{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Blevet bange for græs {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Min Chinese crested han hund, på 4 år er meget pludselig blevet ''bange'' for vores have.

Jeg har lige fået en barn, og jeg var hjemmefra i 4 dage, hvor han blev passet af lidt forskellige mennesker. I den tid, er han blevet bange for haven. Han vil ikke gå på græsset, og virker ekstrem utryg derude. Han vil kun besørge sig i vores forhave, som er belagt med sten.

Jeg troede til start, at han havde ondt, enten i ryggen (tidligere diskusprolaps) eller i trædepuderne, men der er intet at se.
Han leger som han plejer (dog udelukkende indenfor) og der er intet at mærke på ham, indtil han skal ud og tis.

Han er tidligere faldet på vores trappe, og det har medført at han nægter at gå derpå, så vi løfter ham op og ned. Det er også det bedste med hans ryg, men jeg synes det virker til at være det samme der er ved at ske nu. Jeg ville være så ked af det, hvis han ikke vil hoppe rundt og løbe i vores dejlige store have, hvilket han altid har ELSKET!

Gode råd, og evt, erfaring modtaget med kyshånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blevet bange for græs
  • #1   26. jun 2013 Synes det lyder som om, at han har haft en rigtig dårlig oplevelse imens han er blevet passet..
    Jeg tror, at jeg lige havde kigget på dem der havde passet ham..


  • #2   26. jun 2013 Ja det skal jeg jo ikke kunne sige. Jeg tvivler godtnok på de ikke har været søde ved ham! smiley

    Men det hjælper mig jo ikke fremadrettet...


  • #3   27. jun 2013 Du er nødt til at forsøge at finde ud af hvorfor hunden er blevet bange, dvs hvad er der sket, så kan du arbejde på en løsning og ja jeg ville da afgjort være nervøs ved den "pasning" hunden har været udsat for ;(

Kommentér på:
Blevet bange for græs

Annonce