{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

at sige fra... {{forumTopicSubject}}

Balder plejer altid at underkaste sig, men i dag gad han godt nok ikke mere, han's bedste ven Kenzie er vist remt af forfårs kuller, og ville rigtig gerne bolle Balder, Normalt ville Balder bare ignorer det eller smide sig ned, men i dag blev han sku sur og knurret og gøet ham lige ind i hovedet, dog blev Kenzie ved så vi måtte selv stoppe ham...

På den ene side er jeg glad for at Balder endelig siger fra, og på den anden side, meget overrasket efter som det slet ikke liner ham..

om 5 dage er han 1 og et halvt år, og de sidste 3 uger har jeg fået en meget mere rolig og selvstændig hund, kan det være fordi han er ved at finde sig selv og ved at blive "voksen" ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at sige fra...
  • #1   9. maj 2013 Det er ganske sandsynligt at han er ved at nå en alder hvor den slags adfærd ikke længere accepteres.
    Jeg forstår så ikke at i ikke selv irettesætter den anden hund, hvis det er noget den bliver ved at gøre... altså stopper det INDEN den hopper på.

    Om det er ok at sige fra? Mine hunde må hjertens gerne sige fra overfor den slags. Så længe det gøres fornuftigt self -havde jeg en hund der åd den anden hund når den sagde fra, var sagen en anden.
    Men det er helt ok for mine hunde at "sige til" når nok er nok...


  • #4   10. maj 2013 Enig med de andre.. Fjern den anden hund når den hopper op på din!

  • #5   10. maj 2013 og jeg citere lige mig selv smiley "dog blev Kenzie ved så vi måtte selv stoppe ham" Kenzie er halvt så stor som Balder, og har aldrig gjort det ved Balder før, så det var noget af en overraskelse at Kenzie gjorde det og at Balder sagde fra, det var en adfærd vi aldrig har set fra de to hunde..

    Vi håbede på Kenzie ville forstå at Balder ikke ville have det men efter 3 gange blev Kenzie smidt i kurven af han's mor.. smiley


  • #6   10. maj 2013 Og SELVFØLGELIG skal den andre hunde fjernes når de hopper på Balder, og det bliver de godt nok også, også selv om ejeren siger "de skal selv finde ud af det" for som sagt siger Balder normalt ikke noget til det, så jeg bliver jo nød til at sige fra for ham....

    Men meget overrasket blev jeg da han selv sagde fra.. smiley


Kommentér på:
at sige fra...

Annonce