1.525 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Dækker min forsikring mon ? Dækker min forsikring mon ?

Min hund har for 3 år siden knækket en stor del af sin nedre rovtand , der blev ikke gjort yderligere fordi han ikke virkede smertepåvirket af det , og fordi der åbenbart også er en lille risiko ved at trække så stor en tand ud , så vi blev enige om at se tiden an , da man regner med at tandroden vil trække sig efterhånden.
Nu synes jeg at han er begyndt at spise lidt i den anden side , og ikke så gerne hans mad , og nu vil jeg selvfølgelig have tjekket om det kunne være tanden som er begyndt at gøre ondt , og dertil et røntgen billede for at se .. Men min ulykkes forsikring dækker ? der står således :

Sygeforsikringen dækker dyrlægeudgifter ved nødvendig undersøgelse og behandling af en syg eller tilskadekom- men hund.
Ulykkesforsikringen dækker ved ulykkestilfælde, hvorved forsta°s en tilfældig, pludselig udefrakommende indvirkning med pa°viselig beskadigelse af legemet til følge. Ved be- skadigelse af hundens ben kræves alene, at skadea°rsagen skal være pludselig og med en pa°viselig beskadigelse til følge.

og jeg tænker det er jo nødvendigt at det bliver undersøgt , og det er jo også fordi det var en ulykke ..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækker min forsikring mon ?
Kommentér på:
Dækker min forsikring mon ?

Annonce