{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Aldrig Aldrig giv op! {{forumTopicSubject}}

Ja nu vil jeg altså dele min glæde med jer herinde, for jeg tror jeg er tæt på at være verdens lykkeligste hundejer. smiley

For lidt over et år siden tog jeg den beslutning, at jeg ville have en ny hvalp, men hold da op, hvor jeg næsten kom til at fortryde det.

Nelly var utryg, afhængig af mig, meget ,meget urenlig, kunne på ingen måde være alene hjemme, led af seperationsangst og var bange for nye mennesker og steder.

Hver gang jeg synes at nu var det stille og roligt begyndt at gå fremad, gik det hele galt igen, så det var to skridt frem og et tilbage, andre gange et skridt frem og to tilbage.

Jeg kontaktede en adfærdsterapeut, men havde ikke penge til et besøg af hende, så det måtte jeg droppe. Jeg overvejede flere gange om den bedste løsning var aflivning, for hverken Nelly eller jeg vat tjent med sådan som tingene stod til. Jeg var virkelig frustreret.

MEN, jeg bestemte mig for at jeg VILLE have det til at fungere, jeg havde jo købt hende og jeg var ansvarlig for hende og hendes opførsel og det skulle hun ikke lide under. Så i en laaaaang periode på 8 måneder hed det træning, træning, træning og ja, træning.

Nu er hun blevet et år, og 2 måneder, og hun er renlig, kan være alene, er ikke utryg mere, og er virkelig verdens gladeste hund!

Jeg er så taknemmelig for at jeg holdt ved, og ikke bare opgav, og jeg håber virkelig min succesoplevelse vil påvirke andre til heller ikke at give op, det betaler sig med det hårde arbejde. Jeg har haft mange hunde, men jeg har aldrig haft et så stærkt bånd med dem, som jeg har med Nelly. smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aldrig Aldrig giv op!
Kommentér på:
Aldrig Aldrig giv op!

Annonce