779 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hjælp min lille skat kaster op Hjælp min lille skat kaster op

Som der står øverst oppe, så kaster han op og har gjort det her til aften og for to dage siden. Har prøvet at give ham ris og kylling og troede så det virkede indtil her til aften hvor han gjorde det igen:(
Skal jeg sende ham til dyrlæge nu?
Eller skal jeg bare se til?

Læste på nettet at de kan kaste op fordi de mangler opmærksomhed, er det meget normalt? For han har været mere alene hjemme i de sidste 14 dage end han plejere:/
Hvis i kan hjælpe ville de bare være super
Knus.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp min lille skat kaster op
  • #1   9. okt 2013 Hvor meget kaster han op, og er det gulligt skum, eller rigtigt opkast med mad i?
    hvordan har han det ellers, hvordan er afføringen? feber?

• #2   9. okt 2013 Glemt at skrive han er frisk og glad som han altid har været, ingenting at komme efter der. Det var sådan vandet og grøn gult vil jeg sige og det er ikk ret meget.. Men han bliver flov når han gør det og det syndes jeg er det værste faktisk !

• #3   9. okt 2013 Heller ingen skum

• #4   9. okt 2013 Har dog aldrig hørt den med opmærksomheden før smiley

Men jeg ville kører forbid dyrlægen, hvis det er noget som fortsætter.
    kan være den har spist noget, som den ikke skulle....som evt. sidder fast.

• #5   9. okt 2013 Syndes os det lyder lidt mærkeligt, men hvad ved jeg?:)
    Ja men han er meget kræsen og spiser intet han ikk ved hvad er så derfor har jeg let ved at styre hvad han spiser og ikk spiser. Og han har ikk fået noget han ikk plejer at få eller kan tåle.

• #6   9. okt 2013 Det lyder som mavesyre, nogle hunde kan have tendens til det hvis maven er tom for længe, i mine øjne lyder det ikke alarmerende.

• #7   9. okt 2013 En hund kaster ikke op for at få opmærksomhed, det gør du jo heller ikke vel?

• #8   9. okt 2013 Altså ved godt der er mange der siger det er forkert men han har adgang til mad hele tiden, bare ikk de her dage hvor han har fået ris. Så hans mave er ikk Tom. Men tak for hjælpen gav mig lidt ro i kroppen.
    Og skal jeg bare blive ved med at fodre ham med ris og kylling?

• #9   9. okt 2013 Nej kunne jeg aldrig finde på men læste det bare...

• #10   9. okt 2013 Han har adgang til mad hele dagen er jo ikke ensbetydende med at han spiser, har han spist normalt ??

Jeg ville undlade at give ham mad fra nu ti i morgen eftermiddag, så ville jeg give ham ris og kylling, husk risen skal koge i 3x så meget vand som til mennesker, og gerne 40-45 minutter .... kog kylling med, gerne nogle hele bryststykker med ben, som du så bagefter piller kødet af ....

dette ville jeg give ham i morgen , og derefter 2 x dagligt de næste dage, men ikke lade det stå .... som et måltid, og tage det væk hvis ikke det er spist efter 15-20 minutter ....

og derefter ville jeg ikke lade mad stå men fortsat give det som måltider der fjernes, så ved du om og hvor meget han spiser ....

Kommentér på:
Hjælp min lille skat kaster op

Annonce