1.206 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Køresyg? Køresyg?

Hej Hg:)
Står med lidt af et problem og håber nogle kan hjælpe.
Sagen er den at jeg har en dejlig bullmastiff tæve på 3 1/2 år som pludselig reagerer lidt trælst når jeg kører bil med hende. Hun har altid været vant til at komme med mig, helt fra hvalp af, men er begyndt fra den ene dag til den anden at have en meget mærkelig adfærd i bilen. Hun hyperventilere og savler med og virker generalt rigtigt utilpas og utryg. Det skal siges at det kun er på motorvejen hun gør det.
Hun elsker stadig at komme med og er super glad når vi skal på kører tur pg i byen osv er der intet, hun er helt som hun plejer.
Jeg har virkelig tænkt alt i gennem om hun kunne være blevet forskrækket eller noget, men kan intet komme i tanke om.
Mit spr er så om hunde kan blive køresyge efter så mange år, pg hvad kan jeg gøre ved det, for hader at min pige skal have det sådan.
Håber virkelig nogle kan hjælpe.
På forhånd mange tak:)

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køresyg?
Kommentér på:
Køresyg?

Annonce