{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Når hunden pludselig ikk er ""stueren"...? {{forumTopicSubject}}

Hej...
Er ved at rive hårene af mig selv. Min 2 år gamle hund har altid kunnet rende ud og ind som det næsten passer hende... bare gå til terrassedøren og så kom hun ud/ind.
I januar flyttede vi til et nytsted hvor der ikke er mulighed for bare at åbne døren og lukke hende ud... hun kommer ud 4-6 gange dagligt og de fleste gange laver hun også noget derude... men næsten dagligt laver hun også stort herinde.... Det er simpelthen ikke til at holde ud!
Kan det virkelig passe at en hund ikke kan vænne sig til denne flytning??

Vh en meget fortvivlet hundemor....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hunden pludselig ikk er ""stueren"...?
  • #1   28. mar 2013 tja ... umiddelbart skal I nok til at læse hende igen, med foder tid og luftning ... dvs lidt forfra på renligheds træningen ... gode lange gåture efter maden osv ...



  • #2   28. mar 2013 Tro mig... har 'læst' hende, og givet hende ekstra ture....

  • #4   28. mar 2013 tja kan godt se at der er gået 2-3 mdr kan jeg regne ud ... men der er jo ingen anden vej ...

    Hun skal lære rytmen ... ville så også genoptage godbidder og ros til når der besørges på turene ... så I hjælper hende med fornemmelse af at "her" er det helt rigtigt ...

    Hvad med tisseri ... hvis hun også tisser inde så ville jeg da lige få hende checket for en infektion ... og nu skriver du at hun kommer ud 4-6 gange hvis hun laver stort bare nogle af de gange og så også inde, ja så er det jo mange gange, så skal man måske være sikker på der ikke er noget galt ...


  • #5   28. mar 2013 Hun er fint alene hjemme... hun er i bruggerset, som hun også har været vandt til i det gamle hus...


Kommentér på:
Når hunden pludselig ikk er ""stueren"...?

Annonce