3.143 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Almindelig (gammeldags) labrador vs Formel 1. Almindelig (gammeldags) labrador vs Formel 1.

Hvad er forskellen og hvordan kommer det til udtryk ved begge typer? Jeg tænker energiniveau, aktivitets behov, jagt lyst, og lign.
Er de ens i lømmelalder? Jeg spørger fordi jeg har en såkaldt gammeldags 1½år... men han er dæleme en udfordring.Så jeg har mine tvivl om han ikke er formel 1. Kigger ind senere!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Almindelig (gammeldags) labrador vs Formel 1.
  • #1   29. sep 2012 F1 er af engelske eller irske jagtlinier på stamtavlen. "Almindelige" er ikke.

• #3   29. sep 2012 Hvis der ikke er stamtavle på ham, kan han på ingen måde være formel 1. Og så vidt jeg kan se er der ikke det på ham.

• #4   29. sep 2012 Man kan ikke måle om en lag er formel 1 på hverken dens udseende eller på hvor irriterende den er, når den er i lømmelalder smiley

Det hele handler om brugsegenskaber og linjer.

• #5   29. sep 2012 Der findes uendeligt få "ægte F1" ere uden tavle. Man henter næppe jagtlinier hjem fra England og Irland for at bruge dem i tavleløs avl smiley

Jeg har 2 tæver af udstillingslinierne. De er i hver sin ende af "skalaen".

Lotus er den typiske lab, som man ville sige var den "gammeldags type" temperamentsmæssigt og hun er en meget rolig hund.

Kaido er der fuld knald på. Hvis der ikke blev manet til ro indendørs ind imellem, ville hun kravle på væggene.

• #7   29. sep 2012 Tak for svar smiley Han er købt som almindelig men uden tavle og er at stort skrummel. Han har bare ueeeendelig meget krudt i røven, så meget at han er ved at drive både primadonnaen og moar til vanvid på trods af sporsøg, løben frit på gåture, madsøg i haven og diverse. Han går virkelig på bordene. Derfor jeg tænkte om han kunne være formel 1. Han tager solsorte,pindsvin og andet i haven desværre:
    True: jeg vil prøve noget af det du foreslår smiley

• #8   29. sep 2012 Lige den der med pindsvinene - de er fredede så sørg for at han IKKE kommer til dem!

Og gør han det alligevel og skader dem, så få dyret på vildtplejestation. Husk, at de har unger lige nu og de kan ikke undvære deres mor.

Pas på de dejlige dyr.

www.pindsvin.dk

• #9   29. sep 2012 CH: Det ved jeg godt og er selvfølgelig opmærksom på dette!

• #10   29. sep 2012 Når der ikke er tavle på din hund, så ved du jo ikke om der er blandet andet i den på et tidspunkt.
    Men hunde er jo så forskellige og selv kuldsøstende kan være forskellige som dag og nat. Min standard Lab er totalt driftsforladt, men flere af hans kuldsøskende bliver brugt til jagt træning.

Så hvis du ikk allerede træner med den, så vil jeg klart anbefale dig at melde dig til hundetræning i en god klub og få nogle værktøjer til at træne ham i hverdagen og finde den berømte "sluk-knap" smiley

• #11   29. sep 2012 Tavle eller ej. Min tråd handler ikke om stamtavle men mere om hvad min hund indeholder, det tror jeg er det vigtigste smiley .Jeg har fået nogle gode input og tak for det, de skal helt sikkert prøves af. smiley

Kommentér på:
Almindelig (gammeldags) labrador vs Formel 1.

Annonce