{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Kender i det med at blive skruk ? {{forumTopicSubject}}

Nu når man ser alle de skønne vapse basser og alle andre dyre-børn, bliver jeg sådan helt...

Ej jeg vil også have en baby (et eller andet bare en baby)

er da lidt heldig at min lille mini-fis kun er 1 år så han har da stadig lidt baby status her hjemme smiley og så har jeg en vallak på 3 så han er også bare en stor baby, så det hjælper da lidt på det...

men stadig... "jeg vil have en frisk klækket kylling" følelse, hvis i forstår hva jeg mener smiley

er sikkert heller ikke den enste smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i det med at blive skruk ?
  • #1   6. jul 2013 Nope.... Jeg har det fint som jeg har det smiley

• #3   6. jul 2013 heldige kartoffel... er nu også ret tilfreds med hvad jeg har smiley så skal da bestemt heller ikke have flere dyr.. selv har jeg 2 hunde og en hest, men i huset har vi i alt 2 katte, 2 hunde og lige pt 5 heste.. så mere end rigeligt at se til smiley

• #4   6. jul 2013 Kender det. Er virkelig hvalpeskruk. Til gengæld er kæresten gået med til at tre hunde er okay på et tidspunkt :o)
    Vil bare gerne have de to jeg har er lidt ældre først. Så jeg ikke på et tidspunkt står med 3 gamle hunde på en gang smiley

• #5   6. jul 2013 Ha ha jeg får min lyst styret, når jeg opdrætter katte. smiley

• #6   6. jul 2013 Når jeg ser en boxerhvalp kan jeg hurtig blive meget skruk, men en menneske baby ... nej tak, ikke flere børn til mig smiley

• #7   6. jul 2013 åh jah... min næste hund bliver nok også først når Bella-fisen ikke er ger længere... eller måske en tæve og en hanhund om et par år til avl, så vi kan få noget frisk blod til landet, kan jo ikke bruge min egen hanhund da alt hvad der er her hjemme er hans søskende hehe...

• #8   6. jul 2013 Jep! Har passet en babyboxerpølse et par gange de seneste par uger, og nøøøøj...
    kom til at købe babyboxerpølse legetøj og guf til ham og ihh...
    Men nej.. Ikke flere babyer, pølser eller boxere ... !

• #9   6. jul 2013 Laika.. jah der er 5 år mellem mine 2 hunde.. syns selv det var et godt tidspunkt at få hund nr 2 smiley og skal aldrig have 1 hunde igen.. nu det 2 eller der over smiley det jo en del af min livsstil nu.. går 2-3 timer om dagen med dem selvom vi bor LANGT ude på landet og har kæmpe have..

• #10   6. jul 2013 Yes sir, og min er kun 6 måneder! Hehe... Sheltien kan jeg ikke få nok af.

• #12   6. jul 2013 Carina nu er hun også kun 1 år.. Kaito kan nogle gange være ekstrem hvalpet, men lige siden han var 8 uger har han også nogle gange været ekstem voksen.. så han opvejer det lidt med hinanden..men for det meste er han bare teenager lige nu...

og 3 uger i træk spist alle mine (heldigvis billige til en 50 eller lign.) sommer sko!! den lille røver -.-
    Han hare HELDIGVIS ikke rørt nogen i en hel uge... mor her blev også pænt gal da jeg endelig fangede ham i det >_<

• #14   6. jul 2013 Årh gud ja! Jeg var ude og fotografere et kuld Jack Russel terriere i dag, og jeg blev SÅ hvalpeskruk! Havde lyst til at tage dem allesammen under armen.

profilbillede
  • #15   6. jul 2013 Kender det alt alt for godt *G*

jeg var i Jylland i sidste måned med veninden, hvor vi blandt andet var ude hos en rottweiler opdrætter som jeg skriver en del med på FB..

Hun havde småbitte vapser på 4 uger på det tidspunkt, og jeg blev sååååååååå skruk, og forelskede mig hovedkluns i tæven som jeg står med på mit profil billede smiley
    Lige siden har jeg bare sukket hver gang der kommer billeder op på FB af hele kuldet, men især gul tæve..
    Og nu har den skønne opdrætter dælme nyt kuld, så det er bare tortur *GG*

• #16   6. jul 2013 Jeg har lige fået stillet min skrukhed lidt... da jeg fik ham her puttemanden i tirsdags! smiley

profilbillede
  • #17   6. jul 2013 Åh ja, små blyppere smiley MEN skal så bare lige, spole hukommelsen lidt tilbage... Diesel har, siden han var 4 mdr, været en dæmon af rang !! Har simpelthen haft et vågent helvede med en hvalp/unghund, som har tåget rundt som en hormon forstyrret, hovedløs høne i ikke mindre end 8 mdr...
    Tror vi er helt og adels "helbredt" for hvalpekuller de næste mange år

• #18   6. jul 2013 hehe... jah, man skal lige huske på hvad der følger med i pakken af dyrebørn.. mine har heldigvis ikke været så slemme.. men der er da enkelte dage hvor de er meget billige til salg smiley

• #19   7. jul 2013 Trods at Fadia var en mundfuld eller 20, så kan jeg dælme godt savne hvalpetiden smiley
    Men tror så også at hun havde været MEGET værre hvis ikke det var fordi Wictor hjalp med at lære hende do's and dont's smiley

F.eks har hun aldrig nogensinde bidt noget i stykker, og alene hjemmeproblemer er der heller intet af..

• #21   7. jul 2013 jah jeg har nu heller aldrig haft problemer, men lige pludselig her for en måned siden besluttede han sig for at mor skulle have nye sko >_< (trængte jeg så også til, så han tog da initiativet til at få det gjort)
    kan desværre ikke sige, at mine aldrig har ødelagt noget.. men de har ikke ødelagt noget som ikke kunne erstattes smiley

• #22   7. jul 2013 Jeg er MEGET skruk! Både med dyrebørn og menneskebørn smiley

Følelsen af at alle omkring enten lige har fået baby eller skal have baby, ihhh altså smiley
    Og ja selvom min hverdag primært består i en rottweiler på 1,5 som opføre sig som en på 6 mdr og en lille chi på 8 mdr, så vil jeg også sååååå gerne have en lille hvapser!
    Heldigvis er den udsigt ikke nær så lang og dog haha

• #23   7. jul 2013 Patricia..
    Det er så også kun Fadia jeg kan sige sådan om *G*
    Wictor ødelagde min gamle lejlighed for 74000 sååååå *GG*

• #24   7. jul 2013 Jeg kommer aldrig til at savne Diesel's monster tid.. Den var bare så lang, sej og virkelig træls...!! Heldigvis er han ved at få hans kønne hovede til at fungere, enlille smule, så mon ikke der er håb forude... smiley Vi har haft flere hunde, alle fra hvalp, hvilket hat været hyggeligt og direkte morsomt når de blev teenagere.. Men Diesel, my dear good, han har virkelig trukket tænder ud ..

• #25   7. jul 2013 så er jeg dog lidt heldig at Kaito kun gik efter de billigste sko >_< hehe..

men 74000!! auch..

lige nu da ligger han og sover sødt i sengen ved siden af.. og tror at jeg vil gøre ham kunsten efter smiley

i må hygge jer her inde.

og rart at vide, at man ikke er den eneste skrukhøne på pinden smiley

• #26   7. jul 2013 så var jeg lige nede for at børste tænder.. og hvem tror i har snuppet min soveplads... den lille røver bandit.. jah jah, der er jo plads til os begge smiley

godnat folkens

• #27   7. jul 2013 Sov godt Patricia smiley

• #28   7. jul 2013 Jeg får mit hvalpe fix når jeg besøger avlere og venner , familie, osv og kommer på kæle hygge smiley .. ildere, hunde, katte.. åååhr jeg elsker de små pels totter. Lugten af hvalp kan gøre mig helt skør. Det lige ved jeg får mælk i babbelutterne, er helt tosset. :$
    men har rigeligt med dyr, så skal ikke ha flere.. eller jo .. men ikke lige nu smiley
    får en ilder tæve hjem den 20, en smuk lille pastel der hedder sol. glæder mig som et barn til juleaften smiley

• #29   7. jul 2013 jeg eeeeelsker børn, så længe de kan afleveres til moren igen når de græder eller skal ha skiftet ble smiley
    skal ikke ha børn. men passer gerne smiley smiley

• #30   7. jul 2013 Nej, ingen tendens til skrukhed overhovedet overfor nogle former for unger...

Jeg har ikke det der putte-nutte-gen og jeg kan ikke vente til at den - hvad art den så end er - bliver voksen.

Dyrebørn er kære (menneskebørn siger mig endnu mindre), men det er sjovest at klappe dem på hovedet, sige nårrrrh, og lade andre tage dem med hjem.
    De ser søde ud... Punktum.

• #32   7. jul 2013 Menneskebørn siger mig intet på den vis.
    Men jeg kan sagtens være irriteret over der er fyldt op i huset, når der lige er født de mest fantastiske små hvalpe, man gerne ville have bare en af ik...

• #33   7. jul 2013 Åh Trine, det er da godt nok en lækker mavse.

Jeg elsker at have killinger, ellers havde jeg ikke været opdrætter, men ærlig talt så nyder jeg også, når de første 2-3 stykker er sendt afsted til de nye familier, og freden atter sænker sig.

Og nej, det er bestemt ikke, fordi jeg ikke elsker mine killinger, men hold da op det kan give liv og glade dage med et lidt større kuld eller to smiley

• #34   7. jul 2013 Jeg har været så snu at lave et fotoalbum/ dagbog af hvordan det er at ha hvalpe, med udelukkende negative oplevelser, ødelæggelser og frustrationer..

Så hver gang trangen til en hvalp melder sig, så tager jeg lige en dosis " Ååååh NEJ" og så er jeg kureret smiley

Den dag at skræmme albummet ikke virker, så har jeg lov til at købe hvalp..
    Der er jeg HELDIGVIS ikke endnu smiley

• #36   7. jul 2013 haha, jah, min skrukhed er også kun lige i et par min så går det over igen, for man kommer lige til at tænke på alt det arbejde der ligger bag smiley

• #37   7. jul 2013 hvor er de fine de Jack russel hvalpe!:D

jeg er total hvalpeskruk! og det er endda selvom jeg sidder med en total teenage hund!

• #38   7. jul 2013 jeg er konstant chihuahua hvalpe skruk. er med i flere chihuahua grupper på Facebook og der er altid de skønneste hvalpe billeder. og jeg vil så gerne have en lille søster til ham smiley
    men nu er Lucky kun 6 mdr, og han bli'r nok ikke meget større end 1, 5 kg så vil altid have en lille hvalp derhjemme hehe smiley

• #39   7. jul 2013 Kender det, jeg kan ikke gå forbi ret mange dyrebørn uden jeg rammes af den her skrukhed.
    'nurrrrh, du skal da bo hos mig aktigt'
    Kæresten giver mig kun lov til at have handyr så der ikke pluselig tilfældigvis er 'upskuld' af et eller andet smiley
    (kunne jeg da aldrig finde på) O:-)

• #40   7. jul 2013 hehe, jeg foretrækker netop af den grund, handyr jah og så meget andet også smiley

• #41   7. jul 2013 Jeg er så skruk så det halve kan være nok
    Men nu skal jeg forhåbentlig bare lige have et flytning overstået så kan jagten på en Lh chi tæve for alvor gå i gang ihh hvor jeg glæder mig smiley

• #42   7. jul 2013 Jeg er også lidt skruk pt., men jeg skal nok få min lyst styret, for jeg har planlagt en parring inden længe smiley

• #43   7. jul 2013 puh skrukheden blev ikke mindre, da jeg her til aften så en Chi han hund der skulle udstationeres. hold op hvor er han bare lækker!

nu skal kæresten bare lige overtales. smiley ih.....

Kommentér på:
Kender i det med at blive skruk ?

Annonce