{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.455 visninger | Oprettet:

Hvem mistede i 2012 {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger, "Hvem mistede i 2012"

Jeg kunne ikke lige finde en med samme info, så hvis der er en magen til, så beklager jeg,



Jeg begynder.

Jeg mistede min hund Buster d. 28/12 til cancer.
Det var rigtig hårdt, da han var min egen første hund.
Der er intet værre end at miste sin bedste ven ):

Hvem mistede I? smid gerne et billede til minde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem mistede i 2012
  • #3   1. jan 2013 Jeg mistede Django, 17 år gammel... Han var blevet halt, og kunne ikke holde til livet mere...



    profilbillede
  • #4   1. jan 2013 Jeg mistede min elskede bedste ven Savoy. På en uge blev han alvorligt syg og blev aflivet - hele hans mave var inficeret af cancer. Han blev næsten 10 år. Synes det var alt for tidligt, men i det mindste havde han det kun skidt en uge. Jeg mistede også min høne Lausen. Det lyder tosset, men hun var altså min kæle høne. Hun fulgte mig rundt i haven og kunne endda også tricks smiley Hun sov dog ind på grund af alderdom.

    Her er et billede af Savoy:


    profilbillede
  • #5   1. jan 2013 Ups, satte det forkerte billede ind og mit rediger virker ikke... Nå, her er et kun af Savoy.

    profilbillede
  • #6   1. jan 2013 Jeg mistede min mor i 2012 smiley

    profilbillede
  • #7   1. jan 2013 Jeg mistede Afrodite, min Maine Coon pige, min soulmate og min udstillingskat. Hun havde dårligt hjerte og blev kun 1 år og knap 2 mdr.



    profilbillede
  • #8   1. jan 2013 Vi mistede kaninen Silke smiley
    10 år gammel var hun blevet til foråret, men vi valgte at sige, at hun skulle have fred.. Hun havde et bagben der pludselig blev helt stiv, her da frosten kom.. Og dyrlægen kunne også konstatere at hun havde nedsat hjertefunktion og derved væske i lungerne smiley

    Sov godt Silke smiley


    profilbillede
  • #10   1. jan 2013 Jeg mistede min dejlige lillebror i en frygtelig bilulykke i 2012. Fører var en af hans bedste venner, men han mente da snildt man kunne køre 160 km/t, hvor det kun er lovligt at køre 80 km/t. Både min bror og de 2 andre passagerer bad fører om at sætte farten ned..10 sek efter kørte de galt og min lillebror var den eneste der blev slået ihjel. Fører og den anden på forsædet overlevede uden en skramme. Den anden på bagsædet blev svært skadet, men lever uden de store mén i dag...
    Jonathan blev kun lige 21 år...og 1 mdr efter ville han have været blevet student smiley


    profilbillede
  • #11   1. jan 2013 Jeg mistede mit marsvin Therkel - kun ½ år gammel. Fandt han død af stress d. 2. Januar. Han kunne ikke håndtere fyrværkeriet. Er meget obs på mine marsvin i år, så dette ikke sker igen. Troede aldrig jeg kunne blive så glad for et marsvin, men Therkel var helt unik.

    profilbillede
  • #14   1. jan 2013 Mistede min anden morfar.
    Min rigtige morfar døde for 8 år siden, men ham her.. Han var som min morfar. Han passede mig som lille og var der bare meget mere i mit liv, end min rigtige morfar.
    Vi havde alt til fælles. Han døde af første kemobehandling. Ingen vidste at han havde fået kræft og han ville ikke selv vide, hvor slemt det var.

    Har intet billede af ham.. ):


  • #15   1. jan 2013 Sikke nogle triste historier. Jeg føler med jer alle.

    Jeg mistede min bedstemor - familiens matriark - i juni, på min bryllupsdag endda. Bedste blev 81 år.

    For tre uger siden måtte vi sige farvel til Lúa, efter mere end 1 års sygdom. Øv for et år. Det er Lúa til højre på billedet. Hun blev kun 3,5 år.


    profilbillede
  • #16   1. jan 2013 2012 har ikke været det bedste år ved os.

    Lille pigen (hest) aflivet i april pga. stivkrampe.

    morfar (bonus) i juli til kræft.

    Sif (gravhund) bidt ihjel i september af grævling.

    Kællingen (hest) slagtet, hun var skør i hovedet.

    Munter (jagthund) døde d. 22.12.12 af lungebetændelse

    Farfar (bonus) faldt om i sit hjem d. 26.12.12

    2013 kan næsten kun blive et bedre år


  • #17   1. jan 2013 Jeg mistede 4 unge drenge, som var en stor del af ungdomslivet her i byen hvor jeg bor, i en forfærdelig bilulykke D. 26/2, de kørte galt lige udenfor Roskilde, tror de fleste har hørt om ulykken..
    Jeg mistede en gammel klassekammerat, og rigtig god ven D. 21/12 til eppilepsi, og var til en smuk begravelse D. 28/12, og det er stadig svært at forstå:/
    Og så mistede jeg min første hund, og aller bedste ven trold og det gør stadig rigtig ondt:/

    Her et billede af trold, og min lillesøster:


    profilbillede
  • #18   1. jan 2013 Min anden morfar blev forresten kun 64.

  • #19   1. jan 2013 åhh jeg mistede først min ene søster til kræften 42 år gammel
    Hun døde 1 marts 2012

    24 marts mistede jeg så min elskede far,efter mange års brug af forskellige smertestillende,stod lever og nyrer af.

    savnet er stort.voksede op hos min far,han betød alt for mig smiley <3 smiley


  • #20   1. jan 2013 Øv hvor er der egentligt sket meget skidt i 2012.
    Føler med jer alle sammen T__T.

    Manglede da lige nogen.

    Mistede 2 marsvin og min sugar glider han. ):


  • #21   1. jan 2013 Jeg mistede min elskede hund Vaks 7 år gammel, han fik kræft, blev aflivet i juni.. Han var min bedste ven og har hjulpet mig igennem en svær periode i mit liv, han var min soulmate og glemmer ham aldrig smiley smiley

    Derudover mistede jeg min kærestes stedfar kun omkring 50 år gammel, døde pludseligt, det bliver et stort savn smiley

    Min farbror døde i december, han har kæmpet mod kræften i 10 år, 6 år mere end gennemsnittet, han vil blive savnet, men jeg er sikker på han har det bedre hvor han er nu<3

    min mor mistede hendes kusines datter 50 år gammel også til kræft, den flotteste begravelse, som hun selv havde planlagt.

    Min faster mistede hendes elskede labrador Molly af alderdom 11 år gammel, en dejlig og elsket hund! smiley

    Jeg håber 2013 bliver et bedre år.

    Jeg føler med jer alle og vil tænke på jer og jeres kære.


    profilbillede
  • #22   1. jan 2013 Puha...kan se jeg ikke er den eneste der har mistet et nært familiemedlem...og det trøster mig lidt, selvom det gør ondt for mig på jeres vegne. Så er jeg ikke den eneste der har haft et skod år smiley (Håber I forstår hvad jeg mener). Føler virkelig med jer alle. Og jo, den bilulykke med de 4 unge, den kan jeg tydeligt huske..især pga den var så voldsom.

  • #25   1. jan 2013 Jeg ( vi ) mistede min elskede svigerfar i august 12, hvor han pludselig faldt om med hjertestop en nat smiley

    3 uger forinden mistede jeg min elskede kanin gennem 8 år smiley Det var nu min søns, men som forældre havde jeg jo ansvaret.....


  • #26   1. jan 2013 Mistede min elskede farmor d. 30/04-2012, kun 2 dage efter min far blev gift..
    Og jeg savner hende stadig utrolig meget.. smiley


    profilbillede
  • #27   1. jan 2013 Hvor er det dog trist at læse alle de beretninger.

    Jeg mistede Samson til FIP han blev kun knap 1 år

    Nu satser vi på et år hvor vi ikke skal miste nogen, har vi gjort de sidste 4 år


    profilbillede
  • #30   1. jan 2013 Jeg mistede min mormor...syg af alderdom og kræft.

    Men nøj hvor jeg savner hende...jeg var mormors lille sålstråle smiley Men hun efterlader glade og hyggelige minder som varmer i de svære tider smiley

    Sender en varm tanke til alle jer, der ligesom jeg har mistet en de holdt af!


  • #31   1. jan 2013 Jeg mistede min morbror i 2012. Vi spredte hans aske ud i havet som han selv havde ønsket.

    Og så mistede jeg min svigerfar smiley


    profilbillede
  • #32   1. jan 2013 puhaa hvor hårdt a læste smiley
    vi (hele vennekredsen) mistede en god ven 26år gammel
    funden død om morgen i sengen på hans gamle barndomsværelse..:/

    puhaa..


  • #33   1. jan 2013 Jeg mistede min elskede mormor som jeg har boet sammen med i flere år, d.28/10-12 hun havde været syg med cancer smiley Billedet her er taget på min fødselsdag 20/4-12 hvor hun stadig var frisk og lignede sig selv, hun sidder sammen med min mor og hundene.

    1/6-12 mistede jeg min elskede kat Elmer kun 5 år gammel, til akut nyresvigt smiley Det kom fra den ene dag til den anden så havde slet ikke set det komme smiley


  • #34   1. jan 2013 Hmm billedet kom ikke med smiley prøver igen

    profilbillede
  • #35   1. jan 2013 smukke Elmer

    profilbillede
  • #37   1. jan 2013 Mistede min fætter den 28/11-12 smiley (36)

    Og min mosters hund som var min på en måde gennem 13 år har vi været bedste venner!


  • #40   1. jan 2013 Mistede Laika d. 09-05-2012 til DCM.. Hun ville have fyldt 2 d. 14-05-2012. smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Hvem mistede i 2012

Annonce