1.255 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hente hvalp hjem. hente hvalp hjem.

Hej alle sammen.
Min kæreste og jeg skal hente vores dejlige buller hvalp på torsdag.
Og jeg glæder mig som et lille barn til juleaften! ..
Men sidder lidt her med min samvittighed..
Vores hvalp er den første der bliver hentet af hvalpene og ergo den første der bliver taget fra sin mor.
Er et ellet andet sted er jeg bange for at hvalpen bliver sønderknust af at blive fjernet fra sine søskende og mor..
og bare piver og alt muligt.. og det vil jeg slet ikke kunne bærer..
hvad er jeres erfaringer?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hente hvalp hjem.
  • #1   29. apr 2013 Hvis hvalpen er over otte uger gammel - som den skal være - og er nysgerrig, som hvalpe skal være, så skal den nok klare det fint. Ja de første dage kan de være kede af det, men med faste rutiner fra første dag, så kommer den over det.

• #3   29. apr 2013 Jeg har aldrig oplevet hvalpen har pevet. Moren glæder sig sikkert lidt til at få "fri".. Sådan har det altid været hos mine forældre, moren var rimelig ligeglad med hvalpen ved otte ugers alderen smiley Men de fleste hvalpe huler ved sengetid, så begynder de at savne sine søskene smiley

• #6   29. apr 2013 Malene - selvfølgelig er han 8 uger smiley ?

DKK tilhænger - så de piver når man henter dem?

Nina - Det lyder godt!!

Krumme - Tak for rådene!! smiley

• #9   29. apr 2013 De to vi har hentet har i hvert fald aldrig pevet smiley Polly pev heller ikke da hun skulle sove, det er sikkert meget forskelligt!

• #10   29. apr 2013 Det er betryggende med jeres kommentarer! tusind tak, er bare bekymret...

• #11   29. apr 2013 Vi har kun oplevet lidt natteuro, fordi det er når de skal sove, at de mangler flokken. Lad hvalpen sove i en kasse ved sengen, så du bare kan svinge hånden ned til den, og dermed give den tryghed.

• #12   29. apr 2013 Jeg hentede Chico som den første - to dage før han fyldte otte uger.. Han holdt sig tæt til mig, men var derudover meget nysgerrig. Han pev kun om natten, da han blev ladt alene. Den første nat var det forholdsvis slemt, næste nat hylede og gøede han kun lidt, og nu er forholder han sig i ro hele natten. Først når han vågner om morgenen begynder han at gø, og det er for at komme ud at gøre sig ren..
    Min tidligere hund pev kun den første nat, derefter var hun stille..
    Tror det er meget forskelligt, og at det afhænger af hundens sind og måden man gør det på. Chico havde et håndklæde med fra opdrætter, som han sov med de tre første nætter for at få lidt trøst.. derefter behøvede han det ikke smiley

• #13   29. apr 2013 Maliq sagde ikke en lyd da han kom hjem til os, han var så nysgerrig på alle de nye ting der foregik rundt om hovedet på ham smiley Da han kom ind tog han en runde i alle rum, sagde hej til os og katten, fik et stykke legetøj og sov! smiley

• #14   29. apr 2013 Icon pev i bilen, da vi ankom hjemme var der intet og det har det ikke været siden. Han er stadig ikke tosset med at køre bil, men er kun 11 uger, så mon ikke vi får ham vænnet til det.

• #16   29. apr 2013 Jeg har lige fået en lille chihuahuahvalp hjem, og den var den første, som skulle væk fra kuldet. Den sagde ikke et eneste piv og havde mere travlt med at sove de første dage på grund af de mange nye indtryk og den lange køretur.

Kommentér på:
hente hvalp hjem.

Annonce