til ro hvis jeg gik ovenpå og han ikk ku høre mig...


  • #5   5. aug 2012 Det kunne være jeg skulle prøve det så må jeg bare lade være med at sove så meget for jeg har en masse killinger som nok vil synes det er super sjovt at jeg ligger på gulvet smiley

Kommentér på:
Urenlige hunde

Annonce