{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

urenlige hunde {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver snart officelt vanvittig smiley
Vi passede mine forældre hundehvalp for 3 uger siden - og siden da er begge mine hunde blevet urenlige smiley
De skider og pisser inde begge to og ham der ikke er kastreret letter ben op af alt

Jeg har vasket ned i rodalon igen og igen uden det hjælper - og det plejer altid at virke

Hvad hulan gør jeg??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  urenlige hunde
  • #1   26. nov 2012 Prøv med eddike vand det skulle hunden ikke kunnelugte igennem..
    Jeg brugte det meget da vores var hvalp..


  • #2   26. nov 2012 Du må nok forfra med renlighedstræning.
    ud med dem hver gang de har sovet, spist, leget og så ind imellem der også.
    Hvis det er bestemte steder hanhunden letter ben, så prøv at spærre af så han ikke kan komme derhen.. I hvertfald når han er alene hjemme.

    Og med hanhunde, der letter ben indendørs vælger jeg at være særdeles upædagogisk og give hunden en skideballe af format når jeg tager den i det.. det plejer at hjælpe på hukommelsen


  • #3   26. nov 2012 Tak for råd.
    Rasmus er i bur, når han er alene ( vi arbejder hårdt på at få ham ud af det smiley ) Så det er når vi er hjemme at han letter ben. Og vi opdager det ikke altid, da han er meget snu

    Det værste er næsten, at det tog et helt år at få Ludvig renlig - bl.a. fordi han absolut ikke bryder sig om at besørge ude, når der er vådt.

    Jeg vil vaske ned i eddike vand og så begynde at renlighedstræne igen SUK


  • #4   26. nov 2012 Jeg har fået forklaret at Rodalon kun tager lugten for os, men at hundene stadig kan lugte det.
    Urin off skulle være løsningen, da det fjerner de tis krystaller som Rodanlon og andet rengøringsmiddel ikke kan tage.

    Har selv lige købt urin off, da kærestens hanhund letter ben når damerne er i løbetid, dog har jeg ikke fået det brugt endnu, da det ikke må komme i nærheden af hunden, på huden, øjnene osv. men skal i gang.

    Træning, træning, træning, andet er der desværre ikke at sige til det.


Kommentér på:
urenlige hunde

Annonce