2.638 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 45 Svar

Skambidt i hundeskov Silkeborg Skambidt i hundeskov Silkeborg

Min venindes lille hund er imorges blevet skambidt af en labrador blanding i hundeskoven rundt om lyngsø...
Ejer havde ikke labrador blandingen i snor, da det jo er en hundeskov..
Men hvorfor fanden har man ikke bedre styr på sin hund,
Hvis man ved den kan blive aggressiv!!!!
Bare ødelæg det for os andre...
Håber den bliver aflivet, for hunden som blev bidt få men resten af livet...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skambidt i hundeskov Silkeborg
  • #1   18. okt 2012 Derfor skal jeg aldrig nogensinde i hundeskove, da mange ikke har styr på deres hunde.

• #2   18. okt 2012 ked af at sige det, men det er netop derfor man skal holde sig væk fra hundeskove.. må ærligt indrømme har aldrig været i en, men når jeg ser hvordan folk går tur med deres hunde i skove hvor det er påkrævet at have snor på, så tør jeg kun gisne hvordan det ser ud i en hundeskov -.-

• #3   18. okt 2012 Har gået i den hundeskov 2 gange om dagen i 3 måneder..
    Og jeg har ALDRIIIG mødt en aggressiv hund der!!!

• #4   18. okt 2012 Denne hundeskov, er faktisk mere en sti rundt om søen,
    Den er ikke indhegnet..

• #5   18. okt 2012 God bedring.
    Nej jeg kommer heler ikke i hundeskoven selvom den ligger 5 min gang fra min hoved dør. Eller måske netop derfor.

• #6   18. okt 2012 Tak.. Den klare det, den er blevet bidt ned af ryggen.
    Og dyrlægen siger at huden nok vil dø.
    Så den har fået et ordentligt hudløft

• #7   18. okt 2012 Det er helt forfærdeligt synd for den lille hund... Men hvordan skete det? Var det labradoren, som løb hen til Jer? Eller din venindes hund, som rendte til labben og dens ejer?

• #8   18. okt 2012 de havde bare mødtes på stien, og pludselig sad den bare i ryggen af Honey..
    og den slap hende ikke før min veninde slog labrador blandingen..
    her er et billede af hende, hvordan hun ser ud nu..

profilbillede
  • #9   18. okt 2012 åh herre gud da 8(

• #10   18. okt 2012 Pyha et billede!! Stakkels Honey!
    Det er trist sådan noget, og håber ejeren af den aggressive hund har lært noget af det og kan af erfaring vide hvad der skal ske fremover med hans hund!

God bedring til lille Honey!

• #11   18. okt 2012 ja.. den hund er sgu for farlig for sine omgivelser..
    jeg ville ikke ønske at møde den med mine 2 mega nysgerrige 7 måneders hvalpe!!

• #12   18. okt 2012 Nej føj da! Stakkels Honey og god bedring til hende. Håber ejer også er okay efter sådan et chok. s:

• #13   18. okt 2012 Hold da kæft !!! Stakkels hund øv øv øv håber ejeren af lab.. for lov til at betale den omgang dyrlæge regning ..... Hmm men vil så sige jeg går rundt om.odden i silkeborg hver eneste dag hvor hundende må rende fri og har aldrig mød en aggressiv hund 7.9.13 men hold da op en omgang :-S

• #14   18. okt 2012 God bedring - føj en omgang at blive udsat for.

• #15   18. okt 2012 Avvvvv Åhhhh det gør helt ondt inden i at se det billede... God bedring til din venindes hund... Håber den kommer sig uden alt for mange fysiske og psykiske men:-(

• #16   18. okt 2012 Kathrine N : Det kan være vi skulle mødes en dag, der er godt nok en smule langt og gå over på odden, men det er sådan en hyggelig tur smiley

og tusind tak alle sammen smiley
    hun politi andmelder det imorgen, og forlanger at labradoren bliver aflivet.
    og at ejer betaler ALT!!

• #17   18. okt 2012 Det kan vi sagtens smiley vi er et par stykker der går hver mandag kl halv 5 men der går lige lidt tid inde vi starter igen for min hund har noget halsbetændelse som kan smitte andre hunde så vi må gå alene øv og ingen leg smiley men når vi er frisk igen kan jeg da lige give lyd

• #18   18. okt 2012 Kathrine N lyder super hyggeligt.. smiley
    jeg har en brækket fod, så jeg går ikke super godt..
    men kunne da godt tænke mig at komme med ud og lege med jeres hunde basser smiley

• #19   18. okt 2012 Du skal være meget velkommen jeg giver lyd når vi er på banen igen smiley

• #20   18. okt 2012 Den må være syg i hovedet, den labblanding. FØJ, hvor ser det ikke godt ud smiley

• #21   18. okt 2012 Puha...det ser godt nok voldsomt ud smiley

Der stikker noget op fra ryggen, hvad er det?

Rigtig meget god bedring med den lille hund.

• #22   18. okt 2012 Årh stakkels hund smiley

Det er så ærgerligt at det sker, men vi holder os altså ikke fra hundeskove - det er jo de eneste skove hvor hunde må rende frit. Her i Silkeborg er de meget striks angående skove - slipper man hunden fri i en "ikke-hundeskov" får man en bøde på 1500 kr. så skal vi gå i en skov hvor hunden kan få lov til at finde godbidder, snuse rundt og ja bare lege med os uden snor så skal det jo være i en hundeskov.

Men jeg tager så altid min hund til mig når der kommer andre, og håber på at det sender et signal om at vi altså ikke skal "snakke" med dem.

• #24   18. okt 2012 Birgitta, det lyder præcis som min hund, og jeg gør præcis som du også gør med Silke. Og alligevel fatter folk ikke hvorfor jeg tager hende til mig, og lader deres hunde farer op i hovedet af Tess hvorefter hun "flipper ud" i form af at gø, rejse pels og i værste fald snappe ud efter hundene - så mener ejerne at jeg har en aggressiv hund. Jeg mener nærmere at jeg har en hund, hvis grænser er overtrådt.

• #25   18. okt 2012 Dogs 4 life: Det er et dræn

• #26   18. okt 2012 Ja, det er det sikkert nok, så må den anden ende komme ud under maven eller... så bare en lille tap.

• #27   18. okt 2012 Åh nej hvor forfærdeligt, rigtig god bedring til din venindes hund, sikke et kæmpe chok, stakkels jer : ( Man tanker her fra

• #28   18. okt 2012 jeg ved desværre ikke hvilken krydsning den er..
    det er heller ikk for at generalisere.
    men måske også for at, gøre opmærksom på det ikke kun er
    muskel hunde, der bider til..
    det kan også godt være en familie hund, det er derfor man altid skal
    være beredt når man mindst venter det.. smiley

• #29   18. okt 2012 Jeg har også labber. Og jeg tror heller ikke at de kunne finde på den slags.

MEN der er ingen undskyldning. Blanding eller ej, Ren lab eller ej. Der er kun EN vej, når en hund skambider en anden hund på den måde!!!!!

• #30   18. okt 2012 Puha stakkels lille vaps,og hvilken grim oplevelse for både den og ejer. Håber at de kommer igennem uden psysiske men.
    Hils din veninde og ønsk hende god bedring med vapsen.

• #31   18. okt 2012 Pyha... Stakkels lille hund da...:0(

• #33   18. okt 2012 Jeg gik i den nye hundeskov i Assens da en løs hund udenfor kom farende hen til hegnet og bed voldsomt ud efter min hund gemmen netmaskerne.......heldigvis var vi inde i hundeskoven smiley
    Jeg ved ikke hvad der stak den hund, men ejeren kom løbende bagefter sin hund uden overhovedet at kunne komme i kontakt med den!
    Jeg er ikke i tvivl om at den havde overfaldet og bidt min hund hvis vi var kommet gående udenfor med Zofi i snor.....

• #34   18. okt 2012 Det er jo ikke helt ejerens skyld..
    Men hvis ejer ikke griber ind,
    Havde jeg sku nok prøvet selv at få
    Hunden til at slippe!!

• #35   18. okt 2012 Jeg er ikke så primitiv at jeg ville banke kvinden der ejede hunden hvis det skete, men det er bekymrende at se at nogle har så lidt styr på en aggressiv hund og lader den rende løs i haven.....

• #36   18. okt 2012 Jeg går aldrig i hundeskov. Det er vist ingen hemmelighed .......*G*

Men der er et par hundeluftepladser her omkring som vi godt kan finde på at besøge...... HVIS de er tomme vel at mærke.

En af disse besøgte vi en dag da der kom en fyr med en ung rottehan. Han spurgte om det var tæver jeg havde og om han måtte komme ind. Selvfølgelig måtte han det (for ellers kunne jeg jo bare gå). Jeg spurgte ham så hvad hans hund sagde til at blive sat på plads af et par skrappe kællinger, der dog kun sætter på plads og ikke bider. Jamen, det var HELT fint, men hans hund gjorde nu ikke noget.

Yeah right. Den havde været på området i ca. 5 sekunder da den hang på ryggen af Lotus, "bed" sig fast i nakken på hende og prøvede at parre hende!! Hun blev steriliseret for snart 6 år siden. Hun havde ikke en kinamands chance for at få ham væk og gutten turde ikke gøre noget smiley Så jeg måtte hen og smide 1 stk. rottehan langt væk og skynde mig ud med mine hunde.

Så fremover fordufter jeg når der kommer andre. Efter dette og yderligere 3 overfald, kan jeg og tøserne ikke mere.

Så vi går ture i skove, hvor løse hunde er forbudt. Så kan vi sq da tillade os at skælde ud, når vi møder løse hunde.

• #38   18. okt 2012 Heidi:

Hvis du hentyder til hunden i TS`indlæg, så mener jeg klart at den skal aflives. Der er ingen undskyldning for at flå en anden hund på den måde.

• #39   18. okt 2012 Føj for pokker smiley

• #40   19. okt 2012 ....det var ikke et spørgsmål om kun at banke nogen....men at banke nogen ihjel.....
    Det er ikke den skarpeste kniv i skuffen der udtaler sig......

• #41   19. okt 2012 Jeg har ikke læst hele tråden men tror jeg "kender" den hund og ejer.

Kan det være en blanding mellem lab. og golder retriver?

En kvinde med den og 2 andre hunde har været eftersøgt efter at den har overfaldet hunde i hundeskoven i Thyregod. Der blev sat en seddel op med en advarsel til os andre hundeejere og en efterlysning af hunden og ejeren. Ejerens nummer plade blev efterlyst.

Behøver jeg sige at hun ikke kom der efter at den blev hængt op?

Vi úndrede os over hvor hun var taget hen

• #42   19. okt 2012 Idag går jeg i skoven med tøserne.......... I en skov hvor man ikke må have løse hunde!! Så har de deres flexiliner på og det er god motion for os alle smiley

• #43   19. okt 2012 hmm har lige tjekket. der er faktisk ikke meget mere end hvad..30km? mellem Thyregod og Lyngsø.
    Syndes ikke jeg kan se ud af TS indlæg om man har forbindelse med overfalds hundens ejer. Hvis det skulle være den samme vil jeg sandelig håbe hun endelig bliver knaldet. Det vil jeg sådan set alligevel, men er det den hund er det jo ikke "bare" en engangs hændelse. Den skal fame ikke have lov at skam bide flere.

• #44   19. okt 2012 ligesom mette, så har jeg også en lab-blanding som er blevet overumplet at små hunde 3-4 gange -.- så hun kan heller ikke med små og fremmede hunde..

og ang aflivning eller ej.. den nye hundelov siger: "alle hunde uanset race skal aflives, hvis de skambider et mennesker eller andre dyr" så, hvis der er navn og tlf nr. på personen er den nok allerede hentet.
    skal lige hilse og sige at hvis jeres hund er i snor og en fremmed hund kommer hen og der sker noget med den fremmede hund, er situationen lidt noget andet smiley

• #45   19. okt 2012 Ved ikke helt havd der er sket idag, men igår sagde hun
    At det blev politi anmeldt idag..
    Og kender jeg ejer til den skadede hund, så var hun ikke
    Gået der fra uden oplysninger..
    Gik i skoven idag, og mødte 5 andre hunde og deres ejere,
    Og der var ingen ting.. Og det kom også virkelig som et chok for dem
    Jeg mødte, som faktisk
    Har gået der nede fra 5 måneder - 4 år.

• #46   13. dec 2012 Kan slet ikke forestille mig en labrador gøre sådan noget - har selv en og de er jo nærmest sådan nogle godmodige engle.. Bliver altid nervøs når jeg læser sådan noget, er bange for det sker for min hund en dag smiley

God bedring til din venindes hund.

• #47   13. dec 2012 Nåh, Jeg hader når jeg ser specielt en Lab komme styrtende over mod mig og min hund. Godmodige... nja det kommer vidst an på hvilken side af ejerskabet man har ind imellem.

Calle var bange for labber i parken da han var lille og med god grund. Det var som oftest dem som væltede og trådte på ham.
    Derudover har jeg 2 gange oplevet hunde blive bidt i parken. Begge gange af en sort Lab. Skal ikke kunne sige om det var den samme

• pia b
    pia b Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 14 Følgere: 13 Svar: 1
    #49   15. jun 2013 Jeg forstår ikke nogen ønsker en anden hund aflivet. Straf ejeren i stedet, er det ikke mere rimeligt.

Kommentér på:
Skambidt i hundeskov Silkeborg

Annonce