{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.211 visninger | Oprettet:

Nu er det dælme NOK !! {{forumTopicSubject}}

Vi har, af flere gange, haft en Breton, rendene.. Idag gik det ud over min kat, som møgkøter fik fat i på vores terrasse, katten er voldsom medtaget og syet flere steder, ved ikke om han klarer natten smiley .. Da vi kommer fra dyrlægen, kører vi ind til ejeren af den satans køter !! Fanme om ikke IDIOTEN, grinene blot siger : Så bli'r Hunter snart en rigtig jagthund ?????

Enden på vores besøg lyder således:Viser den møgkøter sig på vores matrikel én eneste gang mere, bliver den promte skudt. Jeg har ringet annoncen ind i avisen og for en sikkerheds skyld snakket med det lokale politi, jeg hel og aldeles færdig med at være rar, jeg er så rasende at jeg kunne pelse, både ejer og køter !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu er det dælme NOK !!
  • #1   26. feb 2013 øvbøv! sikke en idiot altså...

    håber katten klare sig!


  • #2   26. feb 2013 Håber katten klare sig !
    Forstår godt du er rasende - det var jeg dælme også blevet.

    Kæmpe klaphat af en ejer!


  • #3   26. feb 2013 Stakkels mis og stakkels jer smiley

  • #4   26. feb 2013 Skyd lortet!

  • #5   26. feb 2013 Krydser fingre for at misser klare den. +++

  • #6   26. feb 2013 stakkels kat.:(

  • #7   26. feb 2013 ååh nej håber jeres kat klarer sig, og hundeejeren snart tager sig gevaldigt sammen ( selvom det ikke lyder til det )

  • #8   26. feb 2013 SÅDAN en idiot!!
    Håber din kat klarer den..god bedring med den..det er bare så svært at opleve sådan noget..
    Hvad filen laver deres hund også på jeres terasse ?!?!

    Forstår virkelig godt, at du er sur.


  • #9   26. feb 2013 Håber så inderligt Punky, klarer natten :-(. Han er meget medtaget, var nærmest ikke ved bevidsthed da vi ankom hos dyrlægen smiley Hader hader hader virkelig at køre tomhændet hjem, så nu må der gerne blive morgen, så jeg (forhåbenligt) kan hente kattebæstet hjem igen ...
    Nu med....: tror mig, dét bli'r den også !!


  • #10   26. feb 2013 stakkels kat krydser fingre for at natten går og stakkels hund for at have sådan en mega idiot som ejer smiley

  • #11   26. feb 2013 Kan I ikke gøre brug af hundeloven? Melde hele molevitten til forsikringen og politiet osv? Også gøre GOD brug for den kære hundelov om skambidning? smiley

  • #12   26. feb 2013 Er jeres grund hegnet ind?

  • #13   26. feb 2013 Årh stakkels mis smiley håber han klarer den!!

    Sikke en stupid idiot af en ejer, kæmpe nar altså.


  • #14   26. feb 2013 må en hund godt skambide en kat .... den må jo ikke skambide andre hunde/mennesker, så kan det ikke på lige fod anmeldes til politiet ... og specielt når det er sket på jeres egne grund...

  • #15   26. feb 2013 Line Bæk, ja den må da stå til en aflivning efter loven tænker jeg også....

    Håber katten klare det!


  • #16   26. feb 2013 Nej den må ikke skambide.

    Men eftersom det "bare" er en kat i nogens øjne, ja så sker der nok ikke noget der.


  • #17   26. feb 2013 Vores grund er ikke hegnet ind. Dét er ikke nødvendigt for vores egne dyr.. Heldigvis, som betjenten sagde, giver det ikke andre folk og dyr, ret til at komme der !!
    Det vil blive påstand mod påstand, hvis vi skal bruge hundeloven! betjenten har optaget rapport, da jeg ringede derind. Mht dyrlæge regning, var svaret fra, den klaphat til ejer: 2,5 kr, så kunne han befri den !! Jeg skal satme befri ham, skal jeg !! Uha den mand :/.. Han skulle sgu ha samme tur som min kat... Nar


  • #19   26. feb 2013 Nu som, det har du nok ret i....

  • #20   26. feb 2013 Kenzo o - så du det da det skete ?

  • #21   26. feb 2013 årh stakkels jer, og stakkels kat.. MEN dog synes jeg også det er synd for hunden.. selvom det er den der er skyld i jeres kat's skader.. men det er jo dens ejer, der er grundlaget til det.. plus at ejeren bare står og griner af det i fortæller... hvis det var lovligt, havde jeg skudt ejeren!!!!

  • #23   26. feb 2013 Det er kun et gæt Aino..

  • #24   26. feb 2013 Hans hund SKAL jo være ansvarsforsikret, og som hundeejer har man ibjektit ansvar for de skader ens hund forvolder, så jeg vil da absolut mene hans forsikring skal dække skaderne på katten.

    Krydser fingre for katten klarer det -sikker noget svineri at man som hundens ejer bare griner og ikke agter at gøre noget for at holde hunden hjemme fremover.


  • #25   26. feb 2013 Nu som, jow jow, men lyder nu meget logisk alligevel sådan som ting er.... sådan en hund skulle bare indfanges og indleveres flere gange, så kan de lære det ;o) det gør jo ondt når det koster....

  • #26   26. feb 2013 Cecilie jeg syntes ikke det er synd for hunden... en død hund mærker jo ingen ting...
    og kan ikke lade være med at tænke på, at når han er så ligeglad med alt der bliver sagt.. er han så ikk også ligeglad med vovse?

    tror desværre heller ikke politiet vil se det som et skambid, da det "bare" er en kat i manges øjne smiley


  • #27   26. feb 2013 Vil os mene at ejeren uden tvivl skal dække de skader. Men om de gør det, ja det er jo lige det.

  • #28   26. feb 2013 Michelle, det bliver nok ikke til noget alligevel med mindre der er vidner der har set den gøre det.....

    Nu som, jeg tvivler sådan som det er fortalt her...


  • #29   26. feb 2013 Jeg tvivler os Aino. De lærer det først når hunden er skudt og selv der kan jeg være i tvivl..

  • #30   26. feb 2013 Dyrlægen sagde at han nok skulle klare regningen, med pågældende mand, som han har et jagtstykke med ?!
    Louise R: Ja vi så det sker, min mand sparkede møgdyret, meget meget hårdt i siden, da den var fuldstændig vanvittig,....
    Skulle ha haft lukket kræet inde, men vi tænkte kun på katten.. Ville faktisk ønske at mine Rottweilere, var bare en smule arrige anlagt, så bæstet kunne ha en hilsen.. Aldrig har jeg været så rasende som jeg er nu !!


  • #31   26. feb 2013 Nu som, *Klik*

  • #32   26. feb 2013 Jamen lyder da fedt hvis ejer kommer til at betale regningen?

  • #33   26. feb 2013 Jeg kan dæleme godt forstå du koger !!!!! Sådan en klaphat til hundeejer. Bare send en kæmpe regning til ejeren for behandling af katten. Desværre er det ikke sikkert det er nok hvis du skyder hunden. Han skaffer sig vel bare en ny smiley
    Rigtig god bedring til katten.


  • #35   26. feb 2013 Aino -TS er jo vidne. Der er ingen usikkerhed omkring hvilken hund der gjorde det.

    Jeg synes det er enormt trist hvis hunden må lade livet fordi ejeren ikke gider passe på den, men jeg har fuld forståelse for at det kan blive enden på det i en situation som denne.

    Men det skulle ikke undre mig om ejeren laver et vældigt spektakel hvis det rent faktisk ender sådan.


  • #36   26. feb 2013 Den bliver faktisk gået lange ture med, han træner rigtig meget med den, men den stikker af ved hver chance der byder sig.. Iøvrigt er træningen, i min verden, total afsporet, da han træner den, opfordre den, til atge små/mindre dyr !!

  • #37   26. feb 2013 Stefano -hvis jægeren er en dygtig skytte så dør hunden osse på første skud. Hvis jægeren er usikker på om han kan ramme, så trykker han forhåbentligt ikke på aftrækkeren, uanset om målet er en hund eller et stykke vildt.

  • #38   26. feb 2013 Stefano F hvis ikke hunden dør af et skud så er det da fordi man enten ikke kan ramme eller skyder den med et for lille våben. Så hvis det er med sikkerhed at hunden kommer til at lide så er det godt nok en idiot man har sat til at skyde den.

  • #39   26. feb 2013 Der er flere vidner, vi sad sammen med vores naboer, lige indenfor havedør som stod åben ! Katten sad, helt bogstaveligt, på dørtrinnet...
    Men helt seriøst, så gider politiet ikke kører efter det, da det bare er en kat...
    Stefano F: Tro mig, hunden bliver skudt, det skal der ikke herske tvivl om ! Min mand er en ret habil skytte, så skyder han først, rammer han også !


  • #40   26. feb 2013 Jeg spurgte bare om der var hegnet ind for at høre om hunden havde forceret deres hegn mm for at æde deres kat..

  • #41   26. feb 2013 Dét er faktisk en go idé med lygtepælene.. Tror jeg vil forsøge at få noget strikket sammen !!
    Hunden har jo faktisk ikke generet nogen, ved dens gennemfart gennem vores haver, den ligner simpelthen en tam vild, når den kommer susende.. Men lige idag, tålte den ikke synet, af vores fredelige kat, som sad og nød solen og vores selskab !!
    Møg kræ..
    Jamen Gu, så arrig jeg smiley


  • #42   26. feb 2013 Havde det været mig havde han ikke fået sin hund levende hjem!

  • #44   26. feb 2013 Nej ved du hvad - hvad fanden bilder det fjols sig ind. Han må da være syg i hovedet hvis han finder sådan et angreb sjovt..

    Håber katten klarer sig - god bedring med det lille pus..


  • #45   26. feb 2013 Love is: Have katten ikke været i sås lem en forfatning, HAVDE han ikke fået kræet levende hjem !!! Jeg dirrer af raseri og kunne rykke hovedet af hunden, er så gal som aldrig før ! Skal virkelig beherske mig for ikke at køre hen til idioten og knalde ham én....

  • #46   26. feb 2013 God bedring til den lille smiley Vi krydser fingre og poter..

  • #47   26. feb 2013 Øv stakkels misser:(

    God bedring


  • #48   26. feb 2013 Føj for en oplevelse

    God bedring til kattemissen....


  • #49   26. feb 2013 Føj for en oplevelse! Jeg krydser fingre for din kat og håber en lille smule inderst inde at hunden viser sig igen. Jeg ved godt det ikke er hundens skyld, men man bliver bare så frustreret, når sådan noget sker!

  • #50   26. feb 2013 Træner han den ligefrem til at tage mindre dyr?? Hvad er han dog for en ost? -.-' Hader når folk ikke tager ting seriøst. At han kan snakke på den måde når du fortæller ham om det er helt skudt i hovedet, man må ski da tage ansvar.

    Håber katten får det bedre og snart er klar igen..


  • #53   26. feb 2013 Stakkels kat, og lige en bibemærkning, sofaschæfer det var da en lam bemærkning!

  • #55   26. feb 2013 Man kan ikke rigtig bruge hundeloven omkring skambidning i det her tilfælde, for det lovstykke vedrører kun hunde og mennesker.
    Der er stor forskel på at bide en anden hund og så bide et mindre byttedyr. Vores hunde tager katte, hvis de kommer inden for hegnet. Sådan er det bare.

    Jeg krydser fingre for jeres kat. Hundens ejer kommer til at betale regningen, for hans hund havde intet at gøre på jeres grund. Jeg tror også ejer kan blive pålagt at indhegne egen grund.


  • #57   26. feb 2013 Føj for pokker! Ja jeg ville fandme også skyde lortet, hvis den havde rørt vores katte!
    Så forstår fuldt ud din vrede.

    Håber den lille mis klare den


  • #58   26. feb 2013 Malene: Det er min overbevisning, at det 100 % er ejers beslutning, om hunden skal tage katte eller andre dyr ! I vores lille verden, er det HELT no go, at vores hunde, skal være farlige overfor andre levende væsner !!

    Ejeren til den satans møgkøter, har haven hegnet ind, det ligner nærmest et fort, men bæstet kan alligevel kravle over !!
    Der er optaget rapport, dyrlægen vil "greje" regningen med ham og sætter hunden, så meget som en negl her igen, bliver den skudt...

    Det eneste for mig lige nu, er at vores kat bliver rask igen..


  • #60   26. feb 2013 Linda L: Lige præcis det du beskriver, kommer til at foregå !!

  • #61   26. feb 2013 jeg kan rigtig godt forstå at du er så sur.,. har selv prøvet at en schæfer røg i flæsket på min lille gravhund, uden nogen grund.. han blev også syet, og fik sig en rigtig dum oplevelse.. men hunde de reagere meget forskelligt på enten frygt eller utryghed ved ejer f.eks. Jeg fik meldt ham manden til 1812, så kom der en politimand, med dyrlæge ud til manden, tjekkede hunden om den var rask og havde raske forhold, og besluttede at ejeren var uegnet til at have dyr, og hunden blev derefter taget, så den kunne få en chance for at få noget omsorg og rette træning...
    Så selvom jeg virkelig godt kan forstå dine frustrationer, så ville jeg ikke gå ned i det plan og skyde en mand for en mand. men gå til det der forårsager skaden.. dvs ejeren ikke hunden., Bare min meningen.


  • #63   26. feb 2013 Cecilie: Om du mener det er at synke ned, er helt og holden dig mening.
    Hunden bliver lagt ned, næste gang den viser sig her, jeg er helt færdig med puttenutte og andre dikkedarer, manden er, på det kraftigste informeret, annoncen ringet !!


  • #65   26. feb 2013 kan sagtens forstå dig, og du må endelig ikke misforstå mig.. er overhovedet ikke imod dig.. men du siger at ejeren har trænet den til at jage.. det er ikke nogen den hund vælger.. men bliver trænet til.. ved godt at hunde har en form for jagt instinkt, men det er ejeren der har forstærket denne.. så i mine øjne er det ejeren der siger bid, og hunder der bruger tænderne.. så min mening er at få den væk fra ejeren og fra jeres by, til en kærlig ejer..

  • #66   26. feb 2013 istedet for at bruge vold mod vold.. jeg tror simpelthen ikke på at det er løsningen..

  • #67   26. feb 2013 Men hvad nu hvis diplomati er forsøgt uden nogen virkning?

  • #68   26. feb 2013 Helle at en hund bider en kat, eller jager mindre byttedyr, gør den IKKE til farlig for mennesker. Der er altså ikke større risiko for at dene hund bider et barn end at enhver anden hund gør det!

    Stefano -nu er det jo ikke sådan det foregår... hvis det var, så ville hunden jo være længe væk inden den blev skudt. Og igen: hvis ikke man er sikker på at ramme rigtigt, så trykker man ikke på aftrækkeren. JA det KAN forekommer at et dyr anskydesoga et eller andet uforudset, men hvis jægeren er bare en smule dyreglad (og det er jeg altså ret sikker på i dette tilfælde) så skydes der ikke, hvis ikke man tror dyret dør af skuddet, uanset hvilket dyr der skydes efter.

    Og når dyret er en hund, er den jo ret simpel at indfange og skyde.

    Jeg ved ikke hvad du foretiller dig, men det er altså de færreste mennesker der får noget ud af at se dyr lide, så med meget få undtagelser, er der altså ikke nogen der plaffer dyr, herunder hunde, ned, uden en vis træfsikkerhed.


  • #69   26. feb 2013 Vi har haft ham som nabo i 3½ år, hunden er knap 6 år og har altid drønet rundt som en tam vild ! Mange rigtig mange, naboer har, klaget over hunden, og jeg ved med sikkerhed at den er indleveret min. 3 gange !
    Vores grænse er overskredet så kraftigt, at vil han beholde hans hund, holder han den fra vores matrikel !!
    Længere er den ikke, vi har 3 andre katte, som ikke skal ryge i gabet på det møgkræ !

    Jeg er for ca 10 min siden, blevet ringet op af dyrlægen, min kat klarede ikke angrebet af hunden :-(..


  • #72   26. feb 2013 Nej hvor trist.

    Trøste kram herfra smiley


  • #73   26. feb 2013 Øv øv:-(

  • #75   26. feb 2013 årh..:( RIP lille mis..

  • #76   26. feb 2013 Hvis det er din overbevisning, Kenzo, så har du ikke mødt slædehunde med alle instinkter intakt. Ejer har ingen indflydelse herpå. De kan ikke trænes ud.
    Vores grund er indhegnet, så hvis der kommer katte ind, hæfter jeg ikke for skader. Katte skal holdes på egen grund præcis som hunde skal.

    Jeg håber I får løst situationen ordentligt. Naboen lyder ikke helt skarp når han sådan lader sin hund rende.


  • #77   26. feb 2013 Nej hvor forfærdeligt :o( Stakkels lille kat. Og stakkels hund, der har så uansvarlig en ejer :s Man kan da håbe han tager det alvorligt nu.

  • #78   26. feb 2013 Føler med jer.. smiley

  • #79   26. feb 2013 Jeg håber, virkelig også, at han tager dette alvorligt !! Jeg er rasende, ked, frustreret og MEGET harm...
    Jeg skal over til dyrlægen og hente min kat i morgen tidlig, samt høre hvad han har fundet ud af, med den latterlige idiot, til hunde ejer !!


  • #80   26. feb 2013 Stakkels stakkels kat smiley og jer.
    Jeg kan hundrede procent godt forstå jer!


  • #82   26. feb 2013 Jeg kan lige så være ærlig !! Vi gør ikke mere end der gjort, i forhold til love og regler, vi gider simpelthen ikke mere... Ejeren er advaret, han må nu vise ansvar, den hund skal IKKE færdes frit og sker det, får den kuglen, ganske enkelt!!
    Jeg gider ikke bruge tid og krafter på den idiot.
    Måske er det synd for hunden, i nogens øjne, jeg synes det er mere synd den skal være til! Den er total splittet af i hovedet af det fjols..


  • #83   26. feb 2013 Jeg har lige snakket med 1812, det eneste råd jeg fik var: Kontakt politiet, hvilket er gjort, og de gør intet, derfor må vi gøre som tidligere skrevet !
    Én pote på vores grund, så er det slut, vi vil dælme ikke frygte vores dyrs liv, pga den lille plettede satan !


  • #84   26. feb 2013 dyr = læs kattene

  • #85   26. feb 2013 Wow, nøj hvor er jeg ked af det på dine vejne - at miste din kat på den måde smiley
    - Jeg var godt nok også bleven rasende hvis min kat var blevet "dræbt" på den måde.

    Forstår din frustation.


  • #86   26. feb 2013 Øv, det var en trit update på kattens tilstand smiley

    Jeg har fuld forståelse for jeres valg om at nu må det være slut. Jeg håber så at hundeejeren osse har opfattet at det menes alvorligt.
    Man KAN altså holde en hund hjemme, osse selvom den er lidt af en houdini. Så må man jo binde den hvis den skal være ude alene, eller ganske enkelt være ude med den HVER gang.

    Trøstekrammer herfra, og så håber jeg i fremover slipper for uønskede besøg.


  • #87   26. feb 2013 Hva er det for noget fis ?? Jeg får da, overhovedet ikke, bedre smag i munden af at sende hunden til et andet hjem ?!?
    Ender vi på forsiden af Ekstra bladet, vil det passe mig fint, for der er sgu noget galt i systemet!
    Iøvrigt har, idioten og hans møgkøter, 3 andre ejendommes beboere, advarsler om øjeblikkelig aflivning, hvilket vi iøvrigt er i vores fulde ret til, så længe der er advaret, bl.a i den lokale ugeavis !

    Den hund har stormet området tyndt i 3½ år, nakket adskellige katte og kaniner !
    Dét skal stoppes, om det bli'r os eller en nabo, betyder intet, bare den møgdyr bliver lagt ned !


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.320
    #88   26. feb 2013 Ked af det med din kat.Du skal være glad for dine hunde ikke overfalder den hund der kommer,for så skulle der nok ske ting og sager.Kan udmærket forstå at i skyder den hvis den kommer igen,for man må forsvare hvad man har kært.Synd for hunden at den har en idiot som ejer.

  • #89   26. feb 2013 Jeg er sikker på at havde det været en (uha) kamphund, så var der sket noget promte ! Men det er jo altså ikke en forside model, blot en Breton, om det gider politiet sgu ikke bruge deres tid på !
    Næh du skulle hva der ville ske, hvis en af mine Rotter, troppede op hos ham og nakkede hans kanariefugl !! Så skulle de sgu nok komme ud af hullerne og råbe op !!


  • #90   26. feb 2013 Helle: læser du overhovedet hvad der bliver skrevet?

  • #91   26. feb 2013 Dét gør de ikke, desværre.. Lige før jul, tog den 5 kaniner hos vores naboer, mens deres 3 unger var ude og fodre kaninerne.. Dér fik idioten en bøde tilsendt på 500 kr. that's it ! Så om det er selvtægt, eller samfundshjælp, er det ihvertfald nået dertil, at vi selv må sætte en stopper for denne hund gøren og laden !!

  • #92   26. feb 2013 Helle: måske du bare skulle hente hunden Og holde den inden for dine 4 vægge smiley
    Forstår du ikke hvornår nok er nok?


  • #93   26. feb 2013 Dér må jeg melde pas! Vi har sørget for at have vores ryg fri, og gider ikke makke mere med politi eller andre instanser !!
    Som vi har fået NOK og de følger deraf, må Idioten tage !! Ser jeg han får hund igen, som også jagter rundt på må og få, bliver den indleveret, på den betingelse at der sker noget drastisk såsom han forbydes at holde hund! Ellers må den næste, og næste og næste lide samme skæbne, som alle de andre smådyr, som hans hund har taget livet af !!

    Iøvrigt tror jeg politiet er total ligeglade med et læserbrev, da det jo ikke omhandler, en såkaldt farlig race !!!


  • #95   26. feb 2013
    Hvil i fred lille misling... smiley

    Synes du skal straffe den idiot, måske ikke gennem hunden, men fandme om det bare skal fortsætte! Hold kæft en psykopat!



  • #96   26. feb 2013 Helle M: Jeg har selv troet på, at vi kunne få løst prblemet med hunden på en anden måde, men der er INGEN hjælp at hente...
    Du skal da ikke undskylde, dette er et forum, så din mening/holdning er da lige så rigtig som alle andres !!
    Men som jeg skrev tidligere, ville det faktisk være godt, hvis dette problem endte på forsiden af EB, da der, i den grad, er noget helt galt, med lovgivningen .. Samt dem som skulle håndhæve loven !!


  • #97   27. feb 2013 Nogen er lige glad med noget og nogen er lige glad med noget andet, ikke alle mennesker man kan trænge igennem hos, synd for dem det går ud over :o(

    Har givet Søren et *Klik* stakkels kat.


  • #98   27. feb 2013 Stakkels lille kat smiley Sov sødt misser smiley


    Endnu en gang... Skyd lortet!!!
    Føler med dig TS.


  • #100   27. feb 2013 Hvor er det trist morgenlæsning. Det gør mig meget harm og ked af det at læse om jere uehagelige oplevelse og at ejeren så ikke er sit ansvar voksent, gør bare sagen endnu værre.

    Jeg respekterer helt og holdent jeres beslutning om næste skridt hvis hunden kommer igen!


  • #101   27. feb 2013 Helle M : Div medier vil da skide på min kat! Dét er jo ikke en "spændende"hunderace som har ydet skaden ! Vi gider simpelthen ikke døje med mere !
    Lortet får kuglen næste gang vi ser den, så er problemet løst, en gang for alle !


  • #102   27. feb 2013 Forstår sagtens jeres desperation. Jeg har selv en lab med meget udviklede jagtinstikter overfor andre dyr. Han jager hvad han kan og springer også gerne over meget højt hegn,desværre. Min løsning har været at han kun er ude når jeg er der og kan holde øje med ham. Det er ikke rimeligt at andre dyr skal lide skade eller dø fordi man ikke har styr på sin egen hund. Og det er faktisk ikke så svært at efterkomme. Føler med jer over tabet af jeres kat.

  • #103   27. feb 2013 Allerførst et stort knus herfra. Jeg ved, at jeg selv ville være sønderknust hvis det skete for os.

    Dernæst, efter det lader til at ejeren af hunden er fuldstændig blottet for ansvarsfølelse og empati, så håber jeg, at I kan ramme ham på pengepungen: dyrlægeregning, bøde for omstrejfende hund, erstatning til ny kat med neutralisering (hvis jeres kat var neutraliseret). Det skulle gerne løbe op så han kan mærke det.

    Og ja... skete det for os, så ville jeg have gjort nøjagtig det samme og allieret mig med en nabo med jagttegn for at få hunden skudt hvis den skulle sætte en pote på grunden igen. Det er ikke hundens skyld, men hvis ejeren ikke er sit ansvar voksent, så er der jo desværre en konsekvens - ud over at ejeren bryder loven gang på gang, så kan det jo heller ikke være rigtigt at I og andre naboer skal frygte for jeres og børnenes kæledyrs liv, fordi ejeren ikke tager situationen alvorligt. Så svært er det altså heller ikke at sørge for at ens hund ikke strejfer om.


  • #104   27. feb 2013 Kenzo O - nej nej nej stakkels misser, er sku så ked af det på jeres vegne og især kattens.
    frygteligt at opleve at ens dyr, bliver udsat for sådan noget brutalt og ikke engang overlever.
    kan sku udmærket godt forstår jeres føelser og ja jeg havde også advaret manden, næste gang, så får han hunden hjem i en sort sæk, netop fordi han ikke gør noget ved problemet og især at han ingen følelser har, for hvad hans hund har gjort.
    han burde af skam udvise skam og medfølelse, og uden at blinke med øjene betale omkostninger ved dyrlæge regning.
    Ingen skal heller ikke gøre mine dyr fortræd, uden at jeg drager til handling.
    TS jeg har ingen ord, der kan trøste, er sku ked af det på jeres vegne

    ved ikke om I kan huske sagen for 2 år siden, hvor en præst skød to gravhunde pga de havde forvoldt skade på præstens katte - kan huske at mange var harm over at en præst slog ihjel - men jeg kunne godt forstår hende

    http://www.sn.dk/Praest-skoed-kattedraeber-hunde/Gribskov/artikel/160154


  • #105   27. feb 2013 igen, forstår dine frustrationer... ville virkelig selv være ked af det. men får du det virkelig bedre med dig selv hvis du "SKYDER LORTET" når det er ejeren der er skyld i det jagt instinkt den hund har. den gør jo det som den har fået ros og godbider for.
    synes det er grimt og sige skyd lortet.. mener ikke du selv har skrevet det, men de andre der er enige med dig. der er ALTID en der skal være "den vokse" i ALLE former for situationer.. min mening er, at hvis du/i skyder hunden, så bider i bare igen.. istedet for at handle på en anden mere effektiv måde.. (selvom du måske ikke føler at det er nok)


  • #106   27. feb 2013 Helle -jeg ved ikke hvordan du forestiller dig at loven fungerer, men man kan altså ikke fratages retten til at holde hund/dyr "bare" fordi ens hund strejfer. Det r SÅ svært at fratage folk retten til at holde dyr, at du nærmest skal banke det halve af landets hunde ihjel før det sker.

    Og nej, dyrlæger skal ikke indberette bidskader, hverken på hunde eller på andre dyr.
    Hvis ens hund/dyr bliver bidt, er det op til en selv at melde det.



  • #107   27. feb 2013 ååh nej stakkels mis ;( sov sødt lillemis og krammere til jer
    Jeg synes det er under al kritik der ikke gøres noget fra politiets side når det drejer sig om en kat og kaninerne smiley
    havde det værer hund/hund havde snakken jo været en anden smiley

    Og jeg forstår dine frustrationer helt ud og ja enig med nu som skyd lortet !!!
    for det lyder virkelig somom i har prøvet diplomatiets vej ilang tid og nogle gange er nok nok


  • #109   27. feb 2013 Laila, gider du ikke lige gentage? Tror ikke jeg fik det hele med... smiley

  • #110   27. feb 2013 jeg skulle bare være sikker på i fik det hele med *GG*
    nej det er nettet der driller 'G**


  • #111   27. feb 2013 Det er siden der driller, har selv været ude for det et par gange indenfor sidste døgn plus set andre der får lavet dobbelt indlæg.... tror det hænger sammen med det nye opdate halløj de har lavet....

  • #112   27. feb 2013 Og hov, forsøger man at slette et af indlæggene, så ryger begge.....

  • #113   27. feb 2013 Cecilie : Hvad er det du mener vi skal gøre ??


  • #114   27. feb 2013 Cecilie -der er jo handlet på andre måder. Dialog er forsøg uden held, og det er ikke kun et problem for TS men for hele nabolaget.

    jeg er helt enig i at man først bør forsøge andre midler, inden man griber til at kyde hunden, det bør bestemt være sidste udvej. Men det ER jo netop sidste udvej, for ejer har jo tydeligt gjort klart at han ikke ager at gøre noget ved problemet og faktisk finder det morsomt at hunden terroriserer nabolaget.
    JA det er da i den grad trist hvis det kommer til at koste hunden livet, men herhjemme kommer mine dyrs liv altså osse før andres, så hvis de er truet på livet, sådan som TS's dyr er, så ser jeg altså osse hellere at en strejfende hund dør fremfor mine egne.

    Og selvom det da er helt rigtigt at det er ejer den er gal med, så kan man jo altså ikke skyde ejeren. Det er hunden der er det direkte problem, og det man kan gøre noget ved, når nu ejeren nægter


  • #115   27. feb 2013 ALT er prøvet, men der sker INTET !! Og tro mig, den hund skal ikke ha chancen andre steder !! Den har lært at slå ihjel, det kan ingen puttenutte kæle ud af den !!

    Vi får det ikke bedre ved dens død, men får en hverdag hvor vi alle, ikke skal frygte vores kattes liv...
    Selv min dyrlæge, som er jagt kammerat med hundens ejer, gav mig idag, helt ret i, at skulle vi sikre at den ikke nakker flere dyr, er der kun en mulighed !!
    Dyrlægen har haft ringet til ejeren ang regningen og tilbød at aflive kræet for, kvit og frit, hvilket bare fik idioten til at more sig og rose hunden for dens egenskab !!

    Måske er det en primitiv tankegang, men vi venter bare på chancen, så dette kan afsluttes!!
    Bemærk lige at der er adskellige andre beboere som HAR advaret og annonceret, at hunden bliver nedskudt ved indtrængen på deres matrikler !!


  • #116   27. feb 2013 Du skal ikke gøre andet end at skyde lortet næste gang den sætter en pote på jeres grund.

  • #117   27. feb 2013 Helt enig Minion. TS skal ikke gøre andet end at skyde den køter næste gang, for der bliver en næste gang. TS har handlet som man skal.

  • #118   28. feb 2013 Jeg ville med mit forrige indlæg, gerne have Cecilie til at fortælle hvad hun mener vi skal gøre? Jeg synes, jo lige netop, at der forsøgt alt, men måske hun, ved at have gentaget det mere end én gang, havde den gyldne løsning ??

    Jeg vil ikke forsøge at undskylde - synes faktisk det er trist den ikke er lagt ned for længe siden - men vil som sagt gerne høre hvad andre løsninger der tænkes i !!


  • #119   28. feb 2013 Kenzo, jeg er ingen ekspert i disse situationer, men det virker alt for brutalt for min side.. og jeg forstår uden tvivl at man reagere når ens egne dyrs liv er på spil.
    men mine alarmsignaler begynder at lyse når i andre siger SKYD LORTET, når kernen til dette sørgelige problem er den fuldstændig forskruet ejer.

    jeg ved godt at det er 'lovligt' at hvis man har advaret ejer om hundens færden på anden privat grund, så må man tage dens liv. men jeg havde taget hunden, IGEN ringet til 1812, og forklaret at nu står jeg med denne her hund, og hører om det er muligt om den kan få en chance hos en mand el. dame som kan give denne hund et godt hjem uden nogen former for jagt træning ind over, eller få den til et internat.. jeg tror ikke umiddelbart på at hunden fejler noget. den har bare haft den FORKERTE ejer, og det er ikke dens skyld. så jeg ville sige det ville være virkelig synd at den skal lade livet. men igen, det er min mening, jeg forstår godt du vil have en afslutning på det, men hvis du som du selv nævner ikke får det bedre af at skyde den, så ser jeg ingen grund til dette,. men dermed stadig reagere kraftigt på de andre muligheder der er.

    håber ikke jeg skaber drama, men det er mit synspunkt på det.
    er virkelig ked af at høre at din kat ikke klarede det.


  • #120   28. feb 2013 Jamen hvis det på ingen måde er muligt at snakke fornuft med ejeren, og få denne til at tage forholdsregler, selvom dette er forsøgt flere gange...

    Forstår godt, at nok er nok, når det er en situation som denne. For der er virkelig grænser for, hvor længe sådan en hund skal have lov at terrorisere et nabolag.

    Hun gør jo blot, hvad loven tillader hende, når hun har advaret, og ringet en annonce ind til lokalavisen mv.


  • #121   28. feb 2013 Og dem hos 1812, kan jo ikke bare tage hunden fra ejeren, det er tyveri..

  • #122   28. feb 2013 1812 har fuld ret til at tage hunden hvis de ser at der er et problem, hvilket der tydeligvis er her...

  • #123   28. feb 2013 helt enig med cecillie joy-
    her kalder man hunden køter og det der er værre.
    elsker vi ikke hunde?
    er det hundens skyld?
    hvad får folk til at "gå" efter hunden?
    det er ejeren og det er der man må gøre noget.....forstår bare ikke de negative tænker i har om en hund der gør hvad der er naturligt for den..

    det gør mig ondt for dig og din kat.
    vi har selv 3 katte og elsker katte,

    derfor er de indekatte,så ingen hund eller andet kan skade dem...


  • #124   28. feb 2013 minion, overdrivelse fremmer forståelse.. selvfølgelig ikke nogen 'venlig' snak?
    Det er bestemt heller ikke de vi siger.


  • #125   28. feb 2013 der kan ske meget,ude i livet,men derfra og så til at vælge at være herre over liv og død,pga ting som er ejerens skyld.det syntes jeg ikke er iorden...bare min mening.
    jeg ville ikke give politiet 2 min ro....før de havde hentet hunden eller søret for den var i hundegård eller lign.


  • #126   28. feb 2013 Joan

    hundeejeren har jo også valgt at være herre over liv og død, ved at ignorere henvendelser fra naboer der har mistet kæledyr pga hans hund, og ikke taget fremtidige forholdsregler.....


  • #127   28. feb 2013 ja, men fordi han er en trosk behøver andre da ikke at være det, vel? smiley

  • #128   28. feb 2013 men hvorfor skal det så gå ud over hunden, når du selv giver ret i at det er ejerens ansvar? Hunden skal tages fra ham! ikke lade livet.

  • #129   28. feb 2013 Joan
    jeg synes ikke, hans naboer er nogle torske, da de holder sig til hvad loven foreskriver, og går ad de rigtige veje.

    Jeg ville ikke selv kunne gøre som dem, men jeg forstår godt at de har nået et punkt hvor det er nok, for når politiet ikke vil/kan gøre noget, og ejeren heller ikke vil, så må man gøre hvad loven ellers giver af muligheder.

    Og det er jo ikke fordi de vader ind på hans grund og giver den et nakkeskud, han bliver jo advaret om, at hvis hunden bevæger sig derind, kan det have en konsekvens. Og så må han enten mande sig op og tage sine forholdsregler eller fortsætte sin ligegyldige adfærd


  • #130   28. feb 2013 cacilie
    ja det er da synd for hunden, men det er sgu da endnu mere synd for den kat der har skullet lide, end hvis hunden dør ved et enkelt skud..

    Et dyr lider ikke når det er dødt


  • #132   28. feb 2013 Cecilie: 1812 KAN IKKE tage hunden, "blot" for det der sker her, det er simpelthen udenfor deres kompetencer... Politi kan udskrive ham en bøde, hvilket er gjort, hans have er hegnet med ca 2 mtr hegn .. At hunden bare fjernes fra hjemmet, løser da overhovedet intet - jo for os, må da ikke hvor den kommer hen !!

    Dét korte af det lange, har ikke ændret sig en dyt...
    Én pote på min grund og det er slut, jeg garantere.. Ikke flere henvendelser til ejer herfra, før end hunden leveres i sæk..

    Og jo, jeg elsker hunde, og havde det været en af mine vapser, der havde kør, bare en brøkdel af dette show, havde jeg promte fået gjort en ende på dens liv !
    Vi er, som mennesker, nødt til at tage ansvar for de dyr vi anskaffer os !



  • #133   28. feb 2013 SofaSchæfer: Jeg håber det bliver banket på forsiden af EB, lad dog for fanden få en dialog igang, om andre hunde, end "kamphunde" men men men, de ville sgu ikke gide skrive en linie om, noget så uinterresant som en jagthund der nakker katte og kaniner... Der er ikke nok kød på sådan en historie..
    Det havde uden tvivl, været mere interresant at en af mine Rotter, havde gået i forsvar og nakket Breton'en !!
    Så havde EB haft noget saftig at skrible om !!


  • #135   28. feb 2013 Har INTET at gøre med om man elsker hunde. Prøv nu lige at være realistisk engang.

  • #136   28. feb 2013 Nu er der ikke mere at skrive om !
    Hunden kom på "besøg" hos vores genbo, stod faktisk inde hos deres høns da de opdagede den
    Inden der blev gjort noget, blev der ringet til politi og 1812, men der var ingen som ville afhente den!!
    Politiet påtog sig dog, at ringe og informere ejeren !
    Trist dette var det eneste valg, men skønt vi ikke længere skal frygte for vores smådyrs liv !!


  • #138   28. feb 2013 Det er da en skam, at hele sagen skulle udvikle sid sådan, ejeren kunne jo have undgået dette, ved at skride til handling, men når det så er sagt, kan jeg godt forstå, at det for jer er med en vis lettelse, så i, som du skriver, ikke skal frygte for jeres smådyrs liv.

    Har i hørt mere fra ejeren?


  • #139   28. feb 2013 Og hvad er der så sket med hunden? Chancen for at han får den tilbage og han bare skal betale en bøde er da ret stor...

  • #140   28. feb 2013 Nårh læste lige igen, i skød den så, kan jeg regne ud, og så informerer politiet ejeren om det...

  • #141   28. feb 2013 hvor er det synd at sådan nogen idioter kan få lov at eje hunde:( Synes det er sådan en skam når hundeliv skal slutte på sådan en måde:(

    Men forstår jer godt!


  • #143   28. feb 2013 Ja jeg venter da osse bare på en forsideartikel i EB "naboen skød min elskede vovse" -naturligvis uden info om vovsens hærgen inden det nåede så vidt.

    Trit for hunden at det endte sådan, men dejligt for jer, at både i og jeres dyr igen kan færdes trygge i jeres egne haver.

    Cecilie -du skulle altså læse lidt op på lovgivningen før du slynger den slags ud. Hun kan ikke fjernes bare fordi de strejfer og evt overfalder andre dyr. Dyr kan fjernes fra ejeren i tilfælde af MEGET grov vanrøgt... og selv der er det svært at få dem fjernet.
    Hvis de er tilstrækkeligt farlige (ifølge hundeloven altså) kan politiet kræve dem aflivet. Men hvis ikke du vil have den skudt, er det jo heller ikke en løsning du vil kunne lide.

    Og JA det er 100% hundeejerens ansvar når hunden strejfer. Men som skrevet tidligere. Vi må altså ikke skyde hundeejeren.... så når denne nægter at gøre noget ved problemet, så må man skyde den direkte trussel, nemlig hunden.

    Og det er så gjort nu... forhåbentligt anskaffer ejeren sig ikke en ny


  • #144   28. feb 2013 Helle -jeg har ikke nærlæst sagen om Thor, så vil udtale mig lidt forsigtigt, men er ret sikker på at episoden blev meldt at den lille hunds ejer. Politiet har jo så ganske enkelt vurderet at der var tale om skambid, da den lille hund skulle sys (når der skal sys, er det automatisk skambid, uanset om det er 1 sting eller 100). Det er ikke dyrlægen der starter sagen, sagen er startet fordi den er blevet anmeldt.

    Og nej, man behøver ikke bare finde sig i det -bliver du overfaldet af en hund på offentlig grund, så kan du melde det til politiet, der så kan give bøde, påbud om mundkurv eller evt aflivning.

    det hjælper jo bare ikke noget i en situation hvor hundeejeren er ligelgad med at have fået en bøde (for sådan en HAR han fået i denne situation), og hvor det er en kat der blev overfaldet. Et overfald på en kat er nemlig ikke omfattet af hundelovens paragraf om skambidning. Så her får ejer altså ikke påbud om mundkurv, aflivning eller noget


  • #145   28. feb 2013 Tja det var hurtigt hunden var på spil igen og ejeren er da røv ligeglad.

    Han var advaret og det måtte hunden bøde for nu. Andet er der ikke at sige til det.

    Du må gerne opdatere hvad der ellers kommer til at ske. Tænker med hensyn til ejeren.


  • #146   28. feb 2013 Hvad sagde politiet egentlig?

  • #147   28. feb 2013 Helle : Dyrlægen lader ikke klovnen slippe !! Han får regningen...
    Politiet, ringede blot til ejeren og fortalte at hans hund, igen havde angrebet en nabos dyr og derfor, som varslet, blevet skudt..


  • #148   28. feb 2013 Fin måde politiet reagerede på.

  • #149   28. feb 2013 Nu som...: Politiet sagde faktisk ikke ret meget !! De er efter hånden, meget trætte af, at blive kimet ned ang den hund !! I kraft af at det var varslet, både skrifligt og mundtlig, til ejer, fra ikke mindre end 8 husstande, valgte betjenten at ringe til ejeren og meddele at det nu var gjort !


  • #150   28. feb 2013 Jamen jeg syntes det lyder som om de reagerede som de skulle. Altså politiet.

    Har du hørt fa ejeren?


  • #152   28. feb 2013 Wow, har i hørt fra ejer sidder jeg os og tænker?

  • #153   28. feb 2013 Jeg er også glad på jeres og nabolagets dyr`s vegne... Men hvor er jeg dog trist,trist over, at endnu en hund må lide under uansvarlige ejere smiley

  • #154   28. feb 2013 Det er virkelig virkelig trist at hunden må betale for sin ejers ligegyldighed!

    Men jeg forstår Ts. Det gør jeg.


  • #155   28. feb 2013 tjah.... så ku han have holdt sin hund hjemme.... længere er den vel ikke....
    well done...

    men stakkels hund...


  • F.
    F. Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 62
    #156   28. feb 2013 Helle M: Bare lige en lille rettelse... Sage staves S-a-g-d-e smiley
    Ordets betydning kan godt misforståes hvis det staves S-A-G-E. smiley


  • #157   28. feb 2013 Vi har ikke hørt fra ejeren... Tror nu heller ikke vi gør det - før end vi står der med hans næste hund :/... Han er dælme en spade af format, og lige pt skal han ikke ønske at han vælger at komme og snakke.. Jeg er så gal på ham... !! Jeg har, sammen med naboerne, skrevet et brev til ham, hvor i vi fortæller ham, hvilket afskyeligt menneske vi mener han og at vi, skal gøre hvad vi kan for at advare, alt og alle mod ham og hans måde at holde hund på !!
    Vi håber at han opsiger hans lejede hus og flytter af h til !!

    Fatter slet ikke han kan holde sig selv ud !!!


  • #158   28. feb 2013 Helle: Man kan sagtens forstå det du skriver !! Så bliv endelig ved smiley

  • #159   28. feb 2013 At han kan holde sig selv ud, det er vel nemt nok hvis han ingen samvittighed har eller medmenneskelighed :o/

    Synd for hunden den måtte lade livet, men godt for jer i området at der er ro på nu.


  • #160   28. feb 2013 Jeg er faktisk enig at et læserbrev/artikel med titlen "Vi har skudt naboens hund" ville være en god ide, såfremt man orker det. For jeg synes virkelig der trænger til at blive sat fokus på nogle menneskers måde at holde hund på.

    Og nøj hvor er jeg ked af det på alles vegne, lige med undtagelse af spadens. Stakkels kat, stakkels jer og stakkels hund. smiley


  • F.
    F. Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 62
    #161   28. feb 2013
    Kenzo:R.I.P. Til din misling og de andre stakkels dyr der har mistet livet i mødet med den køter.

    Rigtig trist/træls situation at stå i !, Selvom hunden var blevet helt forskruet oven i bolden af sin nar af en ejer, er det da sørgeligt at den har måtte lade livet fordi han ikke har kunnet opdrage den ordenligt eller har kunnet holde den må ejen matrikel!. Havde nok gjort det samme som jer(skudt den) nok bare med den tilføjelse at hunden var blevet lagt i en sæk med et påklistret brev ovenpå og så "pænt" afleveret til spaden!


  • #162   1. mar 2013 Jeg mener ikke, det er så nemt for en udlejer, at opsige lejeren, medmindre denne ikke betaler sin leje, eller udlejer selv skal bruge det til beboelse, og her mener jeg der er 1 års opsigelse

  • #163   1. mar 2013 Det eneste der var at gøre er blevet gjort...

    Godt for jer at i får ro nu, og alle jeres naboer...


  • #164   1. mar 2013 Trist det skulle ende sådan, men det var det eneste rigtige at gøre.
    Håber ejeren har fået en lærestreg nu


  • #165   1. mar 2013 jeg synes nu slet ikke sammenligningen med hund og barn er berettiget her.
    for vi beder da heller ikke vores børn, om at apportere fuglevildt på jagt, hyrde får osv


  • #166   1. mar 2013 Og hunden ekan jo være skabt (og avlet efter) at forsvare familien
    Du skal jo også huske alle de andre brugshundetyper, som jo kan have andre formal en tricks osv. De er avlet til det

    Men ejeren af hunden var uansvarlig, men synes stadig ikke, hund og barn skal sammenlignes på den måde


  • #167   1. mar 2013 Det var nu mere for at sige, at hunden er avlet til mange ting.
    Men jeg kan stadig ikke se, hvorfor mandens uansvarlighed, kan lede til en sammenligning mellem et barn og en hund


  • #168   1. mar 2013 Nej Helle, man kan bestemt ikke sammenligne børn og hunde, overhovedet !! Selvfølgelig havde ejeren til hunden trænet den til at tage smådyr, men jeg er også overbevist om at nogle hunde, "bare" har det i sig, f.eks denne Breton !

    V
    Jeg vil lige samtidig pointere, at jeg rigtig godt kan li mine naboers hunde, men frabeder mig, allerhelst deres besøg !!
    Jeg har mine hunde, og gider overhovedet ikke, at have andre hunde rendene..
    Det er helt generelt, men at denne Breton tog min kats liv med på vejen, gjorde at jeg stod helt.. Normalvis, hvis en af naboernes hunde kommer forbi, for den MEGET bestemt at vide, at den skal fise hjem !


  • #169   2. mar 2013 Når du siger hunde ikke kan færdes i trafikken alene, hvad så med førerhunde for blinde? De lærer det jo...

  • #171   2. mar 2013 Førerhunde er jo ikke alene i trafikken. De har et voksent rationelt tænkende menneske med. Bare fordi du er blind er du jo ikke hjerneskadet eller lign. De er almindelige mennesker der bare ikke kan se. Og hunden styre dem jo udenom forhindringer. Den træffer ikke beslutninger på sin ejers vegne.

  • #172   2. mar 2013
    det ved jeg jo godt de gør, men ved heller ikke så meget om det.
    Måske er det min stadig morgentrætte hjerne der ikke kører så godt smiley


  • #174   3. mar 2013 Har lige brugt min eftermiddag på at læse tråden. Forstår godt jeres beslutning! Her har vi også genboens 3 hunde renende i ny og næ. Møg iriterende, men heldigvis fredelige hunde og vores jord er indhegnet. Men iriterende er det alligevel og vejen er imellem og nogle køre stærkere en de 80 som er tilladt. Dårlig sigtbarhed, så en dag blir hendes hunde måske kørt ned. Så i mit hoved er hun også en dårlig hundeejer. Efter at have læst det her stykke vil jeg overvejede en anmeldelse af hendes hunde, pga blomsterbeddet og fordi mine hunde går amok på den anden side af indhegningen.
    Men jeg skriver faktisk fordi at jeg syntes du skulle skrive her, hvem han er, så kan dem der kender til tråden lade være med at sælge en hvalp til ham. Jeg har hvalpe og vil nødig sælge til sådan en person


  • #175   3. mar 2013 Føler med dig og din kat, men også med hunden, som har en så uansvarlig og primitiv ejer.......

  • #176   3. mar 2013 Rita J>>> Man må ikke udhænge folk her på HG...

  • #177   3. mar 2013 Rita J: Jeg vil aldrig sætte hans navn, adresse osv på herinde..
    Jeg snakkede faktisk med ham igår, da jeg var ude og gå med mine hunde! Han vil IKKE have hund igen, da han faktisk ikke har mod til at prøve igen !

    Fik en ret fornuftig snak med ham, han er slet ikke så dum og hjerteløs som vi har antaget ! Han er ked af hans hund led den skæbne, men samtidig forstår han hvorfor..!


  • #178   3. mar 2013 Ansvarsløshed, har han self udvist, men var i hans have igår, han har 2 mtr hegn hele vejen rundt, de øverste planker bøjet af, hundegård derinde, og det var faktisk derfra hunden smuttede da den blev taget i min nabo's hønsegård !!
    Vi fik et helt andet syn på sagen igår!!


  • #179   3. mar 2013 Kenzo hvor er jeg glad for at i har fået et helt andet syn på sagen... Godt i fik snakket med ham...

Kommentér på:
Nu er det dælme NOK !!

Annonce