Har virkelig brug for et godt råd! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg har virkelig brug for noget hjælp, mht. min tæve...
hun er knap tre år gammel.
Hun får mad kl. 08.00 og igen om aftenen kl 18.00.
hun er på tur fem gange om dagen, på rimlig faste tidspunkter, alligevel vælger hun at besørge indenfor, vi kan have gået en go lang tur og hun vælger at gå direkte ind og sætte sig til at skide. jeg har prøvet at lægge gåturene på de tidspunkter hun skider indenfor, men så finder hun da bare et nyt tidspunkt. Det kan være på alle tidpunkter dag og nat, noglegange gør der uger hvor hun ikke gør det, og andre gange er det dagligt, jeg har også prøvet at ''lukke'' hende inde på hendes soveplads, hun valgte at skide og ligge sig oveni det. De sidste 24 timer har hun skidt indenfor tre gange... Det gør mig virkelig ked af det og frustreret, og jeg håber det er noget jeg kan få styr på..
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, jeg vil bare gerne have nogle råd, er der nogle der har ideer??
knus
dec 2005
Følger: 316 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.108
Tre gange afføring om dagen burde ikke være nødvendigt så tror ikke hunden fungerer optimalt på foderet. Hvorfor ikke kun fodre en gang i døgnet - aften?
jul 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
Hun bliver fodret med hvalpefoder, allergi venligt med lam og ris og hendes lort ser altid rigtig fin ud, så jeg vil ikke mene det har noget med det at gøre ...
jul 2012
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.750
jul 2012
jul 2012
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 809
jul 2012