{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.451 visninger | Oprettet:

Hill's J/D {{forumTopicSubject}}

Ja nu ville jeg jo undersøge lidt nærmere, hvad der egentligt er i det her Hills foder. Dyrlægen anbefaler det, og flere siger, at de har oplevet markante forbedringer hos hunde med ledproblemer. Jeg går ind på en hjemmeside som er forslået af en anerkendt opdrætter i DKK, som vurderer hvorledes indholdet i internationalt godkendte dyrefodervarianter, er gode/dårlige for hunde.

Lige med Nanna er det et valg mellem pest eller kolera, for ud over hendes allergier for husstøv- og lagermider, så har hun ledproblemer i bagparten, som er til størst gene for hende. Derfor går jeg pænt ned og giver 600 kr for en 12 kg sæk af Hills J/D, men, men, men, nu bliver jeg i tvivl, for ifølge hjemmesiden er dette foder nok noget af det ledeste, når det kommer til indholdsstoffer?

Der står faktisk at den får mellem 1 og 2 stjerner, fordi den indeholder en masse ting, som hunde enten ikke fordøjer godt nok, eller af produkter som er fejet op af gulvet (OG kyllingefjer! Ô_o)

Så nu spørger jeg jer herinde, er det virkelig værd at give 600 kr for et produkt, hvis det stort set svarer til at gå i superbrugsen og købe melboller?

I kan se linket her: http://www.dogfoodanalysis.com/dog_food_reviews/showproduct.php?product=1070&cat=all


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hill's J/D
Kommentér på:
Hill's J/D

Annonce