Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 480 kr.
  • Forhave og baghave 1.100 kr.
  • Vvs til installation af opvaskemaskine 800 kr.
  • Diverse håndværksopgaver 2.200 kr.
  • Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Fjern asbest tag 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du smagt din hunds mad?
  • #1   12. jun 2013 Nej! Det gør jeg bestemt ikke.. Og ja kald mig bare sippet:)

• #3   12. jun 2013 Nej det har jeg godt nok ikke og kommer ikke til det smiley

• #5   12. jun 2013 Nej, jeg har ikke smagt min hunds mad, og kommer heller ikke til det.
    Ja, det sker da, at Vaks får rester fra. eksempelvis kylling. Han spiser med glæde det, jeg ikke har lyst til.

• #6   12. jun 2013 Nej og har lugtet til det hvalpefoder Lilo skulle have under drægtigheden og efter - PYYYH når det skulle blødes op? Åh nej det stank!

• #8   12. jun 2013 Nej jeg har ikke smagt, da jeg mener der er forskel på hvad hunde og mennersker vil spise. Hunde spiser jo også rå og halvfordærvede kødben, hvilket jeg aldrig kunne drømme om at smage på.

Når det er sagt, vil jeg ikke benægte, at jeg kunne overtales til at smage Viktors tørfoder, hvis det endelig var.

• #9   12. jun 2013 Har smagt de der yoghurtsdrop, hunden elsker dem men de er ikke lige mig smiley
    Kan også fodre kæresten med dem hehe smiley
    Men selve hundemaden har jeg ikke smagt på smiley

• #10   12. jun 2013 Ja jeg har smagt på tørkost, det smager forfærdeligt, hehe.
    Men nu nyder hundene også smagen af kattelort, så vi deler ikke helt samme smag smiley

• #11   12. jun 2013 Ikke direkte smagt på den nej, men ville altså ikke have en dyt imod at smide noget af deres mad på en stegepande og så selv spise det.. De er BARF'et alle tre..

Men jeg har smagt på deres godbids-tørfoder, som primært er Canidae og det var da ikke så slemt..

ja jeg giver mine hunde noget jeg ikke selv vil spise fx:
    Tørret Kallun, tørrede kyllinge-/andefødder, tørret lever osv. af forskellige slags tørrede ting smiley
    men ikke fordi jeg ikke tror på det er spiseligt, men mere fordi jeg ikke har lyst til at smage på noget der lugter så stærkt.. Men okay, fair nok, hundene kan jo lide det så hvorfor skulle jeg ikke kunne spise det også?

Jeg ville personligt ikke fodre min hund med noget hvor jeg bare tænker "ad, hvor klamt!"..

• #12   12. jun 2013 Har smagt en af de hundekiks vi tit køber. Smagte ikke dårligt faktisk smiley

• #13   12. jun 2013 Hvorfor smage på ens hunds foder??

• #14   12. jun 2013 Anita: De helt almindelige marvkiks har jeg smagt på 1000 gange. Mest fordi jeg skal bide dem i mindre stykker til hundene og de smager ikke grimt. Slet ikke smiley

• #15   12. jun 2013 Nej men min datter på 1 år og 5 måneder så velbefindende ud fra nogle dage siden da hun i et kort sekundt havde taget en håndfuld i munden.

Skal siges hun sidder nærmest og fodre ham, hvilket han finder sig i. Og det er jo fantastisk.

Billedet er godt nok lidt gammelt men de forsætter deres stærke bånd

• #16   12. jun 2013 Nej men min datter på 1 år og 5 måneder så velbefindende ud fra nogle dage siden da hun i et kort sekundt havde taget en håndfuld i munden.

Skal siges hun sidder nærmest og fodre ham, hvilket han finder sig i. Og det er jo fantastisk.

Billedet er godt nok lidt gammelt men de forsætter deres stærke bånd

profilbillede
  • #17   12. jun 2013 Beklager dobbelt indlæg min mobil gik i spasme

• #18   12. jun 2013 Jeg har smagt en pille fra hendes tørfoder. Kan ikke se hvorfor det er så slemt.

• #19   12. jun 2013 Nej jeg har ikke smagt på Sylvie og Mumrikkens mad, men da jeg var lille, så kunne min søster og jeg finde på at stjæle hundes kiks, de der helt hvide nogle i forskellige former smiley

• #20   12. jun 2013 Her i huset får hundene også flere ting jeg ikke selv har lyst til at spise. Jeg ville som sådan ikke have noget imod at spise deres tørkost, men jeg ser ikke nogen grund til at gøre det.

Så er der de ting som de synes smager skønt, men som jeg absolut finder ækelt at skulle putte i min mund. Men sådan har hundene det jo også med nogle af de ting jeg spiser smiley

• #21   12. jun 2013 Skal så siges at jeg fodre min hund med teast of wild men min datter har vist blevet lidt vild også hehe

profilbillede
  • #23   12. jun 2013 Jeg har smagt deres godbidder - skulle brække dem i små stykker, så de passede til en lille hvalpemund smiley
    Har også smagt en af deres tyggeruller - de duftede så godt! Men smagte ganske forfærdeligt :s
    Ser ingen grund til det, da hunde er hunde og mennesker er mennesker - vi er på de fleste områder dybt forskellige, så hvorfor dele føde? smiley

• #24   12. jun 2013 Vores søn er nærmest opvokset på godt hundefoder. Jeg har også selv smagt tørfoderet. Men ikke det rå kød.

• #25   12. jun 2013 Nej, jeg smager ikke på min hunds tørfoder. Det dufter godt, men ikke noget jeg har lyst til at sætte tænderne i.
    Og ja, jeg kan sagtens finde på at give min hund noget jeg ikke selv ville spise, som f.eks. lever. Lever ville jeg aldrig selv spise, men hunden vil nok synes det er en lækkerbisken. Men nu får han ikke så meget menneskemad, da jeg ikke er tilhænger af det. Han får et super godt foder, som han fungere perfekt på.

• #26   12. jun 2013 Min dyrlæge har spist hundemad i en længere periode smiley

http://www.avisen.dk/desperat-aarhus-dyrlaege-spiste-hundemad-i-to-maanede_64534.aspx

Jeg selv har ikke smagt på hundemad siden jeg som barn fortærede store mængder bobs hundekiks, de smagte glimrende smiley

Tatar spiser jeg gerne, ligeledes færøsk skerpikjøt (fårekød, der er lufttørret 4-6 måneder).
    Sidstnævnte er vist det der kommer nærmest på de halvrådne ben whipperne ynder at indtage.

• #27   12. jun 2013 nej jeg har ikke smagt deres foder, jeg er vegeta r- jeg ville i øvrigt heller ikke smage det hvis jeg ikke var smiley og ja, jeg giver mine hunde noget jeg ikke selv ville spise

• #30   12. jun 2013 Jeg smager ikke på hundens mad, har ikke det store behov for at spise tørret hønsefødder og grisetryner mv. Har da smagt på noget hvis jeg har skulle bide noget i stykker, med det er ikke noget jeg ynder at gøre.

Vi har en uskrevet regl herhjemme jeg smager ikke på hundens lækkerier og hunden smager ikke på mine.

Med hensyn til tør og våd foder kunne jeg ikke drømme om at putte det i munden.

• #31   12. jun 2013 Jeg har smagt på tørfodret.

• #32   12. jun 2013 Ja, min mand sagde, at man da skulle smage på det man giver sin hund!

Det gjorde jeg så, og han fik sig et kæmpe grin smiley

• #33   12. jun 2013 Kunne ikke drømme om at smage på vovsens mad - I øjeblikket er hun på Orijens 6 fish, hvilket vi herhjemme kalder for "fiske-fjams"!

Gnaver heller ikke rå ben, diarre, kattelort og mus.

Det hele har jeg det rent fint med ikke at dele med vovsen... - Men hun må hjertens gerne få mine rester efter aftensmaden, hvis det bare er almindelige rester, og ikke fedtkanter, eller et par stykker frugt og grønt, når jeg spiser noget.

• #34   12. jun 2013 Ja jeg fodre med ting jeg ikke vil smage på selv.
    Råt, indmad, kallun, diverse afskæringer, hønsefødder osv. Nej tak vel smiley
    Tørfoderet kunne jeg godt smage på, men ærligt så nej jeg ville ikke byde mig selv en gang tørt pille mad. Med eller uden mælk..

Lige som jeg også spiser ting jeg ikke vil byde min hund.. Krydret mad, cola, osv.

• #35   12. jun 2013 Nu jeg tænker over det,så nej jeg skal ikke smage tørfoderet.. Det indeholder laks, og det tåler jeg ikke...

• #36   12. jun 2013 Nej, det er ikke lige noget jeg gør det i. Jeg har aldrig følt en trang til at spise Beahs mad, men katten kan godt lide det. Har desuden lidt et indtryk af at det hunde bedst kan li', ikke nødvendigvis er noget jeg vil brude mig særligt meget om smiley

• #37   12. jun 2013 Ja, stort set alle tørkostprodukterne og hundekiks med mere eller mindre begejstring.v Synes faktisk de smager ok, men noget tørt stads!

Råfoder gider jeg ikke smage på, med mindre det er laks el.lign., men jeg ved så til gengæld, hvad det er, f.eks. indmad, kød, fisk o.s.v. Tørede griseører eller tyre"halløjsaer" har jeg heller ikke haft lyst til at bide i smiley

• #38   12. jun 2013 Altså da jeg var lille stjal jeg alt det hundemad og hundekiks jeg kunne komme afsted med. Elskede det!
    Og der var rigeligt mad på bordet hjemme hos os så sultede ikke - men jeg kunne godt li det hehe

Og jeg er altså nogen gange gået i barndommen og snuppet en hapser smiley
    Altså ikke tit - men det er da hændt smiley
    Og det har ikke smagt spor dårligt smiley

• #39   12. jun 2013 nej, men de vil utroligt gerne smage på min smiley

• #40   12. jun 2013 Har smagt tørfoder et par gange efterhånden, og da jeg var mindre havde min veninde og jeg en ide om at nogle bestemte hundekiks smagte sygt godt, så sådan en pose kunne vi sagtens fortære smiley

Men går ikke og hapser noget af det, og vi kan da også godt lige dele lidt rå bacon ind i mellem smiley

• #43   12. jun 2013 Min søn smager gerne på hundenes tørfoder hvis han kan slippe af sted med det. Han siger god for det!
    Jeg springer over hvor gærdet er lavest;)

• #44   12. jun 2013 Jeg har også smagt på det.. og tror ikke det er uden grund at hundene tigger ved bordet smiley

• #45   12. jun 2013 Men i øvrigt var der en herinde som skrev på et tidspunkt at hver tredje sæk tørfoder med kylling indeholder salmonella

• #46   12. jun 2013 Nej hvorfor skulle jeg det??

• #47   12. jun 2013 Nej, jeg er kritisk med hans mad, men jeg vil ikke selv smage på den smiley

• #48   13. jun 2013 Fik i sin tid som ung rytter at vide at jeg ikke skulle fodre min hest med noget jeg ikke selv ville smage på..
    Jeg har i de år smagt MANGE underlige hesteting..

Det har jeg taget med til hundeverdnen.. Så jeg har smagt på næsten alt hvad jeg giver mine hunde.. (Nægter dog at smage vådfodret!)

• #50   13. jun 2013 Bob's hundekiks, har jeg spist mange af i årenes løb, men man kan jo ligeså godt spise en mariekiks, det er næsten det samme smiley
    De fleste rå ting, som min hund får, foretrækker jeg tilberedt - og fiskehoveder, maver etc. kan jeg godt springe over, men hunden elsker det.

• #54   14. jun 2013 Nej det gør jeg ikke, hverken tørfoderet, benene eller dåsemaden.
    Kunne sikkert godt lokkes til at smage på tørfoderet.
    Men min hund slikker sig selv i røven og hun går helt i split når min hest har fået beskåret hov og hun får et stykke halv sur hov, den har jeg altså heller ikke lige lyst til at smage på smiley

Kommentér på:
Har du smagt din hunds mad?

Annonce