{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Hund vs. Nabo part 2 {{forumTopicSubject}}

Nogen af jer har læst mit indlæg omkring min "fantastisk dejlige" nabo..

Idag gik det helt galt, tager Maddie som jeg plejer os kunne se hun stod ude i forhaven, tænkte at nu blev der problemer.. Ganske rigtigt!

Damen stilte sig til at råbe og svine mig til, jeg fjernede ikke hundelorte, hun kunne ikke sidde ude at spise, det lugtede inde i hendes stue osv..

Jeg bevarede fatningen, så godt jeg kunne. Priotererede for hende, hvordan hun snakkede til mig, så kammede det helt over og nu var det så mig der lugtede og jeg var et svin..
Sig mig engang, det er da ikke normalt adfærd det der!

Jeg ringede selvfølgelig til boligforeningen og nu får hun en klage!
Tænk engang at jeg er ked af, at være i mit eget hjem, sådan skal det jo ikke være..

Øv altså, dumme naboer skulle bo i en by for sig selv!

By the way, der ligger ikke en eneste lort i min have og da jeg sagde hun var velkommen til at komme med ind, bad hun mig om at skride!

Lede møg k*lling..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund vs. Nabo part 2
  • #1   12. jun 2013 Er ked af du oplever det. Hvis jeg skal være helt ærlig, så lyder hun som om en der ikke er helt normal oppe i hovedet. Den måde hun reagerer på og hidser sig op over banale ting.

  • #3   12. jun 2013 Sådan en genbo har jeg også!! Bare ikke lige med lort.. Hun mener, at jeg tæver min hund, og den aldrig kommer ud, og jeg træner den bestemt ikke.. (Behøver jeg at sige mere, end at min hund BESTEMT ikke mangler noget) .
    Da vi flyttede ind sendte hun trusselsbreve, kastede mad, aviser og andre ting ind haven, råbte og skreg af os, skabte sig tosset osv osv osv...
    Og jeg kender rigtig godt følelsen af, ikke at have lyst til at være i sit eget hjem, og frygten for, at møde den pågældende nabo... Det er bare virkelig ikke sjovt, og dybt drænende..
    Sig lige til hvis du finder sådan en by til skod naboer, jeg har en jeg MEGET gerne vil sende derhen også..


  • #4   12. jun 2013 Jeg læste og kommenterede dit første indlæg, og jeg er rigtig ked af, at tingene har eskaleret på den måde smiley
    Nej, din nabo lyder ikke til, at alle ledningerne sidder helt korrekt på oppe i hovedet.
    Er der andre, der har haft problemer med hende, eller har hun kun set sig sur på dig og Maddie?

    Det er rigtig godt, at du nu har klaget til boligforeningen over hende. Skal vi ikke håbe på, at når hun bliver præsenteret for den klage, så tænker hun sig lige om en ekstra gang, inden hun igen tiltaler dig på den måde smiley


  • #5   12. jun 2013 Jeg lavede faktisk denne her tråd, for lidt over et år siden.. Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men måske??

    http://www.hundegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/504304-kan_jeg_tillade_mig_at_anmelde


  • #6   12. jun 2013 Åhha, jeg er faktisk lidt glad for at læse jeres kommentar, jeg rystede af ren arrigskab, da hun tiltalte mig på den måde. Og da jeg så sad i bilen knækkede filmen. Jeg har gjort så meget for at komme deres ønsker til gode, men skal jeg så os klage over at hun ryger i baghaven, som mindst er ligeså lugtende for en ikke ryger.

    C&N - det lyder heller ikke til at du er særlig heldig med din genbo, øv os!

    Alle hilser på mig, når de ser mig og børnene derude synes Maddie er så sød og vil gerne hen at snakke.. Hvorfor er det lige mig, der skal være så heldig at have de dumme naboer. Må indrømme jeg frygter lidt, når klagen dukker op, for er ikke et sekund i tvivl der kommer en klage på Maddie så. Men "damen" sagde at der skulle gentagende klager til, for at de gør noget ved en hund (pyha).


  • #7   12. jun 2013 Klag over den skøe. Send en hver uge efter tre stk ryger hun ud. Evt lav en anonyme klage også

  • #9   12. jun 2013 Jo, jeg filmer næste gang, for der bliver helt sikkert en næste gang.. Suk.
    Jeg laver klage på at hun har råbt efter Maddie to gange i haven og efter mig en gang og så idag, hvor hun valgte at tilsvine mig..

    Og så et vokset (normalt?) menneske. Jeg troede sq lidt det var en skrøne med dumme naboer, men nixen bixen, jeg blev klogere.

    Jeg går hjem og tager et billede af haven og vedhæfter, så kan de se der ingen lorte er..
    Orker næsten ikke al det bøvl..


  • #10   12. jun 2013 Super god ide at filme det Nanna T. Hvis det kommer til et møde mellem jer to og boligforeningen, så kan du jo passende vise hendes opførsel. Det har hun kun godt af. Kan godt forstå du ikke orker al det bøvl. Det burde heller ikke være nødvendigt. Utroligt at et voksen menneske kan finde på at være sådan. smiley

  • #11   12. jun 2013 Det er da også utroligt, at du skal have så meget bøvl ud af en dum nabo smiley

    Har hun nogensinde skabt sig, mens du evt. har haft en veninde eller noget familie på besøg?
    Hvis ja, så kunne de evt. skrive en udtalelse om deres oplevelse af en sådan situation.


  • #12   12. jun 2013 Desværre nej, det skete første gang for ca 2 uger siden.
    Min veninde skal dog være barnepige på søndag og sker der noget der, så får jeg en udtagelse derfra.

    Jeg synes det er så ærgerligt når jeg i forvejen tager rigtig meget hensyn til mine medmennesker, kunne forstå hvis jeg var et røvhul.. Men ka, det er jeg bare ikke.

    Det var dem der pludselig stoppede med at hilse og så gik det bare en vej smiley


  • #13   12. jun 2013 Hm - underlige mennesker smiley

Kommentér på:
Hund vs. Nabo part 2

Annonce