{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gode råd søges
  • #2   5. jan 2013 Første gang Viktor og Cody mødtes var hos opdrætter, da Viktor var 6 uger gammel.
    Da vi kom hjem med Viktor blev Cody passet til dagen efter, og så lod vi dem mødes på "udebane", inden vi tog dem begge med hjem.
    Det skal så siges, at Cody absolut ikke var begejstret for den der lille sorte klump, som vi åbenbart insisterede på skulle bo hos os. Men efter nogle dage tøede han op og begyndte at lege med Viktor smiley

• #3   5. jan 2013 jeg har altid bare taget nye hunde med ind - det har aldrig skabt problemer. Hunde, hvalpe og mennesker jeg intruducerer i flokken har altid været velkommne. Men er du usikker på din hunds reaktion så tag dine forholdregler og lad dem mødes udenfor hvor der er lidt flere forstyrrelse (også for din gamle hund) på den måde kan de se hinanden an på en knapt så intensiv måde.

• #4   5. jan 2013 Har hver gang bare taget dem med ind - ingen problemer.

• #5   5. jan 2013 vi har lige købt en collie tæve på 10 mrd,og har en chihuahua tæve på 5år, vi ventede uden for med den nye og jeg hentede den gamle tæve og så gik vi en lang tur med dem sammen, i snor og først bare med os imellem og ingen snusen,senere gik de ved siden af hinanden og det gik fint, bagefter gik vi ind og tog snorene af dem og lod dem gå, de var bare søde,selvom den gamle ikke bryder sig om andre hunde,hun trives fint med gemma

• #6   5. jan 2013 tak for gode råd smiley Molly smiley er kun 10 uger gammel så vi kan ikke gå ture med hundene sammen, selv om jeg syntes det er en god ide. Så tror jeg tror vi beslutter os for at lade dem mødes ude i haven først ... tror med den rette energi fra vores side så skal det nok gå. smiley

Kommentér på:
gode råd søges

Annonce