{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En hund til
  • #1   25. jun 2013 Jeg ville få tæven steriliseret og så få en hanhund.

  • #2   25. jun 2013 Jeg har en tæve på 10 år og får en tæve mere til januar. Jeg vil ikke have andet end tæver, så det er så let med det.

    Og det er heldigvis heller ikke så udbredt et problem med egetkønsaggresivitet hos labradoren.


  • #4   25. jun 2013 En steriliseret tæve og en hanhund ville jeg nok gå efter smiley

    To tæver kan man også, men afhængigt af race og individer kan man opleve egetkønsaggressivitet.


  • #5   25. jun 2013 Her kører vi tæver, og kun tæver. Det er det nemmeste. Det er noget bøvl med intakte hunde af begge køn sammen.

  • #6   25. jun 2013 Vi har en god blanding: 2 nyligt kastrerede hanhunde, 1 intakt hanhund og 1 ung tæve på 9 måneder.

    De 2 hanhunde blev kastreret da vi fik tæve, og de alligevel ikke skal i avl. Den 3. Han skal heller ikke i avl pga dårligt hjerte,men skal ikke kastreres til dels da han ikke skal i narkose - men også fordi vi udstiller ham.

    Jeg har aldrig selv haft mere end en tæve, men mine svigerforældre havde 2 tæver, der ikke kunne enes såsnart den yngste blev kønsmoden. Det var nogle meget grimme episoder, og den ene fik nyt hjem.

    Tænker umiddelbart du skal have en hanhund, og få tæven steriliseret eller hannen kastreret.


  • #8   26. jun 2013 Har altid kun haft tæver (2-5 samtidigt) og kun oplevet problemer en enkelt gang med 2 gravhunde.

    De kunne ikke være alene sammen, men når vi var hjemme accepterede de hinandens tilstedeværelse.

    Har pt. 3 tæver, to på knap 3 år og en på 5, senere på året flytter der forhåbentlig endnu en tæve ind.
    Jeg har ingen betænkeligheder, selv om den ældste er temmelig egetkønsaggresiv og ikke acceptere andre fremmede tæver end de få hun har kendt siden hun var hvalp.
    Jeg er helt sikker på, at hun uden problemer accepterer en lille ny i flokken.


  • #9   26. jun 2013 Jeg har også to tæver, henholdsvis 3år og 1år, begge intakte og de er bare super gode sammen..

Kommentér på:
En hund til

Annonce