{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Alene hjemme træning ? {{forumTopicSubject}}

Hej
Måske jeg bare er en pylret hunde mor smiley
Jeg har fået min lille chihuahua hvalp hjem for små 3 uger siden
Begyndte at træne alene hjemme med hende da jeg kunne se og mærke på hende at hun var faldet til i lejligheden hun bliver 13 uger i morgen,
Jeg startet med at gå ud med skralde spanden det sage hun ikke noget til så prøvede jeg at gå 5 min hun peb ikke da jeg gik og hun peb ikke da jeg kom men om hun så har gjordt det i mellem tiden ved jeg ikke

Et par dage efter prøvede jeg så igen hvor jeg brugte en babyalarmer og der peb hun næsten hele tiden smiley
Så nu er jeg gået tilbage til bare at gå ud med skralde spanden og lukke døren når jeg går på wc
Men for Søren altså hun piber jo som om verden er ved at gå under smiley
Jeg prøver så vidt muligt at opne døren når hun ikke er midt i et pib

Er jeg for pylret og skal jeg forsætte som jeg gør eller ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme træning ?
  • #1   18. sep 2013 Husk at vente lidt hvis hun piber, tæl til 10-15 kasser øl hvori hunden er stille inden du åbner døren.

• #2   18. sep 2013 Hej Buch
    Som jeg skriver går jeg ikke ind midt i et pib men når hun trækker loft indt til indnu et hihi

• #4   18. sep 2013 Tak Isabella
    Måske hun kan mærke jeg er urolig når jeg går det må jeg lige se om jeg ikke kan få lavet om

Jeg passer meget på hvordan jeg kommer ind af døren
    Feks min mor passer hende når jeg er nede og handle og når jeg kommer hjem siger jeg ikke Hej til hende før jeg har stil varene på plads og når jeg siger Hej til hende er det i normal stemme føring eller hvad man nu skal kalde det

Jeg går ud fra at jeg bliver nød til at holde mig til at gå ud og ind af døren ind til hun ikke længer piber og så først der sættet 2-3 min på ?

Heldigvis går jeg hjemme så det er ingen hast har god tid til at hun for det lært men pu vor ville det være rart hun ikke peb så voldsom smiley

Kommentér på:
Alene hjemme træning ?

Annonce