{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.337 visninger | Oprettet:

Fortvivlet, og føler ikke dr.dyr gør mig klogere {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver herinde i håb om nogen har haft de samme symtomer med deres hund, eller kender nogen som kender nogen.

Jeg har en fransk bulldog som fyldte 5 år i sommers.

Han måtte akut til Dr.dyr lørdag d. 29/9, hos dyrelægevagten. Og var til opfølgende undersøgelse hos egen dyrelæge om mandagen.

Han ville ikke drikke, så han fik væske. Han gjorde tegn til at hans bagparti var irriteret. Dansede rundt om sig selv, da han er en hund der ikke kan nå hans egen r..! Han kastede op, og havde meget dårlig mave.

Blev sat i skånekost derfra på kogt kylling, og han måtte ikke få andet væske end det kyllingen var kogt i.


Vi fik taget en masse blodprøver, og afføringsprøver. Og han blev scannet, ligesom gravide. Det hun kunne se så fint ud, men hun kunne ikke se bugspkt. fordi der var for meget gas i tarmen.

- urea test
- creatine
- total protein
- albumin

Alle kom tilbage negative, dog var tallene for hans bugspyrtskirtel på grænsen. Grænseværdien er 399, hans var 398.

Men det viste sig at han havde haft E-coli bakterie infektion.

De mente at han skulle have noget low fat vet diæt fra RC (gastro intestinal low fat), (han har i øvrigt fået RC i de sidste 2 år, specefikt til sin race FB). Så det kunne slå det tal lidt ned.

Så begyndte han at danse rundt om sig selv igen for en uge siden ca. Lopper er udelukket, da han har fået advocate her den 10 okt. Og der har intet at se på ham i pelsen.

Og nu syntes jeg han har fået dårlig ånde også. Nu er jeg nok også begyndt at se alt det der ikke er der. men hans adfærd har ændret sig. Og han har tilmed tisset et par gange indedørs mens vi har sovet. Han har ellers aldrig haft problemer med at vække os og skulle ud.

Føler jeg er ved gå kold i dyrelæge regninger ( er glad for min forsikring heldigvis), men der er lidt for meget, "jamen så prøver vi det i en periode" fra dyrelægen. Har ikke noget imod at betale, for noget der virker, men der er lidt for meget forsøg over det her efterhånden syntes jeg.

Nu er kloge råd dyre... Hvad mener i jeg skal gøre.

Kærlige hilsner

Pernille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortvivlet, og føler ikke dr.dyr gør mig klogere
Kommentér på:
Fortvivlet, og føler ikke dr.dyr gør mig klogere

Annonce