{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.309 visninger | Oprettet:

Stefan K
Stefan K
Tilmeldt:
2. feb 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 20

min hund er stresset tror jeg {{forumTopicSubject}}

Jeg tror min Hvalp er stresset fordi han slikker på mig overalt og på alting på ting altså Hvis jeg sidder med ham på skøget og jeg are ham på hovedet og ned a ryggen slikker han efter min hånd , /heletiden ,
og Hvis jeg siger nej Kani Så krypper han , og jeg har aldrig slået ham eller noget jeg har råbt a ham engang imellem, hvis han har pissset eller skidt eller bidt i ting på gulvet. er dette forkert.
og Jeg træner med ham dagligt og går 3-4 ture om dagen med ham og leger med ham. Han er et halvt år
og her kommer det han kan.
Sit
dæk
rulle rundt
Hoppe over ting
lave siksak imellem ben
gå uden snor¨.
indkald
nej
ned
er det for mange ting a en hvalp på 6 måneder ,
der er mange der siger at jeg skal ta det roligt fordi en hvalp skal bare kunne indkald og sitte og dække , man begynder først med agylity og alle de kunster når de er over et år . og det med at gå uden snor det går fint men er jeg for hurtig fremme syns i det
og hva skal jeg gøre ved ham
og han ville ikke sove ved mindre jeg ligger ved siden a ham eller sidder ned ï sofaen eller sidder ved computeren eller jeg selv sover ;D
men Hvis jeg går nogen steder følger han efter er det normalt ?
Hva syns i jeg skal gøre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hund er stresset tror jeg
  • #1   9. jun 2013 Det er flot alle de ting han kan, dog er det ikke en god idé at lade hunde springe over ting når de ikke er ældre

    Det er aldrig en god idé at råbe af hunden, et simpelt Bestemt NEJ er nok og KUN hvis du tager den på fersk gerning, opdager du den har besørget eller bidt i noget senere er det bare ærgeligt

    Hvilken race er der tale om? Nogle racer slikker mere end andre


  • #2   9. jun 2013 Kan du ikke, når du sidder med ham, have et legetøj parat og så bytte ud i stedet? Altså aflede

  • #3   9. jun 2013 man skælder ikke en hund ud .... man lærer den et ord der stopper det den ikke må, Nej, Stop eller en bestemt lyd ...

    Man skælder aldrig ud når der tisses, ellers laves inde ... ligner det den søger, så brug nej/stop ordet, hunden op på armen og ud .... er det sket, eller når den ikke at stoppe så skælder man IKKE ud .... men man kan til gengæld ikke rose nok når det sker udenfor .....


  • #4   9. jun 2013 hvorfor må man ikke rose når den besørger udenfor?

  • #5   9. jun 2013 Calle - Tror at dit spørgsmål er til Hanne..

    Hun skriver ikke at man ikke må rose når hunden besørger udenfor.. Hun skriver at man ikke kan rose nok når hunden besørger udenfor.. smiley


  • #6   9. jun 2013 åhhh jeg overså Nok hehe. Tak Carina

  • #7   9. jun 2013 Hehe, det kan ske for os alle.. smiley
    Og velbekomme.. smiley


  • Stefan K
    Stefan K Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 20
    #8   10. jun 2013 Det er en blaning imellem papillon og dvegpinsher.. og hvad er jers forslag med opdragelse skal jeg lade ham slappe a og så bare øve indkald og sitte og dæk. og nej. og hvorfor må jeg ikke skille min hund ud bliver den bange for mig så er det derfor den kryper sammen så?


  • #9   10. jun 2013 Hvis din hund kryber sammen når du taler til den/skælder ud, så er den bange for dig ... det er ikke det den skal være, den skal have respekt for dig ... det får den ved at du hjælper den på en venlig måde til at gøre de rigtige ting, fremfor at skælde den ud for de forkerte ....

    Og ja jeg ville drosle ned for altiviteterne hvis den virker stresset, og nøjes med nogle få vigtige ting ....


  • Stefan K
    Stefan K Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 20
    #10   11. jun 2013 okaay hva skal jeg så gøre for den ikke krypper sammen for mig mere ? Hva kan jeg gøre , og lyder min hund stresset med det jeg fortæller med den slikker alle steder og på alle mennesker.. men jeg har droppet træning fuldstændig nu lære jeg den oadigvæk slape a og gåre stadigvæk en 3-4 ture med den.og lære den og sit dæk og komme , og bliv men sp heller ikke andet .. fordi jeg ikke ville lære den for meget hvis den er stresset så venter jeg til og lære den alt det der agylity til den er over et år.


  • #11   11. jun 2013 Du skal tale til den i et roligt og stille toneleje .... når den gør noget forkert, siger du stille men bestemt NEJj og enten fjerner den, eller tilbyder den noget den gerne må evt bide i o.lign ... er det mht renlighed, så siger du intet inde, ignorerer det, men til gengæld når den gør det ude så roser du den virkeligt meget og giver evt en godbid ....



  • Stefan K
    Stefan K Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 20
    #12   12. jun 2013 okaay smiley

    så det betyder osse hvis jeg ser det skal jeg bare bære den ud .
    jeg må ikke skælle denb ud hvis jeg ser det indenfor,.


  • #13   12. jun 2013 ja du skal bære den ud ... hvis det kan nås...

    og nej man skælder ikke ud for uhensigtsmæssig opførsel, men stor roser til gengæld når den gør det man gerne vil .... så får hunden tillid fremfor angst ..


  • Stefan K
    Stefan K Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 20
    #14   16. jun 2013 tak for de gode råd.


Kommentér på:
min hund er stresset tror jeg

Annonce