{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hunden slås ?
  • #1   25. feb 2011 Det er svært at sige noget som helst, når du ikke kommer med flere detaljer omkring de to situationer du nævner.

  • #3   25. feb 2011 arh.. Jo min er en han.. og begge hunde har vært jævnaldrene, den første var en han. den anden var en hun, de snakkede om hun var i sin første løbetid..

  • #4   25. feb 2011 Han er 7½ måned? Er du HELT sikker på han ikke bare spillede smart? Han er jo teenager nu og det er da lidt bekymrende hvis han, i den alder, begnder at spille med musklerne for alvor?? Og SPECIELT ikke overfor en tæve!!

  • #5   25. feb 2011 jakob N
    kan du beskrive episoderne mere præcist.

    Det er svært at skælne udfra det du skriver, nogle hunde kan have meget lyd, når de leger og det kan også se voldsomt ud, men hvor det stadig er leg.


  • #6   25. feb 2011 Han plejer at finde sig i rigtigt meget.. og han har mange "venner" som han tumler og slås med uden nogen lyd eller problemer.
    Tror måske det var fordi tæven ville med i legen, og det er ikke alltid de accepter andre kommer ind i deres lege.


  • #7   26. feb 2011 Min ene hanhund, er ikke sød ved andre hanner . Han er meget ligeglad med deres alder . Hvis han er i snor kan jeg dog godt styre ham, så ingen fare hvis der kommer en sød løs hund . Men knurrer de andre hanner af ham, ja så springer han altså på dem . De eneste han enes med er de andre herhjemme . Men så må man jo også bare tage sine forholdsregler . Min kommer f.eks ikke fri hvis der er fremmede hanner i nærheden .

Kommentér på:
Når hunden slås ?

Annonce