Sterilisation- erfaring Sterilisation- erfaring
Hej HG.
Jeg er den heldige ejer af min smukke hund Nelly. Men desværre har hun en tildens til at blive falsk drægtig efter sine løbetider. Hun spiser ikke, begynder at tabe sig, bliver svag osv... Ikke sjovt for nogen.
Nå, men for at komme problemet til livs, skal hun selvfølgelig steriliseres.. Jeg har selvfølgelig gjort mig nogle tanker, omkring om det skal foregå på den "almindelige" måde, eller om det skal være kikkert.. Jeg har læst forskellige sider osv. Men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan i har valgt at gøre det så..
Hvorfor valgte i sterilisation? Hvor fik i gjort det, og hvordan? Er der nogen der har oplevede negative resultater eller bivirkninger? Hvad gav i for operationen? Og hvor hurtigt kom jeres hunde sig efter det?.. Ja sorry, kan godt se at det blev til en del spørgsmål. Men selvom man kan læse nok så meget, så er det fedest med erfaringer.
Forsat god dag til alle:)
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.080
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 2.380
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 54 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 2.734
Hendes var ikke med kikkert. Og det kostede kun 2000 pga hun fik også fjernet halen under samme operation.
Jeg fik en mega glad ung hund igen der gad lege med andre hunde, som ville træne og som blev let tyk, da hun elskede mad derefter
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.080
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.478
Lotus havde lidt problemer med at lægge sig den første aften (så hun fik en smule smertestillende samme aften og ellers intet.. Kaido var fit for fight 2 timer efter hun var vågnet af narkosen. Hun fik intet smertestillende overhovedet.
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 7.610
Men selvfølgelig er laparaskopisk mere skånsomt, det er jo et langt mindre indgreb.
Sterilisation- erfaring