676 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Løbetids spørgsmål.. Løbetids spørgsmål..

Emmi er i hendes anden løbetid, startede d.18. knap ti måneder efter første løbetid.

Jeg har ladet mig fortælle, at man ikke helt kan regne med forløbet de først par gange eller tre..

Hun bløder meget, og er ekstremt hævet bag i.

Kan man forvente om hun bliver ved med at bløde så meget, eller vil det muligvis aftage ved næste løbetid og fremover?

Første gang blødte hun i ca. 3 uger, meget lang tid synes jeg.

Ved vores gamle hund opdagede vi knap at hun var i løb, så dette er lidt uvant.

Jeg ved godt at dette medfølger når man har en tæve, men for hulen jeg vasker gulv mindst en gang om dagen smiley

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af seng og skabe 6.500 kr.
  • Skifte ben på en sofa 830 kr.
  • Gardin ophæng 350 kr.
  • Opsætning af loftlampe 650 kr.
  • Låsesmed - udskiftning/reparation af udvendige lås 1.000 kr.
  • Rensning af tagrender på 96 m² bolig 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetids spørgsmål..
  • #2   25. jun 2013 Med Fadia var det også helt vildt så meget hun dryppede de første par gange..
    Men nu ser jeg ikke så meget som eet bloddryp fra hende, om hun ikke bløder så kraftigt mere, eller simpelthen er genial til at gøre ren efter sig ved jeg ikke helt smiley

• #3   25. jun 2013 Nelly er har været i løbetid 3 gange, så jeg er bestemt heller ikke ekspert på området, efter som jeg kun har haft hanhund før hende:)
    Men i hendes første løbetid lignende hele min lejlighed en mordscene i en dårlig gyserfilm:) anden løbetid var lidt bedre, og hun begyndte ligesom at forstå, det med at gøre sig renlig .. Sidste gang, som også var 3. Gang, det blødte hun altså en del mindre end første gang, og er blevet rigtig god til at holde sig renlig:)
    ... Hendes løbetider er heller ikke reglmæssige endnu:)

• #5   25. jun 2013 Det var nemlig også det jeg tænkte på, glemte at skrive det..

Men er det ikke noget med, at det er en god ide, at vente til 3. eller 4. løbetid så de kan lære at gøre rent efter sig?

Hun prøver at gøre rent, men kan slet ikke følge med.

• #6   25. jun 2013 Uhh Henriette og C&N så er der måske håb for at det bliver bedre smiley

Ellers må hun have bukser på..

• #8   25. jun 2013 Hehe og jeg som troede at Poulsen var en han hund..

Emmi vasker sig og prøver at gøre rent når hun har dryppet, men hun kan ikke følge med.
    Det er bare så ulækkert med alt det blod på gulvet..

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 853
    #10   25. jun 2013 Ved ikke om Olivia bløder mindre nu, endnu gjorde, men hun er selvfølgelig blevet bedre til at holde sig ren med tiden. Olivias første to gange løb, vaskede jeg gulv, og sengetøj og håndklæder fra sengen og sofaen hver dag.. Ville ikke give hende bukser på, for syntes hun skulle have mulighed for at lære at holde sig ren. Ved den 3 løb var der intet at se, på gulve, sofaer sengen. Der er ca en plet pr løb, og det er lige til at leve med. Luna har aldrig blødt så meget som Olivia gjorde, men forstod det isterning ikke veltrænet starten. Så hjalp Olivia hende Mexico at holde rent 1-2 gange løb og så havde Luna fået styr på det.

• #11   25. jun 2013 Jaa hvor er de fine smiley

Jeg vil anskaffe mig et par til næste gang, hvis det skulle være lige så slemt smiley

• #13   25. jun 2013 Matilde.. jeg er lige netop også blevet anbefalet ikke at give hende bukser på for tidligt..

Er spændt på hvordan det går næste gang.

• #14   25. jun 2013 Hahahaha hun vil bare have børn smiley

Første gang kunne vi intet mærke på Emmi, er spændt på om hun bliver lidt mere "tændt" den her gang smiley

• #16   25. jun 2013 Haha hun er da bare meget opsat på at formere sig smiley

Emmi er også en smule snerpet.. Heldigvis er Ace ligeglad..

• #18   25. jun 2013 Nøj hvis Fadia var sådan i løbetiden, var hun fandme blevet skudt smiley

Kærlighed til moars lille Hystade der opfører sig helt normalt, og prøver at æde hanhunde der vil snuse eller mere smiley

• #19   25. jun 2013 Ja det er virkelig ondt..

Gamle Nala blev også nærmest hysterisk ved synes af hanhunde i løbetiden..

• #21   25. jun 2013 Jo meget smiley

• #23   25. jun 2013 Hvor mange dage bløder jeres tæver?

• #24   25. jun 2013 Emmi blødte ca. 3 uger sidste gang, men det var hendes første løbetid så det kan man vel ikke regne med..

Ved faktisk ikke med Nala, som nu er aflivet, hun blødte ikke ret meget - men vil tro små 2 uger.

• #25   25. jun 2013 Okay.
    Jeg aner ingenting om løbetider. Det her er min første intakte tæve.
    Er det løbetiden der i alt varer 3 uger?

• #26   25. jun 2013 Hehe det ved jeg faktisk ikke.. pinligt, Emmi er vores 2. tæve.

• #27   25. jun 2013 Maggie er lige kommet ud af sin tredje løbetid. Første gang blødte hun mere end tredje gang ogi tre uger, denne gang kun i små to uger... Hun er virkelig god til at holde sig ren, og tror også hendes lange pels tager en del af blodet.. Herhjemme er bukser ikke noget jeg ville putte på hunden...

• #28   25. jun 2013 Ih altså, er helt på bar bund smiley
    Og jeg synes ikke der kan findes noget entydigt på nettet smiley

Kommentér på:
Løbetids spørgsmål..

Annonce