{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Foder?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG. I dag har jeg fået svar på min hunds afføringsprøve på orm og det var negativ wee smiley men nu skal jeg ud og finde et nyt foder til min lille labber på 6 måneder, da han ikke helt kan omsætte hans nuværende foder "Acana puppy large breed"
Hvad vil i råde mig, at købe? Hvad giver i jeres hund?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder??
  • #1   7. okt 2013 Jeg giver mine Essential, de for den der hedder Stamina med ekstra fedt osv. i til aktive hunde, fordi de alle 3 bruges til agility og forbrænder meget.

Og så blander jeg en af de andre normale varianter i Kylling og and, eller laks, ørred og sild, eller hjort og lam.

Og de trives super godt på det, minimal afføring, flot pels, og glade tilfredse smiley

Og jeg køber selv 2 sække af gangen på foderexpressen, der får du 13% rabat ved køb af 2 sække smiley
    http://www.foderxpressen.dk/shop/essential-hundefoder-310c1.html

Og de har selvfølgelig også hvalpefoder smiley både til små og store racer smiley

• #2   7. okt 2013 Faktisk er jeg i gang med at læse om Essential smiley hehe, men jeg vil lige læse videre. kender du noget til Golden eagle? Prøver kigge lidt mere til essential smiley

• #3   7. okt 2013 Fodrer også Essential, dog ikke Stamina kan ikke huske varianten, og derudover meget rå foder

• #6   7. okt 2013 Indtil videre er jeg besluttet på Essential puppy large breed, men kigger dog stadig på andre mærker.

• #7   7. okt 2013 men jeg kan se at den har højre protein indhold end Acana og nu tror jeg at min hund ikke kan omsætte alt det protein. smiley er der andet i kan anbefale ?

• #8   7. okt 2013 Jeg mener selv hovedingredienserne i et foder skal være kød af den ene eller anden slags, og det har Essential, men Taste of the wild er vidst også rigtig godt. Men har ikke selv erfaring med det.

• #10   7. okt 2013 Min hund kunne heller ikke omsætte acana puppy.

Det jeg har fundet der fungere godt på ham er Taste Of The Wild puppy bison og vildt. Og Kingsmoore Pure puppy.

Har forsøgt mig med Essential, men han ville ikke rigtig spise det og når han gjorde så fik han dårlig mave smiley

Men jeg kan klart anbefale foderexpressen.dk her kan du få alle mærker som prøve poser før du går ud og køber en masse kilo af noget din hund måske ikke tåller eller kan lide smiley

• #11   7. okt 2013 jeg er rigtig glad for pro plan det har alle de hunde jeg har haft kørt rigtig godt på.

lige nu har vi Essential estate living og det er nu ikke lige noget at råbe hurra for. der kommer mere ud af hunde end der kommer ind og så har han tabt sig 2 kg på en halv sæk.

Kommentér på:
Foder??

Annonce