{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.450 visninger | Oprettet:

Dækker min forsikring mon ? {{forumTopicSubject}}

Min hund har for 3 år siden knækket en stor del af sin nedre rovtand , der blev ikke gjort yderligere fordi han ikke virkede smertepåvirket af det , og fordi der åbenbart også er en lille risiko ved at trække så stor en tand ud , så vi blev enige om at se tiden an , da man regner med at tandroden vil trække sig efterhånden.
Nu synes jeg at han er begyndt at spise lidt i den anden side , og ikke så gerne hans mad , og nu vil jeg selvfølgelig have tjekket om det kunne være tanden som er begyndt at gøre ondt , og dertil et røntgen billede for at se .. Men min ulykkes forsikring dækker ? der står således :

Sygeforsikringen dækker dyrlægeudgifter ved nødvendig undersøgelse og behandling af en syg eller tilskadekom- men hund.
Ulykkesforsikringen dækker ved ulykkestilfælde, hvorved forsta°s en tilfældig, pludselig udefrakommende indvirkning med pa°viselig beskadigelse af legemet til følge. Ved be- skadigelse af hundens ben kræves alene, at skadea°rsagen skal være pludselig og med en pa°viselig beskadigelse til følge.

og jeg tænker det er jo nødvendigt at det bliver undersøgt , og det er jo også fordi det var en ulykke ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækker min forsikring mon ?
Kommentér på:
Dækker min forsikring mon ?

Annonce