{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.712 visninger | Oprettet:

At give og modtage kys fra jeres hunde.. ;') {{forumTopicSubject}}

Hej Herinde..

Får jeres hund lov til at kysse jer og kysser i jeres hund. Hvis ikke hvordan viser i jeres hund kærlighed.. !! Er det sundheds farligt at kysse sin hund. ?! Jeg har en meget glad Mopse som over kysset mig konstant når hun er ved mig ellers slikker hun i hele hovedet.. ?! Må jeres hunde det og skal de fravænnes det. ;') Hilsen Maria


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At give og modtage kys fra jeres hunde.. ;')
  • #2   22. dec 2012 Min hund kommer altid lige og giver mig et kys når hun har spist, jeg tolker det som et "tak for mad" smiley Hun får dog aldrig lov at slikke mig i ansigtet.. Men ellers slikker hun ikke rigtig..

    Derimod for hun massere møssere af mig smiley


  • #3   22. dec 2012 Jeg kysser tit Alvin rundt i hele hovedet.. Men det er sjældent jeg selv får et pys smiley og hvis jeg gør, er det på hænderne. Han har aldrig slikket mig i hovedet.. smiley

  • #4   22. dec 2012 Molly slikker ALTID på arme og hænder, men hun får ikke lov i ansigtet, og så siger hun også tak for mad, med slik lige efter...

    Når jeg kysser hende, så kysser jeg hende oven på hovedet smiley


  • #5   22. dec 2012 Min hvalp slikker mig i hovedet ved alle mennesker og slikker mig på munden og det er ikk lækkert hvis de har slikket sig ren. ;'( Hvordan kan keg vænne hende fra det.. ;'( Men min pige får også et kys dog ikk på munden

  • #6   22. dec 2012 Har opgivet at få Calle til at lade være.

  • #7   22. dec 2012 Kun på hænderne. Min sidste G.D fik dog lov at gi mig et kys på hagen. Aldrig på munden.

  • #8   22. dec 2012 Vil prøve og få hende til at lade være med det. ;'(

  • #9   22. dec 2012 jeg har lært Misha at når jeg siger mys/møs, så giver hun et lille slik og så stopper hun igen. men hun har også en vane med at slikke folk på hænderne og i hovedet hvis hun ikke bliver stoppet. når hun selv gør det siger jeg bare slut/stop/nej og så stopper hun for det meste smiley Misha slikker sig meget sjældent down under.

  • #10   22. dec 2012 ja tak...masser af møsser begge veje

  • #13   22. dec 2012 Chili giver mig tit et enkelt mys på næsen, Zita slikker aldrig smiley Men de får massere af kys og kram af mig smiley

    Bryder mig ik specielt meget om at blive slikket i hovedet, eller bare generelt at blive slikket...

    Men et enkelt på næsen kan jeg klare smiley


  • #15   22. dec 2012 Ingen kys her, men masser af *Krammer* med hovederne tæt :o)

  • #16   22. dec 2012 Nej!! jeg vil ikke have hverken slikken eller myssen - og det er de faktisk gode til at overholde. smiley
    Men masser af kram smiley


  • #17   22. dec 2012 jeg kysser ikke mine hunde og jeg vil heller ikke slikkes af dem, jeg synes det er ulækkert
    jeg viser dem at jeg holder af dem, ved at kæle dem og tage mig af dem


  • #18   22. dec 2012 Pandekys får Lulu i spandevis. Den anden vej? Nej tak. Jeg gider ikke snaskes til, når jeg ved, hvor hendes mund har været.

  • #19   22. dec 2012 maria & mopse.
    Husker da jeg hentede Verner fra kennelen,sagde ejeren:

    Hvis du bliver træt af mopse kys,vil jeg gerne vise dig,hvordan du nogen gange kan ,afværge det,for mopse kysser konstant".Ja,det gør de.
    Sagde pænt nej til hvordan jeg kunne afværge kys.
    Kyssene har nu ikke generet mig.Og så kan jeg også finde ud ,at det er på tide med en tandbørstning.

    Men Verner kysser mig altså IKKE på munden,helst et slik eller to giver han,og han elsker at "savle" mine briller til,og så min næse
    Jeg kysser nok ham mere på hovedet,end han "møsser" mig
    hilsen
    vibeke.


  • My
    My Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 556
    #20   22. dec 2012 Ja det må hun gerne!

  • #21   22. dec 2012 Anton er en stor kysser, så ham har jeg lært at slikke mig på næsen istedet for munden. Kato kysser engang imellem, men han går som regel efter halsen eller hagen. De må kysse mig alt det de vil, bare ikke på munden. Tilgengæld kysser jeg så også dem en hel masse, men oven på hovedet, ikke på munden.

  • #22   22. dec 2012 Jeg kysser Spooky konstant, det falder mig bare naturligt og han må kysse mig alle steder, end på munden smiley Der er folk der synes det er klamt, men altså...jeg værdsætter hans kærtegn smiley

    profilbillede
  • #23   22. dec 2012 jeg kysser mine i panden.
    Cody har det med at skulle slikke en på munden, inden i munden, i næsen.... bare alle steder han kan komme til faktisk.
    Er man ikke lige hurtig til at få lukket munden så får man vasket gummer. Bvadr!!

    Lobo kysser ikke så meget heldigvis men det er da sket han har ramt munden.
    Han slikker primært hænder når man kæler ham. smiley


  • #24   22. dec 2012 Her kysses der.
    Vi kysser ikke på munden, men det kan vapsen godt finde på. Og I munden til tider. Og næsen, og ørerne.. Lækkert, lækkert.
    Som regel er kyssene en anelse overvældende, så man har ikke rigtig en chance for at komme væk, når han går i sin kærlighedsrus *GG*

    Nå, men ellers bliver hunden møsset uanstændigt mange gange og i alle situationer. Da han lå på siden og blev undersøgt hos dyrlægen i går, modtog han mulemøs. Når han er på træningspladsen indkasserer han altid et par møsser på panden, når han er dygtig og Far er glad *GG*
    (Nogle finder DEN manøvre sær, når de er i gang med forsvarsarbejde, men ikke desto mindre, så har fænomenet bredt sig lidt *GG*)




  • #27   22. dec 2012 åååhh ja, Cody slikker også tæer der stikker ud af dynen :b
    Og fars ører bliver også kysset.
    Han kysser heldigvis ikke mine ører smiley


  • #28   22. dec 2012 her bliver der også givet møsser begge veje.
    Jeg holder helt vildt meget af at "ånde" varmt luft ind på kinden af mine hunde, lige omkring mundvigen. Så lukker de øjnene og liver helt rolige og kan næsten falde i søvn ved det. Mens de ligger og smasker. Ih det er hyggeligt.

    Mine overslikker mig ikke... jeg har vænnet dem til ikke at slikke så meget i hovedet. Engang imellem prøver de. Og når vi leger og de er helt oppe og ringe af glæde, så kan der falde et slik eller 20 i hele hovedet.
    De bliver altid helt ivrige når jeg virkelig kommer til at grine. Sådan en flækker-af-grin-grin. Så vil de så gerne slikke mig på munden.

    Ja... så masser af møs herhjemme hos mig. smiley

    Du spørger om det er decideret sundhedsfarligt. Nej, det vil jeg ikke mene. Der ligger en nylig artikel på vi med hunds blog-sektion omkring bakterier ved hunde og mennesker, og den nedtoner det med at vi bliver decideret syge af det.
    Jeg er aldrig blevet syg af mine hunde der giver en møs eller omvendt.

    Men det er også en stor myte at hunde-slik renser sår. Det er vås.


  • #29   22. dec 2012 Min blir os kysset ikk på munden.. ! Men hun over slikker en og det er ikk behageligt også slikker hun også gæster. ! Men jeg vil sige et forstående nej når hun gør det.. !

  • #30   22. dec 2012 ah ok, jeg havde misforstået dit start-indlæg, jeg forstod det som at du synes det var hyggeligt med hundekys men ikke var sikker på om det var en god ide.

    Ja, hvis du synes det er trælst, så skal hunden naturligvis lære at lade være.

    Giv et bestemt nej når hun gør det, og ros så snart hun stopper med det.
    Afled hende eventuelt hvis hun liver enormt ivrig.


  • #31   22. dec 2012 Hun gør det når hun bliver ivrig og rigtig glad.. Når hun ligger i sin kurv i soveværelset hopper hun op i sengen også skal der slikkes i hovedet på mog og min kæreste og leger med vores hår.. ?! Rent ud sagt så får vi hele turen i sengen. Men jeg vil vænne hende af med det

  • #32   22. dec 2012 Yeps - jeg møsser min hund, enten ovenpå hovedet eller på siden af eller ovenpå snuden - aldrig direkte på munden.
    Riiini er ikke den store møsse/slikke hund. Men når han skal vise sin kærlighed, så får jeg et hurtigt lille forsigtig slik på min næse og så ind imellem nogle få slik på hånden. Men han kan godt lide hvis vi mødes pande mod pande smiley


  • #33   22. dec 2012 mops er en meget myssende race, så du bliver aldrig helt fri for det, men så længe hun er så ung vil hun generelt slikke mere end når hun bliver voksen, pelle var helt vild, da han var yngre med at slikke på alt, men han har efterhånden lært. at det gider vi altså ikke hele tiden smiley

    I kunne starte med at lære hende, at man putter i sengen, der leger man ikke, eller lære hende, at hun slet ikke må komme i sengen smiley

    I skal aldrig skælde hende ud eller skubbe hende væk, så bliver hun enten "ked af det" eller tror I lægger op til leg - og det hjælper jo ikke på problemet..



  • #34   22. dec 2012 Det samme som CH.

    Jeg er ikke så sart. Kia spiser ikke fremmede ting uden for hjemmet og heller ikke katten så det er en lukket cirkel :o)

    Så Kias mund er renere end det typiske menneskes :o)

    Kia siger tak ved at give et mys, hun siger hej ved at give et mys, hun udtrykker velvære ved at give et mys, hun beder om nusning ved at give et mys og så videre :o)

    Det er en af hendes udtryksformer og så længe den ikke bliver overdrevet så er det fint for mig at vovse kommunikerer sådan.


  • #35   22. dec 2012 jeg kan ikke fordrage at blive slikket på af en hund. Så her er det no go.. og det ved min også, som er opvokset med mig fra hvalp.. den anden er blevet bedre til at lade være, men gør det stadig.. Dog ikke i hovedet mere.. Jeg synes at det er mega klamt.. Især når jeg ved at han lige har været ude og måske æde sin egen lort, eller slikket sig i røven.. Men det er så også det eneste jeg er sart med omrking hunde smiley

  • #36   22. dec 2012 Altså lårbassen bliver også ramt en gang i mellem og er genstand for moderens møs...
    Det er, når hun alligevel ligger i ske med hundens røv - af en eller anden årsag ligger hunden ALTID i samme retning, når han skal sove - nemlig mellem vores hovedpuder (ja, han er schæfer, GODT han ikke er større!!) med røven i min retning og mulen i faderens...
    Nå, men sådan en schæferrøv er da også lun og blød at hvile hoved og arm på, så lad gå...


  • #39   22. dec 2012 Jeg mysser aaaaaaaalt det jeg vil smiley Jeg synes dog ikke lige at jeg altid vil have igen, Trille har ikke altid den lækreste ånde... Men hvis jeg sætter min kind ned til hende og sige "mys" så må hun gerne smiley Ellers prøver hun tit liiiiiiige og snyde en lille mysser ind når mor mysser :b

  • #40   23. dec 2012 Både ja og nej.

    De vil gerne kysse på munden, ikke overdrevet, men de forsøger gerne.

    Det vil jeg dog helst ikke have. Et lille slik på kinden helt ok, men direkte tungeslasker med hunden? Nej tak.

    Der bliver krammet, kælet, kysset på panden osv i stor stil.


  • #41   25. dec 2012 Jeg kysser min hund i panden, men hun får ikke lov til at slikke på mig. Dét synes jeg simpelthen er for klamt, når hun ligesom gør sig selv ren, og æder lort når hun er med oppe ved hestene(hvis hun kan komme til det).

  • #42   25. dec 2012 Jeg kysser hundene på hovedet. De små får liv at mysse igen - feks et enkelt slik på øret eller kind eller næsen. Ikke munden. De store gider jeg ikke med. Og kun et enkelt afgangen. Gider ikke en overgearet schance.

Kommentér på:
At give og modtage kys fra jeres hunde.. ;')

Annonce