{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.265 visninger | Oprettet:

En hvalp fra Helvede. {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt een af slagsen...Men kors hvor er det besværligt, når jeg er blevet for godt vant.
Det er spøjst hvor forskellige hvalpe kan falde ud....Nåh, Heldigvis er jeg jo garvet så det ender forhåbentlig godt.
Men jeg kunne lige så godt have købt mig en hvalp fra sportslinier...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En hvalp fra Helvede.
  • #1   4. mar 2013 Haha åh gud, må vi se et billede af den lille djævel ? smiley

• #2   4. mar 2013 Hæh he. Been there og skal ikke have hvalp igen foreløbigt ...

Som Smutt siger så vil vi da se vovsen :o)

• #3   4. mar 2013 Ja, det måtte I og alle andre som vil se hende godt få...Meeen, hun har bestemt ikke tænkt sig at sidde stille så lang tid ad gangen.

• #4   4. mar 2013 haha øhm hvad gør man så, få manden til at tage et billede mens du giver den en krammer, så skal den da sidde lidt stille XD

• #5   4. mar 2013 Har kun hvalpebilleder af en sovende vov da Kia var på samme måde. Hun havde så meget fart på at det kun var når hun sov hun kunne fanges på kamera.

Det er genialt :o) Håber ikke at din vovse bliver en helvede når den kommer i lømmelalder også

• #6   4. mar 2013 Sanne...Ja jeg har også prøvet det samme med en anden hvalp for mange år siden...Jeg valgte ellers den som på dagen åbenbart bare lå og sov, mens allle de andre hvalpe var ved at flåø støvler og bukser af mig...
    Det er den samme opdrætter som har lavet Pocha og Ufo...Men Pocha mistede jeg jo desværre for 1 md. siden, og det var så Pochas mor som havde sit sidste kuld, og jeg ville gerne bevare blodlinien.

• #7   4. mar 2013 Altså Pocha, startede jo på hvalpetræning dagen efter jeg hentede hende, hun lagde hele holdet ned..Det voksede hun så heldigvis fra...Hende her vil ikke slås, jo hun bider i mig, som jeg heller ikke har oplevet mange år. Nej der er bare så meget gang i hende, og hun er så lille, at når hun kommer ud for at tisse, så ryster hun så hun er ved at falde ud af pelsen, så går vi ind igen, og så tisser hun da lige med det samme....Fare gennem huset med boldene, så man skulle tro hun aldrig havde lavet andet... Nåh, nu er hun vågen igen, og vi har så lige været udenfor, og jo da, efter et kvart århundrede tissede hun uden for HURRA...

• #8   4. mar 2013 Hæ hæ...

Det er dælme godt, de er så glade og livgivende, de små bæster der, ellers kylede man dem ud af vinduet smiley

Det lyder til at du får de næste måneder til at gå i en ruf, Snow smiley

Tillykke med hende smiley

• #9   4. mar 2013 Albert var også hvalpen fra helvede, men han var simpelthen bare en fantastisk bølle og hvor fik jeg grå hår i hovedet af ham. MEN og det er et stort men, han er jo en fantastisk dejlig velopdragen charmerende fjollerøv i dag, så det var det hele værd. Vi skal have hvalp om ca. 6 uger og jeg prøver at sige til mig selv at det aldrig kan blive værre end Albert. smiley

• #10   4. mar 2013 CH Jeg kom til at tænke på du engang skrev, at du ville have din mand til at hente din hvalp, for du kunne bare ikke mere...Men der havde du jo så¨også fået en brugshund....Jeg har fået en højavlshund...Men det ved hun nok ikke hun er...

• #11   4. mar 2013 det er ikke nu jeg skal sige at min af brugslinier/sportslinier faktisk er helt okay at leve sammen med, selvom Sølve var nemmere? smiley

• #12   4. mar 2013 Wolfcub...Jeg har skam haft en tæve at sportslinier...Super dejlig hun, men jeg har så også set nogle monstre, som folk skulle have omplaceret. nok fordi avler ikke havde været dygtig nok til at melde ud oimkring forskellen..

• #13   4. mar 2013 Det er nok lidt forskelligt, hvordan de falder ud...

Vores første, der også var af udstillingslinjer (det er dog omtrent 20 år siden, ved ikke om forskellen var så udtalt dengang) var også noget af en fest, da han var hvalp.

Jeg bliver jo så glad for de vildbasser, når de bliver voksne, men hold da op, hvor hvalpetiden er en udfordring *GG*

• #14   10. mar 2013 Vi har helt sikkert fået fra en god opdrætter der kunne kende forskel på hvilke hvalpe ville udvilke sig hvordan, for vi har fået en der passer perfekt ind i vores familie, og som vi håbede kan være en social støtte til vores anden hund på trods af at hun ikke engang er 4 måneder gammel nu!

Da vi mødte hvalpene var vi også helt sikker på hvilke af dem i hvertfald ikke passede os, så det er jo skønt smiley

• #15   11. mar 2013 Nåh, så er den lille djævel ved at finde sine poter her i huset...Hun spiser heldigvis nu som hun skal, efter nogle drøje dage, hvor hun intet spiste, men havde krudt i rø...
    Hun er super klog, og smuk er hun ogsaå.
    Ja opdrætter og jeg kender hinanden, og jeg havde jo første valg....På dagen lå hun og sov hgele tiden mens jeg var dere, og avler sagde at det bestemt ikke var sådan hun var vanligt, der var det den hvalp med mest gang i...IOg gang i hende det er der,,,Har lige været på bytur nu for første gang, og troede hun så ville sove bag efter.....Neeej bider sig istedet for fast i en hale på en af de andre hunde jager alle katte i vild fart gennem huset...
    Hun minder mig om et damp barn....

• #16   11. mar 2013 Billede!! smiley

• #17   11. mar 2013 Monica...Jeg prøver skam.... men de bliver helt utydelige, fordi jeg kun har et biulligt kamera og der konstant er bevægelkse på kræet...

• #18   11. mar 2013 Nu prøver jeg med et billede... Det er fra een af de første dage...Ellers opretter jeg hende nu i gall.

profilbillede
  • #19   11. mar 2013 Minion...Ja, ikk os..Og den store er så bare logså en hvalp...Men en af mine egne.

• #20   11. mar 2013 Ja så kom der da også lige en besked med for få og dårlige billeder..

Kommentér på:
En hvalp fra Helvede.

Annonce