{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
300 visninger | Oprettet:

alene hjemme {{forumTopicSubject}}

Har haft min hund 4 måneder ca . Fik ham af nogle der ikke kunne havde ham mere. Han kunne ikke være alene overhoved i starten. Han er 4 år . Ved ikke om han har kunnet være alene før hen. Kender ikke hans fortid. han gødede som en,sindsyg og piv når man gik i kort tid. Og sked og pissede!. Inden for.træner ham meget i alene hjemme . Nu gør han ikke mere men,piver stadig!. Er nervøs over om han nogensinden lære og være alene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alene hjemme
  • #1   26. dec 2012 Hvordan har du trænet med ham?
    Hvilken race er han?

• #2   26. dec 2012 Han skal nok lære det.
    Tålmodighed er en dyd- især når det gælder dyr.
    Forsæt med at træne "alene hjemme"
    Hvis du har mulighed for at lave en optagelse (altså lyd) af dig selv, der læser op af en bog, kan det også hjælpe hunden meget:
    Start optageren. Læs op af en bog i tre minutter. Hold 30 sekunders pause, så der altså er stilhed på optagelsen. Skift mellem at læse op i to-tre minutter og hold de små pauser. Hundens navn må IKKE siges på optagelsen. Optagelsen skal ialt vare mindst 45 minutter.
    Sæt optagelsen til afspilling når du forlader hunden

• #3   26. dec 2012 Han sov i min seng med mig i starten. Men tog hans kurv på,gulvet ved siden af mig og lærte ham og sove der. Så ind i stuen når han havde lært det. Så begyndte jeg og lukke døren . Kunne han ikke lide . Men det går,okay nu . jeg går nok 10 gange fra ham om dagen . Startede med,få sec . Nu er,vi oppe,på,ca ti min . Har ikke været gået længdere .når jeg på arbejde er han ved mine forældre så han ikke,lige pludselig skal være alene 10 timer

• #4   26. dec 2012 En dsg blanding ved ikke hvad det andet er der i ham. Sys bare det hele med træningen går så utroligt langsomt så jeg er,i,tvilv om der,sker noget

• #5   26. dec 2012 Okay så du mener det er lige gyldigt hvad der blir læst op ?? Altså bar han høre min stemme så han blir beroligt ?

• #6   26. dec 2012 Jeg synes det lyder som om du gør det rigtig godt. Det skal nok komme, tror jeg...

• #7   26. dec 2012 Tro mig camilla sidder hver dag på min mobil og søger råd for han skal lærer det :-). Sidder ude i min bil nu hehe . Har tænk mig og gå fra ham rigtig meget i dag. Til min kæreste haf,fri her kl 10 i aften smiley

• #8   26. dec 2012 Tænkte på min hoved dør er toned rude. så om aften kan jeg se lidt ind udefra fordi der lys der inde men han kan ikke se ud fordi det mørkt. Kunne man så sig ude fra gå ind i din kurv? og ros når han så ligger der,? Så ku det være han blir beroligt og tror jeg er ude foran hele tiden ?

• #9   26. dec 2012 Der blev han liggende til jeg kom ind 5 min efter. Det må da være bedre han ligger i den må give ham mere ro? I stedet for og stå ved døren og lyttr og pive

Kommentér på:
alene hjemme

Annonce