{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Hunde urenlige {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har 2 cavalier king charles spaniels, på 2 år, som ikke er renlige. Eller de er delvis renlige, or når enten min søster eller jeg er alene hjemme med dem, så laver de ikke noget på gulvet, hverken nat eller dag, men når min mor er hjemme, så ligger der altid det ene og andet, om natten. Og hvis vi f.eks har været ude hos hestene, min søster og jeg, i måske 20 minutter, så er der stort set altid tisset på gulvet. Det er dog kun den ene der skider indenfor, den anden tisser kun indenfor.

Hvorfor denne forskel, når min mor er hjemme?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde urenlige
  • #1   15. feb 2015 Har de altid været lidt urenlige, eller er det først kommer nu her? Er der andre mønstre når de gør det end at det er der, din mor er hjemme? Tørrer i ordentligt op efter dem med Rodalon? smiley

  • #2   15. feb 2015 De har altid været urenlige smiley Der bliver vasket gulv hver dag. Det har nemlig forsat, selvom vi er flyttet. Forskellen om natten er dog at de sover hos mig med lukket dør, når min mor ikke er hjemme, men ellers så er der ikke noget anderledes smiley

  • #3   15. feb 2015 Så ville jeg simpelthen bare starte forfra med renlighedstræningen, hvis ikke de har lært at være renlige endnu smiley

  • #4   15. feb 2015 Men de er jo renlige, når min mor ikke er hjemme smiley Så på et eller andet punkt er de vel renlige? Min mor kommer sent hjem hver dag, så jeg ved ikke hvornår vi skulle træne det smiley

  • #5   15. feb 2015 Er der forskel på, hvornår de kommer ud, når i eller jeres mor er hjemme? Kan det være fordi, at de simpelthen ikke kan holde sig, når jeres mor er alene med dem? Jeg synes det er svært at bedømme problemet ud fra teksten. Hvad gør i, når de tisser/skider på gulvet - reagerer jeres mor anderledes på det end jer? Ferier kan fx. udnyttes til at starte med at træne renlighed forfra. Er i ikke træt af at have hunde, der konstant skider og tisse indenfor? smiley

  • #6   15. feb 2015 Tisser de i det samme lokale i det nogenlunde samme tidsrum?

    Min hund var i en periode urenlig i køkkenet om natten, så lukkede jeg ud til køkkenet når jeg gik i seng, og så forsvandt det. Nu behøver jeg ikke forhindre adgang til køkkenet om natten heller.


Kommentér på:
Hunde urenlige

Annonce