{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Ny hvalp og foderskift {{forumTopicSubject}}

Hej HG/chihuahua folk

Manden og jeg har talt om at udvide flokken med en chihuahua mere. - men vi er i tvivl om hvilket køn vi skal vælge, om det skal være en han eller en tæve, om det skal være en hvalp eller det skal være en der har lidt alder. (vores 3 nuværende tøser har vi haft fra hvalp). - ingen siger det skal være lige nu vil skal ha en mere, men vi kan sagtens se en hvalp mere i fremtiden. - snakken har gået meget om hvad vi mener der bedst,

har i nogen forslag ?

Hvad har i erfaring med foderskift ? - dumt eller er det okay ? - de får small dogs mini junior op til 10 mdr. - som vi fik med fra opdrætter. Zilke er 8mdr og Mynthe er 6 mdr.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny hvalp og foderskift
  • #1   26. aug 2013 Om i har tid til en hund mere, ved i jo bedst selv... Jeg ville aldrig kunne aktivere mere end 2 hunde. Og synes egentlig at en er nok smiley

med hensyn til det med foderskift, så kan i skifte lige hvornår i vil... Bare husk en indkøringsperiode, hvor i blander det nye foder med det gamle, og så gradvist skifter helt over til det nye.

• #2   26. aug 2013 Der er bare nogen der siger der skal gå to år i mellem hver hund man har,
    så har jeg da lavet noget "ulovligt" mine to chihuahua´er er der kun 2.½ mdr imellem

• #3   26. aug 2013 Hvis I mener I har tiden til det, ja så er det vel jer selv som ved bedst. Jeg ved at for min égen race, så skal jeg ikke tage voksne tæver ind i min flok, som pt. består af 3 tæver og 1 han og en mere på vej.

Kommentér på:
Ny hvalp og foderskift

Annonce