{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

selvtillid til hund {{forumTopicSubject}}

hvordan giver man sin hund mere selvtillid? så den ikke er så bange for nye ting, og bliver nervøs og forvirret når andre end jeg giver ham kommandorer...

jeg har altid behandlet ham meget blidt i opdragelse, også mest fordi han dælme har været så super nem at lære ting og lystre. har aldrig nogensinde hævet stemmen overfor ham osv, netop fordi jeg er bange for at gøre ham mere "nervøs" end han er i forvejen... han er ikk bange for mennesker, han elsker dem og også hunde. men så snart andre spørg ham om noget, bliver han lidt forvirret og nervøs og søger hen til mig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  selvtillid til hund
  • #1   13. sep 2012 li et andet spørgsmål også, han har været med mig rundt siden lille hvalp. og han går selv ind i bilen hvis jeg åbner det, også selvom jeg bare åbner den og vi egentlig ikk skal noget, men når vi så kører kan jeg se på hans ansigt og kropssprog at han ikke synes det er så behageligt, hver gang man drejer så sætter han sig op, og ligger sig så ned igen i en meget anspændt stilling vil jeg sige... da han var mindre sov han bare li så snart han kom ind i bilen smiley men hva kan jeg gøre for han kommer til at være ligeglad med at kører bil? altså bare slapper af.?

• #3   13. sep 2012 nej det gør jeg ikke. han har altid været sådan her. og gør han noget han ikk må siger jeg bare NEJ med bestemt stemme, og så stopper han.

• #4   13. sep 2012 men er selv en lidt genert og tilbageholdt person overfor nye mennesker f.eks.. jeg vil gerne lige se dem an. ved ikk om min personlighed smitter af på ham? men han er jo bare glad for folk og hunde.

• #5   13. sep 2012 Hvorfor ska andre bede ham om noget? I hvilke situationer er det vi omtaler? Og der er kun en vej frem øvelse øvelse også lidt mere øvelse, ved at prøve stille og roligt i de situationer der gør ham usikker og gå langsomt frem..

• #6   13. sep 2012 jamen hvis nu min kæreste f.eks skal ha ham med i bilen, så bliver han usikker på det. hvor imod når jeg åbner bildøren, så hopper han bare ind uden jeg gør noget...

nu du siger øvelse, hvilke øvelser tænker du så ?

• #8   13. sep 2012 Det var simpelthen et skønt svar at få tilbage smiley Det kan jeg da bruge til noget...

jeg er godt nok ikk nervøs i de situationer han er, men har læst at ens hund afspejler en selv. og dengang jeg fik ham skete der nogen ting i mit liv, der gjorde jeg ikk turde at være alene og var nervøs for det, så jeg har sikkert været så "dum" at overføre det til ham dengang uden jeg selv tænkte på det...

jeg vil helt sikkert ta den der brugsprøve i brug smiley

• #10   13. sep 2012 sikke en dejlig historie med Silke smiley
    ja du har nok ret i det er derfor han ikk "stoler" på andre end mig, vi boede også alene sammen i et halvt år hvor det han fik alt min opmærksomhed og kun mig han skulle hører efter, men kan så se det lidt et problem når man så bor sammen med en anden nu smiley

men jeg har taget alle dine ord til mig og vil simpelthen begynde med at træne fra i morgen af til den prøve der smiley lyder som noget vi kunne ha rigtig godt af smiley

• #12   13. sep 2012 ja det rigtigt smiley hvis ikk det var for Benjis skyld havde jeg nok aldrig gjort det smiley

Kommentér på:
selvtillid til hund

Annonce